Ga naar inhoud

Nio of verstraten


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik kijk de afgelopen dagen wat rond op dit forum. Ik ben 46 jaar en heel sportief . Ik heb 6. Jaar geleden een borstvergroting ondergaan en ze hebben toen 250 cc eurosiliconen geplaatst. Ik wou niet te groot. Ik ging van een 75 a naar een 75 c

ik vond ze eigenlijk meteen al wat aan de kleine kant ook omdat ik groot ben 1.79

maar dacht dit is mijn oude maat voor mijn kinderen dus prima. Nu lijkt het alsof ze nog kleiner zijn geworden met de jaren . Mijn figuur is erg veranderd en ik ben door de krachttraining voller geworden , droger en gespierder. Ben tevreden met mijn lijf maar die borsten hadden wel wat groter gemogen . Ik heb een borstvergroting gehad maar heb nog steeds enorme vullingen in de bh. Daar baal ik van . Nu denk ik steeds niet doen , weer een operatie. Het is toch goed zo . Maar aan de andere kant denk ik . Ben nu nog lekker getraind , zie er goed uit waarom er nu geen plezier van hebben . 

Ook houdt me wel tegen het niet kunnen trainen . Doe fitness wedstrijden . 

Heb voor 20 december toch een afspraak gemaakt bij dr nio. Maar twijfel zo . 

Zijn er meer dames die voor de 2  de keer zijn geweest en twijfelden , gr

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rozie

He meis, en welkom,

Ik kan me wel een beetje voorstellen dat je twijfelt, maar ik hoor ook duidelijk uit je verhaal dat je niet tevreden bent,nog steeds gevulde bh's draagt, en heel vaak is het dan toch, als je lichaam is veranderend door trainen,en je vind de verhoudingen niet meer bij elkaar passen,dat je er steeds meer op gaat letten.

Als ik jou was zou ik gewoon 20 december naar Nio gaan,gaan passen,etc en dan eens thuis op je gemak alles overdenken, want je hoeft niet gelijk een beslissing te nemen.Als je weet wat je opties zijn, kun je duidelijker en gerichter alles op een rijtje zetten.

Trainen is inderdaad een ding wat je dan een tijd niet kunt en mag doen,en dat moet je zeker meenemen in je overweging, maar weegt het op tegen de ontevredenheid van nu.En wat je al aangeeft, je kunt er na een wissel nog vele jaren plezier van hebben.

Stof tot nadenken, maar ik zou even de twijfel opzij zetten, want je hebt niet voor niets een afspraak gemaakt,en dat wil toch wel een hoop zeggen.

Heel veel succes met je keuze.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rozie, ik ben 49 jaar en bij mij is de stap gezet. Ik krijg op 19/12 een nieuw paar:-) Ik had mijn eerste bv in 2005. Ik was er eerst wel blij mee maar al snel vond ik ze te klein. Ik kreeg destijds anatomische van Mentor 240cc.  Ik werd geopereerd en heb nooit geen steunbh of sportbh moeten dragen. Gewoon niets. Ik vind dit nog altijd raar. Ik heb nooit een mooi decolleté gehad. En dat bleef knagen al die jaren. Ik word in maart 50j en ik denk 'het moet nu gewoon gebeuren' niet als ik 60 word. NUUUU! Ik heb altijd wel wat gesport maar nooit echt fanatiek. Ik ga twee keer per week bodypumpen en ja, dat zal ik even moeten missen maar dat is toch geen ramp? Al moet ik acht weken stil liggen, daarna kan het nog...daar hoef je toch ni van wakker te liggen? Een goeie wandeling maken, is ook gezond. 

Nu word ik geopereerd door Dr Lagey in Wilrijk en krijg ik ronde van Mentor extra high profile, 430cc. Spannendddddd, nog een weekje werken en dan is het zover.....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor jullie reacties. Het is fijn om het met andere vrouwen te bespreken . De dames om mij heen vinden dat ik niet zo moet zeuren .  Ik ben toch gezond en dat is natuurlijk ook zo. Maar die vinden ook dat ik teveel train . Stof tot nadenken dus. I let you know

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Rozie:

Dankjewel voor jullie reacties. Het is fijn om het met andere vrouwen te bespreken . De dames om mij heen vinden dat ik niet zo moet zeuren .  Ik ben toch gezond en dat is natuurlijk ook zo. Maar die vinden ook dat ik teveel train . Stof tot nadenken dus. I let you know

Ja weet je meis, er zijn altijd mensen die een oordeel of een bepaalde mening klaar hebben, maar het gaat hier niet om hun, het gaat erom of jij tevreden bent. Dus neem er inderdaad even de tijd voor om alles voor jezelf goed op een rijtje te zetten, en luister dan naar je eigen gevoel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja net vrouwen zijn vaak jaloers bang dat je er beter uit gaat zien of zo. En Nio is een hele goede plastische chirurg. Ik heb bij hem een verkleining met prothesewissel gehad 6 wkn terug en ben heel blij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een consult gepland bij dr nio voor volgende week maar die kan helaas niet doorgaan .  Omdat dr nio voor mij behoorlijk uit de richting is heb ik een consult aangevraagd bij dr verstraten op 11 januari. Ik twijfel toch om ook nog naar dr nio te gaan daar ik daar hele goede dingen over hoor . Ik kan ook eerst het consult bij verstraten afwachten . Is verstraten net zo goed als dr nio ?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rozie

He meis, ik heb even je topics samengevoegd, zo heb je alles bij elkaar staan en zo blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk, en tegen de tijd dat je bijv e keuze hebt gemaakt,een operatie datum hebt, passen we in dit topic de titel aan, en blijft dit dus jou topic voor allerlei updates, vragen etc.

Als ik jou was zou ik bij allebei de pc's een consult plannen, en dan daarna eens kijken bij wie jij je het prettigste voelt, welke arts het beste aan jouw wens kan voldoen, etc, en dan je keuze maken.

Beide artsen zijn goed, ik neem aan dat je bedoeld, Dr. Straten, Heyendael Kliniek, maar bij Nio kun je net iets meer kanten op qua bijv keuze protheses.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach er zijn altijd van die zeurpieten die denken dat ze het beter weten,.. als jij je er goed bij voelt en er gelukkig van word gewoon lekker doen,.. waarom zou je er niet goed uit mogen zien op je 50st? misschien omdat de rest dan stik jaloers is hahah

ik zit tussen dezelfde te twijfelen ook een beetje gezien de afstand woon 20min van Arnhem maar ga denk ik ook maar bij beide een afspraak maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.