Ga naar inhoud

eventjes voorstellen :)


esterella

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Ik ben Esterella, ben 23 jaar en wil al jaren een BV laten doen.

Helaas heb ik al die tijd mijn wens niet waar durven maken vanwege verscheidene redenen zoals: onzerkerheid, angst voor de operatie, angst dat de resultaten tegen zullen vallen en bang voor de (afkeurende) reacties van anderen. Maar ik wil de rest van mijn leven ook niet laten beinvloeden over wat anderen over mijn denken en (irrationele) angstgevoelens. Daarom heb ik toch besloten om binnekort de eerste stap richting mijn BV te nemen en afspraken te maken voor consulten. Daarnaast wil ik ook veel informatie over de mogelijkheden voor de BV's (achter/voor de spier, dual plane, CC's? etc.) en ervaringen van anderen doorlezen om zodoende tot een besluit te komen waar ik 100% achter sta ( vandaar ik ook hier ben :)),

Tot slot wil ik de oprichters, moderator, donateurs en alle andere leden van dit forum bedanken voor het opzetten & bijhouden van deze waardevolle forum. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden over mijn toekomstige 'boobjob' :)

Groetjes !

Esterella

p.s ik ben 1m63 en weeg 56 kg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esterella,

Welkom! :D

Ik had hetzelfde probleem waardoor ik nog niet de stap had gezet om een bv te laten doen, angst en onzekerheid, dus was al 36j toen het er toch van gekomen is! Heb het me nog geen moment beklaagd en het is me allemaal heel goed meegevallen! Al die verslagen te lezen van anderen die me waren voorgegaan hebben me ook wel geholpen, zo zag ik dat het altijd wel goed afliep ondanks dat de ene meer pijn had dan de andere en ze het achteraf het allemaal waard vonden.

Wil je alvast veel succes wensen met je komende consulten en je veel lees- en postplezier wensen op het forum!

En bedankt voor je bedankje! :)

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

high esterella,

welcom :D

hardstikke herkenbaar al die dingen,..

ik heb er ook heel erg mee gezeten, vooral met wat de mensen in mijn directe omgeving er van zouden vinden,..

mijn vriend was helemaal voor en heeft voor mij geholpen de knoop door te hakken omdat ik van kleren passen zo droevig werd,..

want dingen die bij anderen zo leuk staan vond ik bij mij niet mooi vanwege die plattigheid

ik ben zelf 1m66 en weeg 51,5 en waar ik voor gekozen heb kun je hier onder lezen..

je schrijft => Daarnaast wil ik ook veel informatie over de mogelijkheden voor de BV's (achter/voor de spier, dual plane, CC's? etc.)

Dat licht natuurlijk aan wat er mogelijk is en wat je persoonlijke wensen zijn..

ik ben wel benieuwd wat je maat nu is en waar je met een BV. op uit zou willen komen,..

suc6 met je droom!

liefs kelsy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Esterella,

Welkom :)

Er komt heel wat bij kijken he bij een borstvergroting,al die voorbereiding enzo...

lees je goed in en verzamel zo veel mogelijk info,zodat je weet waar je arts over praat als je op consult bent.

voor en nadelen opschrijven desnoods,en goed uitleggen wat je zelf wilt enzo,neem ook foto,s mee,en niet alleen foto,s die je mooi vind,maar ook zeker wat je niet mooi vind en niet wilt,zodat je arts een goed beeld krijgt wat jij wenst en wilt B)

veel sucses met je zoektocht en voorbereiding...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.