Ga naar inhoud

christina1511 : 24 november 2016 : Dr.Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal:)

Iemand ervaring met borstvergroting plus lift ? 

Ik heb 2 weken geleden late doen vandaag mogen pleisters eraf en hechting knoopjes doorknippen

Me tepels zijn nog steeds heel dik en gezwollen heeft iemand dat ook gehad

Heel benieuwd naar jullie ervaring

Gr christina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal 

Ik ben christina

Ik ben 24 november in amstelveen kliniek geoppereerd door dhr koeijers

ik heb 350 cc gekregen 

Ik heb borstvergroting plus lift gehad 

Tis nu 2 weken geleden 

Ik werk in de horica in de bediening fulltime 

En ik heb 1 kindje meisje van 1.5 mia 

Ik heb borstvergroting met lift gedaan omdat ze zijn gaan hangen en me er nie mooi bij voelde

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, welkom en gefeliciteerd met je nw boobs.

Ik heb even je topics samengevoegd en de titel aangepast, zo heb je alles netjes bij elkaar staan, in dit topic kun je nu alle verdere updates doen.

Over de zwelling zou ik me nog al te veel zorgen maken, en zit waarschijnlijk nog heel veel vocht, en als dat gaat verminderen, zul je echt zien dat de zwelling weg gaat trekken.

Doe lekker rustig aan, dat is alleen maar bevorderlijk voor je herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei christina1511:

Ja momenteel vink ze heel lelijk staat gwn scheef me tepels vind echt erg 

Meis, vergeet niet dat de binnenkant van de borsten echt helemaal moeten gaan helen, en door de lift hebben de borsten het zwaarder dan alleen met protheses, en ik zou proberen om je nu even alleen te focussen op je herstel,want je lichaam heeft alle energie daarvoor nodig.

Maak iedere week een foto zodat je het hele verloop kunt bijhouden en dan zul je zien hoe veel de borsten gaan veranderen. In het begin zitten de protheses ook nog heel erg hoog, die gaan dadelijk langzaam aan in dalen, daardoor veranderd de stand van je tepels ook nog heel veel.

En het ergste woord hier op het forum is: Geduld,maar over je tijdje ga je ze ineens veel mooier vinden.

Voor het vocht goed drinken, water, brandnetelthee en thee met verse gember, en voor je algehele herstel is het goed om eiwitrijke voeding te eten.

Dus geen zorgen,en alleen even denken aan herstel.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor je berichtjes super ik ga me best doen ik drink zowizo veel water de rest lust nie zijn nog andere dingen ? Ja veel eiwitte ete doek ook ga me best doen om niet teveel op te lette en gwn vooruit te kijken na week hadk wel al dat veel voller is geworden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
18 minuten geleden zei christina1511:

Donderdag 4weken po

Word al steeds ronder en voller alleen me tepelhof veel kleiner dan de andere best storend iemand ook zelfde ? 

Meis ik heb je laatste topic samengevoegd met dit topic,zo blijft het overzichtelijk, dus heb je updates, vragen etc, dan kun je dat gewoon in dit topic neerzetten.

En de tepelhof kan nog bij gaan trekken als de protheses helemaal ingedaald zijn ende wonden van binnen ook goed genezen zijn.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.