Ga naar inhoud

Sjalana : 18 december 2016 : Dr. Koeijers : Mediconsult


Aanbevolen berichten

Ook ik wil mij even voorstellen!

Mijn naam is Chalana, ik ben 29 jaar en eindelijk in het bezit van een goede vulling in mijn bh. (JIPPIE)

Ik ben van 75A naar een D cup (450cc) gegaan. (ik denk dat het een D cup is. ben nog niet wezen shoppen!)

Mijn dokter was Dr. Koeijers  en het ging allemaal via mediconsult!

Operatie was top verlopen en ik lachte dan ook van oor tot oor toen ik ze voor de eerste keer zag!

Eerste twee weken waren vervelend natuurlijk. Vooral het rechtop slapen is (nog steeds) een drama.

Ik zit nu in mijn 5de week en had eigenlijk verwacht dat de meeste pijntjes wel weg zouden zijn.

Heb ik mij daar even in vergist! Ik heb -sinds de hechtingen eruit zijn- last van onwijs brandende borsten en tepels.

Het voelt als twee grote schaafwonden en zodra er iets langs schuurt ga ik even door de grond.

Het liefst loop ik ook de hele dag met een naakt bovenlichaam rond...Maar dat doet natuurlijk op den duur ook weer pijn! :blink:

Ook is er best veel verschil tussen de linker en rechter borst. 

Mijn linker tepel wijst naar t plafond en de rechter naar de grond. (ga er nu maar vanuit dat mijn linker m'n party tiet is)

Ik hoop dat dit nog wel bijtrekt? Zit zoals ik al zei in mij 5e week... :22:

Het stomme is dat ze de eerste twee weken wel gewoon op dezelfde hoogte zaten..

Anyway! Ik ben alsnog erg blij hoor! Ik heb eindelijk borsten en ik voel mij eindelijk meer vrouw! :wub:

 

P.s Super fijn deze site! 

Vooral als je je af en toe even onzeker voelt door de pijntjes en rare tepels. 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Ik ben 18 december geopereerd aan een borstvergroting. Ben van een kleine b cup naar een d cup gegaan. Tenminste, dat denk ik! Ik heb namelijk nog geen bhs gekocht!

Ik ben geopereerd door dr koeijers. Super aardige man en gaf me met het eerste consult een goed gevoel.

Tijdens de protheses passen en meten viel het hem op dat mijn ruggengraat niet helemaal recht loopt en dat daardoor mijn linker schouder en heup wat hoger zijn dan de rechter kant. Dit was mij nog nooit opgevallen! Ook niet aan m'n borsten/tepels.

Ik ben nu vier weken po. En zie dat mijn rechter tepel opeens lager is dan de linker. Dit zag ik de eerste twee weken niet.

Nu wordt ik zenuwachtig en onzeker.. is dit omdat mijn linker borst nog moet dalen of is dit omdat mn ruggengraat niet helemaal recht is?  Kan de stand van je tepels veranderen na een borstvergroting? Want ik had dit voorheen niet zo erg! 

Alvast heel erg bedankt!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjalana

He meis,

Ik heb even je topics samengevoegd, zo heb je alles netjes bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

Dat borsten ineens na een aantal weken ongelijk zijn is heel normaal, protheses dalen eigenlijk nooit allebei tegelijk in,1 kant is altijd iets sneller dan de andere.

Als de protheses dadelijk helemaal zijn ingedaald zul je ook gaan zien dat de tepels ook gaan veranderen van stand.

Dus je moet echt nog even geduld hebben, maak iedere week een foto, zo kun je het verschil goed in de gaten houden.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjalana, ik zie eigenlijk nog niet eens zoveel verschil in je tepels hoor. Als je het niet had gezegd had ik het  denk ik nog niet eens gezien.  Ik vind je borsten heel mooi van grootte en van vorm. Ze passen ook erg mooi bij je lichaam. Lekker van genieten, meis.

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose, @Toos, @Jaydee Dank jullie wel :116:

Soms gaat de tijd zooo snel maar wanneer het nodig is zoooo langzaam haha..

Heb nog te veel tijd momenteel om me blind te staren op dingen zoals tepels!

Kan niet wachten tot ik gewoon weer normaal aan het werk ben en geen tijd meer heb om iedere keer in mn shirt te koekeloeren.

Moet er inderdaad maar vanuit gaan dat het wel goed komt. En mocht het toch niet helemaal recht trekken loop ik uiteindelijk toch wel met de borstjes vooruit. (There's no hiding now! :43:)

Nogmaals, dank jullie wel! Neemt toch wat onzekerheid weg!

Xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@DeeDee84 Dank je wel! En Je hebt gelijk! Mijn linker borst begint inderdaad nu te dalen!

Hij is nog steeds wat groter en hoger maar het verschil met paar weken geleden is echt te zien!

Ben eindelijk in de wolkjes!

 

Rechter borst is sinds een paar dagen wel kneiter hard. Maar ben sinds twee dagen ook weer begonnen met werken.. Dus denk dat het daardoor komt.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.