Ga naar inhoud

eetje : 1 september 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo meiden!

Allereerst TNX!! voor alle informatie die ik via dit forum heb opgedaan! :)!

Oke eerst even voorstellen: ik ben eetje, 24 jaar en ik wil al heel lang een borstvergroting, ik werk zelf als verpleegkundige op plastische chirurgie in het EMC. Op deze afdeling worden alleen patienten geholpen voor de echt "broodnodige" medische plastische chirurgie. Hier heb ik als proffesional dus al wel met regelmaat borstvergrotingen zien langskomen... maar toch je eigen lijf is anders..

Ik heb de knoop dus doorgehakt: ik wil boobies, na lang zoeken e.d ben ik uiteindelijk uitgekomen bij de boerhaave kliniek in amsterdam (ik vond mijn eigen afdeling of een plastisch chirurg die ik persoonlijk ken een beetje te dicht bij). Vrijdag 30 juli op consult geweest.. haha en toen was ik al zoo zenuwachtig.. het consult verliep heel prettig en dr vd weij had het volgende plan: Natrelle/mc ghan 410 MF 255cc op de spier. Ik heb nu een aatje... en ik mocht niet in maten denken maar ik hoop uit te komen op een Ctje. en nu twijfel ik wel hoor: is 255cc niet te groot/te klein?? (ook al heb ik dat strakke hemdje aangehad enzo.. ik twijfel toch!

stoppen met roken gaat super! dus hopen dat ik het volhoud.. 1 september is D-day, tot die tijd heb ik voorpret op dit forum! geweldig al die verhalen!

Zijn er toevallig meiden die ook op 1 sept geopereerd worden? of door dr. vd weij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elianne,

Welkom! :D

Gefeliciteerd met je operatiedatum, das al bijna, spannend! Je bent verpleegkundige op de plastische chirurgieafdeling, dan weet je er ook vast alles al vanaf, wel anders als je zelf op de operatietafel moet plaatsnemen kan ik me voorstellen!

Komt wel goed hoor met die 255 cc, heb zelf 200 cc gehad en ben van een 70A/AA naar 70C gegaan.

Heb je titel een klein beetje aangepast, om het forum een beetje uniform te houden.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej eetje!!

wat grappig dat jij bij het EMC werkt!

ik ben student bij het EMC! en ik ga hopelijk op de kinderchirurgie werken vanaf september!

zelf ben ik ook bij van der Weij geweest!

supervent!!

heb ook 255 cc FM op de spier en ben ook op 30 juli op consult geweest!

echt super toevallig!! hahahaha

ik wordt 17 december geopereerd, dit ivm studie/ werk enz..

ik hoor graag jou verhaal als je geopereerd bent!

spannend hoor! nog maar een weekje!!!

kon je btw goed vrijkrijgen??

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Ja ik ben er zo klaar voor! haha ik ben gewoon jaloers op de meiden die al geopereerd zijn of eerder geopereerd worden dan ik : :wacko: grrr! en ik denk de hele tijd: Nog maar zoveel dagen, mijn laatste woensdag zonder boobies haha mijn laatste donderdag zonder boobies enz! gelukkig zit ik op dit mmoment in de nachtdienst op de afdeling en is het lekker druk. dus veel tijd om erover na te denken heb ik niet echt!

Het enige probleem is dat ze me geen vrij willen geven hier op de afdeling. Ik laat de BV in mijn vakantie doen en ik moet 13 sept weer aan het werk.. dat is misschien wel een beetje te snel?

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die afleiding zal je zeker goed doen,want de laaste dagen liken eeuwen te duren hahaha

maar het is nu toch al wel bijna he,spannend!

of je genoeg aan die dagen zal hebben,weet niemand,ligt ook een beetje aan je plaatsing van prothesen maar ook gewoon heel je geneesproces,die is bij allen anders.

hou je er wel rekening mee,dat je een berg nog niet eens mag en kan doen eerste 6weken?

weet niet precies wat voor werk je doet...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi moontje,

ik ben verpleegkundige (op plastische chirurgie in het Erasmus)... dus veel tillen/duwen/bukken enz.. Nou zit ik na mijn vakantie in de nachtdienst.. dus dan hoef je dat inprincipe niet te doen.. alleen als er een noodsituatie uitbreekt heb ik wel een probleem (reanimatie o.i.d) ik heb al tegen mijn leidinggevende gezegd dat ik dat dan echt nog niet kan... hmm ik kan me altjd nog ziekmelden.. :145: oja ze komen voor de spier, dus dat is in het voordeel!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :43::43::43:

hopen dat alles goed is gegaan end at je herstel maar vlot verloopt.

beterschapjes vanuit hier :71:

en ik ben benieuwd of je je ziek gaat melden of het risico gaat nemen een reanimatie of zoiets te moeten doen op je werk :31:

wel erg fijn dat je voor de spier hebt gekregen,scheelt een berg.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!!

Nou daar ben ik weer :rolleyes: ze zijn geweldig!! :1bouncingboobs: Hier komt het verhaal:

Woensdag om 11.00 uur stond ik op de lijst.. maar het liep allemaal een beetje uit dus ik werd pas om half 1 geholpen!!! maar dat gaf niet echt want ik had een rustgevend tabletje gekregen :59: . Na de operatie had ik het heel erg koud maar geen pijn en dus lag ik om 17.30uur lekker in mijn eigen bedje!

De operatie is volgens Vd weij goed verlopen :) ik ben vanmorgen al zelf onder de douche geweest en ik heb vannacht al op mijn zij gelegen (zo werd ik wakker?) mag dit al of is dit wat te vroeg? de pijn valt heel erg mee, alleen last van vocht.. van mijn sleutelbeen tot mijn navel zit vocht.. en het kraakt als je eraan zit.. :blink:

Ik heb nu een 75C sportbh gekregen van de kliniek... ik hoop dat dit ook mijn maat is geworden.

Nou ik ga weer richting bank/bed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eetje,

Gefeliciteerd!!! :64: Fijn dat alles goed is meegevallen, en je bent al zelf onder de douche geweest, zonder hulp? Goh, de eerste dagen had ik toch nog wat hulp nodig, sterk van je hoor! Denk dat je beter nog even op je rug kunt blijven slapen de eerste 2 weken, maar als je er geen last van hebt gehad, geeft je lichaam misschien aan dat het kan. Doe lekker rustig aan nog, ook al heb je niet veel pijn en laat je lekker verwennen! Wens je een voorspoedig herstel! Oja, hoeveel cc had je ook weer gekregen?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo!!

Nou ik heb me lekker laten verwennen :) en ik ben er zo blij mee!! ik zal snel wat voor en na foto's erop zetten :) er is uiteindelijk 255cc in gegaan. natrelle/mc ghan 255cc ST MF om precies te zijn. Het vocht neemt gelukkig ook af, niet meer dat enge gekraak gelukkig!

vrijdag voor mijn eerste chek up.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.