Ga naar inhoud

Ervaring gezocht met Motiva Corsé?!


Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal, 

Ben weer terug van weggeweest, bewust even afstand gedaan na wissel vorig jaar, omdat resultaat helaas teleurstellend was, en al het gedoe er omheen weer zo mijn dagelijks leven ging beinvloeden..... Nu weer back in business, komt een nieuwe wissel aan.....datum nog niet bekend maar moet nu weer wat huiswerk doen haha. Na vele protheses doorgesproken gevoeld en bekeken te hebben ben ik eigenlijk wel heel enthousiast geraakt over de Motiva Corsé 440 of 475cc.  Wie heeft er ervaring met deze protheses? Voor en nadelen en misschien dames die foto's willen delen.

Lees jullie reactie's graag, alvast super bedankt!!

 

knuffel Anastasia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik moest ff denken, maar jij hebt die wissel gehad bij Wu van ehp naar hp toch?
Dat was niet de beste keuze ooit... Maar goed dat je idd even afstand genomen hebt en nu besloten hebt voor een wissel te gaan.

De pc's die me zo te binnen schieten die met Motiva werken, zijn Nio, Plovier en Verdonck.
Ik weet echter niet, of Nio ook met de 'kleinere' aantal cc's werkt in Motiva, want meestal zie ik hem die alleen gebruiken, wanneer meiden bredere prothesen willen, maar toch een bijna gelijke projectie aan de 800 EHP van eurosilicone.

Wat had je nu ook alweer, aantal cc? (en had je eurosilicone 85% gevuld?)
Dan kan ik evt weer even voor je vergelijken met de Motiva implantaten die je hier zelf voorstelt.

Op zicht is Motiva een goed merk, zelfde importeur (als ik het goed begrepen heb) als Eurosilicone.
Zij hadden tot voor kort stevigere gel dan de andere prothesen, maar dit is niet meer zo. Dus zou je om die reden hiervoor willen kiezen, dan hoef je dat niet te doen... Je kunt dan evengoed voor de Eurosilicone EHP of de Mentor EHP kiezen...
Of wil je Motiva, omdat ze in verhouding een iets bredere basis hebben?

Licht ff toe, dan kijk ik of ik verder met je mee kan denken, als je dat wilt :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Best_boobie,

Ja dat ben ik :D. Vorig jaar inderdaad wissel gehad bij Wu. Vorige week terug geweest om een en ander verder te bespreken, want links om rechts om ik ga gewoon weer voor een wissel. Ben dus in 1e instantie terug gegaan naar Wu. Hij was het gelukkig wel met me eens dat ze met deze 85% gevulde veel te slap  zijn waardoor ik dus ook onwijs last heb van plooien/rimpels. 

Heb opties mentor, Eurosilicone en Motiva besproken, hij was zelf erg enthousiast over de nieuwe variant van de Motiva, protheses zijn inderdaad super soepel en super vormvast. Soepeler dan de eurosilicone en beetje gelijk aan de mentor alleen bleven de motivas mooier van vorm hoe je ze ook vast hield, dit ook met oog op wederom voorkomen van rimpels etc. Ook randen schijn je bij deze prothese nauwelijks te voeken, lopen inderaad heel mooi af. Hij geeft aan om borst goed en mooi op te vullen heb ik zeker minimaal 400cc nodig, liefst iets meer. Alleen geeft hij aan dat mijn borstspier te sterk is en niet zulke grote protheses onder de spier/DP geplaatst krijgt bij mij, keuze wordt dus weer op de spier, wat ook wel mijn voorkeur heeft.

Heb dit weekend dus weer wat huiswerk zitten doen, het worden dus sowieso EHP protheses, of van eurosilicone , mentor of motiva. Wu gaf voor motiva type Corse is ehp aan 440cc te willen plaatsen, zelf neig ik meer naar 475cc, die 35cc maakt dan ook niet meer uit en zijn volgens mij nagenoeg even breed aan de protheses die ik nu heb, de ES81 350cc. En dus op de spier.

super fijn als je met mee wil denken, wil voorlopig dat dit m'n laatste wissel is haha, tenminste voor een jaar of 15 a 20 denk ik dan. Dus alle hulp en tips zijn welkom!!!

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anastasia
Oh, je gaat bij Wu terug!
Gaat hij een wissel doen met enigszins wat vergoeding van kosten?

Klopt, ik heb ook zoiets gelezen over de Motiva, maar fijn dat je dat even met eigen ogen kon zien!! Super. Begrijpelijk dat dat dus echt wel een hele goede optie is...

Ik zal even de maten onder elkaar zetten, zodat je kunt zien wat de verschillen idd zijn:
Je huidige prothese:
350 HP van Euros is 11,7 cm breed met 4,7 cm projectie

440 EHP van Motiva is 11,5 cm breed met 5,7 cm projectie (1 cupmaat meer dan nu)

475 EHP van Motiva is 11,75 cm breed met 5,8 cm projectie

Stel je zou de Eurosilicone willen in EHP, met die breedte, dan kom je niet op de projectie die Motiva biedt.
Bij Mentor, daar sta ik versteld van haha, want mentor is altijd de bredere prothese, maar in dit geval niet. Daar zou je op 6 cm projectie uitkomen met de 480 cc (breedte van 11,6 cm)
Ik denk echter wel, dat je met Mentor sneller kans hebt op rimpels, dus ik zou het je zelf niet aanraden die te nemen... Ik heb natuurlijk geen ervaring met de EHP van Mentor, maar in jouw geval, zou ik zeker voor de meest vormvaste prothese gaan.

Stel dat Wu alleen de 440 van Motiva wilt plaatsen, dan zou ik geen heibel maken over de 475. Het scheelt echt maar peanuts.. Niet zichtbaar! :) 

Fijn dat ik nu ook weet dat Parkkliniek ook Motiva heeft. alhoewel.. had ik kunnen weten.. Nio opereert daar ook vaker meiden die hij in OLVG op consult gehad heeft, ivm overvolle Ok's in OLVG. En dan plaatst hij idd ook gewoon Motiva.. Dus had het kunnen weten :P

Volgens mij moet je gewoon die 440 of 475 doen van Motiva!
Ga je nog op een tweede gesprek bij hem?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey @Anastasia

Back in business :) Fijn dat je nu kan gaan richten op je wissel. Eerlijk gezegd dacht ik dat je hem ondertussen al had gehad maar wel fijn dat je lijf tot rust is gekomen en er nu ready voor is.

52 minuten geleden zei Anastasia:

 Alleen geeft hij aan dat mijn borstspier te sterk is en niet zulke grote protheses onder de spier/DP geplaatst krijgt bij mij, keuze wordt dus weer op de spier, wat ook wel mijn voorkeur heeft.

Mag ik vragen waarom hij dit zo ziet? Lees namelijk niet vaak dat een borstspier te sterk is voor (dual-plane) grotere protheses..ook niet bij onze krachtpatsers onder ons die een maatje meer wensen :P ( weet jij dit misschien @best_boobie of ligt dit weer aan de expertise van de PC?) 

Succes met je voorbereiding en hopelijk snel je boobs xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei BrownieG:

Hey hey @Anastasia

Back in business :) Fijn dat je nu kan gaan richten op je wissel. Eerlijk gezegd dacht ik dat je hem ondertussen al had gehad maar wel fijn dat je lijf tot rust is gekomen en er nu ready voor is.

Mag ik vragen waarom hij dit zo ziet? Lees namelijk niet vaak dat een borstspier te sterk is voor (dual-plane) grotere protheses..ook niet bij onze krachtpatsers onder ons die een maatje meer wensen :P ( weet jij dit misschien @best_boobie of ligt dit weer aan de expertise van de PC?) 

Succes met je voorbereiding en hopelijk snel je boobs xx

 

 

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen. maar ik denk dat ie bang is voor het creeeren van een double bubble..
Noem het expertise... of misschien heeft ie er juist ervaring mee? :P 

Het is echter wel zo, dat deze motiva, niet veel problemen zal geven op de spier, zover ik dat kan beoordelen :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Helaas gaat hij het niet voor nop doen, hij had het wel over een tegemoetkoming, wat dat inhoud weet ik nog niet. Ik moet over twee weken weer terug, dan hoop ik meer te horen. Moet voor mezelf ook nog beslissen weer ik weer onder het mes wil.

Vraagje, als ik voor 440 Motiva zou gaan, zijn deze dan niet te smal, zijn namelijk 11,5cm en heb nu 11,7cm. Of zijn die paar mm te verwaarlozen. Mocht het lukken wil ik denk ik toch voor 475cc gaan, al slaat de twijfel alweer toe of dat dan niet te groot wordt, al weet ik natuurlijk zelf ook wel dat het niet snel TE groot is. Zo irritant dit haha!!

@BrownieG Hi ja ja back in business whoop whoop haha!! Vind het wel weer spannend hoor, en baal ergens toch wel dat ik weer onder het mes moet! Heb trouwens geen idee waarom hij van mening is dat hij geen grotere prothese onder de spier/dp geplaatst krijgt, omdat mijn borstspier te sterk zou zijn. Terwijl ik toch veel lees hier dat het wel veel gebeurd. 14 jaar geleden was hij ook al van mening dat hij bij mij niet onder de spier kon plaatsen, terwijl hij zover ik weet ook gewoon plaats onder de spier, dus aan ervaring ligt het denk ik niet? Ik sport wel regelmatig maar ben ook geen bodybuilder ofzo, maar hij zal er denk ik wel zijn redenen voor hebben. Hij zei letterlijk dat het niet past.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Anastasia:

@BrownieG Hi ja ja back in business whoop whoop haha!! Vind het wel weer spannend hoor, en baal ergens toch wel dat ik weer onder het mes moet! Heb trouwens geen idee waarom hij van mening is dat hij geen grotere prothese onder de spier/dp geplaatst krijgt, omdat mijn borstspier te sterk zou zijn. Terwijl ik toch veel lees hier dat het wel veel gebeurd. 14 jaar geleden was hij ook al van mening dat hij bij mij niet onder de spier kon plaatsen, terwijl hij zover ik weet ook gewoon plaats onder de spier, dus aan ervaring ligt het denk ik niet? Ik sport wel regelmatig maar ben ook geen bodybuilder ofzo, maar hij zal er denk ik wel zijn redenen voor hebben. Hij zei letterlijk dat het niet past.

xxx

Snap je helemaal hoor...vandaar mijn vraag :44:

Tuurlijk balen dat je weer onder het mes moet maar ik bedenk maar..je moet er wel jaren met een tevreden gevoel naar kunnen kijken. Het is niet dat je zomaar voor een wissel kiest. Dacht eigenlijk dat het kosteloos was omdat hij zn "verkeerde inschatting" erkende. Ben dus benieuwd wat je gaat betalen straks! 

...krijg wel een beetje jeuk van die Wu :45: Zit maar in m'n hoofd wat Nio zou zeggen...mbt die dual plane. Mja, jij kiest voor op de spier dus is nu een kwestie van de juiste /CC en gaaaaaan! Volg je gevoel!!!!! 

Ben benieuwd wat je beslissing gaat uitwijzen. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anastasia

Hoi Meid

ik zag dat je op zoek bent naar ervaringen met Motiva.Ik heb 4 oktober Motiva corse 590cc gekregen. Nio raadde mij deze aan omdat ik geen randen wilde zien en ze erg soepel zijn. Ik heb nu inderdaad geen zichtbare randen en ze lopen heel mooi af, ze voelen nu al zacht. Ik zal je toevoegen aan mijn album dan kan je een kijkje nemen. succes met je keuze xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG Misschien ga ik ook nog wel langs Nio, al blijft het beetje een vreemde situatie, is directe collega van Wu...en volgens mij ook nog soort of zijn baas bij Park? Blijf het ook raar vinden dat hij zegt dat prothese van dat formaat niet onder de spier zou passen bij mij. Lees hier zelfs dat er dik 800cc onder de spier/dp geplaatst wordt? Nu ben ik wel erg fijntjes en smal, maar ben daarin ook niet de enige.... Ach wacht eerst af wat die tegemoetkoming in gaat houden, anders ben ik dief van mijn eigen portomonnee. En tsja mijn doel was inderdaad om het volledig vergoed te krijgen van hem, is zijn inschattings fout blijf ik van mening, half jaar geleden zei hij dat ik eventueel alleen de protheses zelf zou moeten betalen, maar was hij voor het gemak volgens mij ff vergeten.

 

@Xxmelliexx, super fijn dat ik in je album mag spieken, onwijs mooi resultaat. Ik ga wel stapje kleiner, maar ben dan ook maar 1,62 en weeg ongeveer 50kg. Wu adviseerde mij inderdaad ook de motiva, vanwege de soepelheid en het nauwelijks voelen van de randen. Heb prothese ook vast gehad en vond hem onwijs fijn aanvoelen. Ik zat alleen in de prochure nu weer te lezen dat je drie soorten gel hebt: progressive gel, progressive gel PLUS en de progressive gel ultima, kan alleen voor het type corse niet vinden welke gel daarvoor gebruikt wordt, of kan je zelf kiezen. Op site van motiva zie ik bij rond corsé alleen de progressive gel PLus staan, weet jij dit misschien? Twijfel alleen nog tussen 440 en 475, ik krijg ze op de spier, en ben bang als ik dan weer te groot ga, je die randen gaat zien, dp schijnt bij mij niet te kunnen..... Jij hebt ze toch ook DP? 

Op zich vind ik op de spier wel fijn hoor, gezien herstel en vind het ook heel natuurlijk, mits je de randen te erg gaat zien natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Anastasia:

@best_boobie Helaas gaat hij het niet voor nop doen, hij had het wel over een tegemoetkoming, wat dat inhoud weet ik nog niet. Ik moet over twee weken weer terug, dan hoop ik meer te horen. Moet voor mezelf ook nog beslissen weer ik weer onder het mes wil.

Vraagje, als ik voor 440 Motiva zou gaan, zijn deze dan niet te smal, zijn namelijk 11,5cm en heb nu 11,7cm. Of zijn die paar mm te verwaarlozen. Mocht het lukken wil ik denk ik toch voor 475cc gaan, al slaat de twijfel alweer toe of dat dan niet te groot wordt, al weet ik natuurlijk zelf ook wel dat het niet snel TE groot is. Zo irritant dit haha!!

Oke..
Ben benieuwd hoe ver hij je tegemoet gaat komen dan :) Loont het niet de moeite, dan is Nio idd wel zeker nog een optie.. Het is wat Brownie al zegt.. Bij mij jeukt het ook haha

Nee hoor, die 0,2 cm dat is niet zo erg. Daar ga je normaal gezien, geen problemen mee krijgen.. maar je kunt ook die 475 nemen dan.. dan weet je het gewoon zeker. Zoveel verschil is er voor de rest niet, dus dan zou je op 'safe' kunnen spelen.. als Wu daarin mee wil gaan.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Hahaha iedereen jeuk van Wu, lig in een deuk, al is de reden minder leuk, moet ik onthouden voor sinterklaas volgend jaar haha, rijmt leuk hihi.

Weet jij misschien hoe dat precies zit met die drie gel soorten bij de motiva protheses??

Neig inderdaad meer naar de 475cc, dan weet ik 100% zeker dat huid mooi strak zit, en kan ik ook niet denken had ik maar..... Al ben ik nog wel bang dat het gigantisch gaat worden bij mijn lijfje.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ah heel irritant.. Heb het een paar weken geleden met iemand gehad over die gels van motiva, maar kan niet meer vinden wat ik toen gevonden had.
Sorry, zul je zelf ff moeten googlen....

haha, waarom zou 475 gigantischer worden dan de 440, met zo weinig verschil? ;)
Maak jezelf niet gek :P

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anastasia hahaha, mocht jij nou ook jeukie jeukie hebben door ons :45: dan zou ik de vraag weer stellen bij je volgende afspraak ( pas nadat je de kosten heb gehoord :44:) en op de man af vragen waarom dit bij anderen wel kan? Ik zou gewoon zeggen dat een vriendin pas is geholpen in de kliniek met 700cc :44:

Maarrrrr deze discussie is van toepassing als je dual plane wenst he!! Als je het op de spier wenst dan zou ik mijn energie er niet aan geven. En mocht je nou alsnog twijfels hebben dan kun je toch een afspraak maken in het OLVG bij Nio? Hebben meerdere gedaan hahahaha Gewoon jouw situatie uitleggen en om advies vragen en erbij zeggen dat je Wu niet voorbij wil lopen maar ook vertrouw op zijn oordeel omdat ie als tietengod wordt gezien :45: Kan hij nog om lachen ook hihi

Wacht eerst je afspraak af, stel al je vragen alsnog... En idd jezelf niet gek maken..lekker volle boobs joh! Ik ben ook een smalle hoor maar ze passen prima ;) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

@Jobje, sorry voor mijn late reactie, was twee weekjes heerlijk op vakantie!! Maar wat spannend, jij bent as maandag al aan de beurt, ik ga je zeker volgen. Ben benieuwd hoe 410 bij jouw uit pakt, krijg jij ze ook voor de spier of DP?? Ik ga maandag bellen voor operatiedatum,  indien het kan wil ik in mei of juli voor wissel. Nu alleen nog keuze maken tussen 440 en 475cc.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jobje, wordt straks dus flink bikini's shoppen :D. Ik heb nu 350cc 85% gevuld, maar helaas onwijze rimpelvorming. Ik baal als een stekker, hiervoor had ik de EHP 100% gevuld 300cc, en was super tevreden, maar moest voor een wissel in verband met kapselvorming in 1 borst. 

Ben benieuwd naar jouw foto's straks! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio adviseerde mij eerst ook 85% maar hij zei ook dat ik erg veel kans had op de rimpelvorming en daarom ben ik uiteindelijk geswiched naar de motiva.  Omdat die zachter zijn en smaller! 

Wel balen zeg die kapselvorming! 

Ik heb wel dp! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.