Ga naar inhoud

1e week controle


Aanbevolen berichten

hoi meideen

ik weet niet of het handig is om een nieuw topic voor te starten maar ik vond het wel leuk

om dit met jullie te delen en ben erg benieuwd naar jullie verhalen bijv. wat zei/deed de dokter

en wat mocht en deed je al wel weer na een week of misschien 2 weken?

..

nou mijn 1e controle na een week..

ik had om 4uur mijn afspraak maar hoorde van de receptie dat het waarscheinlijk wel een half uur ging uitlopen want de wacht kamer zat al helemaal vol

en de dokter was nogsteeds niet uit zijn operatie,..

dus toen was het even wachten.. vond ik wel grappig kan je mooi even kijken hoe iederen er aan toe is en waar ze nou presies voor komen :P

ik vind dat altijd wel intresant ik zag 2 andere meiden die volgensmij op de zelfde dag als ik waren geopereerd en ook voor hun 1e week controle kwamen..

dat was geen moeilijke gok omdat op de dag dat ik werd geopereerd er 7 meiden voor hun borsten onder het mes gingen en vedder geen andere operaties..

maar hun zaten er allebij best wel zielig bij en ze waren voor mij aan de beurt en redelijk lang in de spreek kamer..

nou als laatst mogt ik,.. ik had er zin in en was wel benieuwd wat de dokter er van vond :D

hij vroeg aan mij hoe het gegaan was.. dus ik zei goed alleen de 1e 4 dagen een hell.. (logies)

ik mogt me uitkleden dus hij wierp even een blik op mijn borsten raakte ze heel licht aan en daarna

deed hij de witte band voor me om want die zat niet goed toen ik binne kwam (over mijn BH want dat vond ik lekkerder zitten)

hardstikke fout dus van de dokter moet hij op me huid en zo hoog moglijk

hij heeft hem dus weer goed strak gedaan en een streep voor me gezet

dus de rest van de dag moest ik weer puffen en deed t allemaal weer opnieuw zeer.. maar al met al stond ik wel binne 3 min buiten ongeveer

tot mijn verbazing,..:P

wat mag ik weer na mijn 1e week controle

*op mijn zij slapen

*autorijden als dat nodig is..

*plat liggen

natuurlijk wacht ik hier nog even mee.. ik heb het wel al geprobeerd om op mijn zij te slapen

maar dan doet trug rollen zo'n zeer en de rest van de dag heb ik weer een steek/branderig gevoel in mijn linkerborst

rechts gaat wel goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn eerste controle was na 9 dagen, draadjes verwijderen. Al van de eerste dag stak 1 bovenrand van m'n prothese een beetje door m'n huid, had er ook al voor gebeld maar moest toch wachten, en dus toen ik langkwam kreeg ik meteen zo'n mooie witte band om de prothese tegen de spier aan te drukken zodat hij zich kon hechten, een uitzondering dus, een band bij voor de spier! De dokter deed hem trouwens wel zelf boven m'n bh aan.

Ik mocht na 2 weken weer op m'n zij slapen. Lukte alleen zo'n beetje half om half, niet helemaal, dat ging pas na weken terug zoals voorheen.

Voor de rest weet ik er niet zo veel meer van, hihi, is al zoooo lang geleden! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey eef

dat is wel heel apart ja,.. en hoelang moest je die band toen ophouden??

ik denk dat er vast wel een reden is om de band voor of achter de bh te doen,.. aleen weet ik die niet,..

jij wel??

heeft het mischien ook zin om de band al wat strakker te doen? want hij kan bij mij al wat strakker,..

en wat dede jullie met je bh,.. ik ben op de verste gaatjes begonne maar ik zit te denken om die ook 1tje strakker te doen omdat dat mischien ze meer naar

elkaar laat groeien,.. ik wil niet dat ze wijd uit gaan staan,.. heeft dit zin?? of werkt het niet zo?

ben trouwens pas wezen kijken voor een andere bh.. maar wat is de maat 70/75D tog moeilijk te vinden in sport BH:S

hebben hier meer mensen moeite mee.. nou ben ik niet naar de hunkemuller geweest,. ik d8 daar wacht ik nog wel even mee tot ik 6 weken po. ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem toch een week of 5 gedragen nog na die 9 d po. Geen idee, mijn pc deed hem boven de bh, de jouwe eronder??? :wacko:

De band moet strak zitten maar niet zo strak dat je niet meer goed kunt ademen. Maar het strakker doen van je band en bh om ze dichter naar elkaar te doen groeien, dat heeft echt geen zin, zo werkt het niet.

Die band is bij jou gewoon om je prothesen op hun plaatst te houden, dat ze niet van tussen je spier kunnen floepen, maar niet om ze dichter naar elkaar te brengen. In mijn geval moest het de prothese tegen de spier drukken zodat ze kon vasthechten tegen de spier en dat is geslaagd, nu is alles normaal, staat niet meer af en is niet meer zichtbaar/voelbaar door m'n huid.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.