Ga naar inhoud

Kuskuschiara : 16 december 2016 : Dr. Wu : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Dag dames! Vandaag is mijn eerste dag na de operatie (als je de dag van de operatie zelf niet mee rekent dan). De pijn is best aanwezig, maar opzich draagbaar. Ik ben heel erg blij met het resultaat! Ook nu alles nog strak staat! Ik ben van een cup 70/75 A naar een forse B/ kleine C gegaan! Al zegt dr. Wu dat het er op mijn postuur eerder uitziet als een C. Ik ben zeer tevreden over de kliniek! Super goede verzorging en iedereen is ontzettend vriendelijk! Zeker toen ik achteraf wat misselijk was van de narcose werd ik super goed geholpen.

Nou ben benieuwd hoe lang het duurt voordat mn ribben nietmeer gebroken voelen en het niet meer voelt alsof mn borsten uit elkaar scheuren.. Nog 2 uur voordat ik mn pijnstillers weer mag!

 

Kusjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Gefeliciteerd met je nw boobs, 

De eerste 3 tot 5 dagen is de pijn het heftigste, en daarna zul je merken dat het langzaam gaat afnemen, neem daarom goed op tijd je pijnstilling in, want die helpt je er de eerste dagen doorheen.

Verder lekker rustig aan doen en ik wens je een goed herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Sonja1985 lekkere late reactie... Maar bij mij zijn er 240CC ronde prothese geplaatst voor de spier :) echt suuuper blij mee! Ik was eerst heel bang dat het er nep uit zou zien omdat ik er met een statisch idee heen ging dat ik anatomische protheses moest hebben dual plane, omdat ik zelf maar heel weinig had.. Dr. Wu zei in het consult meteen dat ik beter ronde kon nemen voor de spier. Ik had wel direct vertrouwen in hem en ben blij toe! Het is echt super mooi geworden.:59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.