Ga naar inhoud

Borstplooi verlagen??


Gast Smoothie

Aanbevolen berichten

Gast Smoothie

Ik krijg 18 mei een borstvergroting en zat te twijfelen over het aantal cc wat ik zou krijgen.

Er staat nu 280 links en 275 rechts, maar ik zou ook wel iets groter willen en dan zou ik 310 rechts krijgen en 320 links maar dan moeten ze mn borstplooi ook verlagen zei ze...

Klinkt me een beetje eng in de oren.

Ik denk wel dat ik maar gewoon die 280 hou dan, want dan kreeg ik wel het mooiste resultaat (natuurlijk) en als ik die 320 zou doen zouden ze wel groot zijn maar dan zou ik een beetje het ''nep tieten'' effect krijgen zei ze.

Ik krijg met 280 een C/D en anders met 320 een D/DD...

Maargoed, vind het wel mooi grote borsten maar het moet ook niet nep worden...

Maar wat houd dat precies in borstplooi verlagen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Smoothie,

Ik heb ook een borstvergroting gedaan waarbij mijn borstplooi verlaagd werd en ik ken nog iemand waarbij dat gebeurd is. Dit is niks ergs hoor, merk je verder niet veel van. Ik merk alleen dat mijn BH's nu lager zitten dat is het enige. En mijn ribbetjes moesten eraan wennen, ben heel smal dus die beugels leunen nu op een andere plek en dat heeft even gezeurd maar ook maar kort. Als ik mijn borstplooi niet zou verlagen zou ik maar 185cc kunnen hebben, nu heb ik 215cc. Dit maakt toch wel veel verschil. Maar het houd gewoon in dat ze niet een sneetje maken in de borstplooi die je nu hebt maar wat lager, voor precieze cm moet je het verschil in maten van de prothese uitzoeken. Maar de prothese zakt daar mooi over heen dus het wordt echt gewoon een nieuwe borstplooi dus zie je ook niets van het litteken. Of dr. Visser doet het veelal via de tepel he? Dan maakt ze de holte in je borst gewoon wat ruimer aan de onderkant. That's all.

Succes met de operatie en het herstel! Nog maar 9 daagjes!

Groetjes Lellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Hoi hoi Lellie!

Lees nu pas je reactie vandaar mn late reactie ;)

Ik heb besloten toch maar niet de borstplooi te verlagen en houd het bij m'n 280cc.

In jouw geval had ik het denk ik ook wel gedaan maar 280cc is wat dr visser mij aanraadde dus heb het maar zo gelaten.

Groetjes Rianne.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.