Ga naar inhoud

eetje : 1 september 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo meiden!

Allereerst TNX!! voor alle informatie die ik via dit forum heb opgedaan! :)!

Oke eerst even voorstellen: ik ben eetje, 24 jaar en ik wil al heel lang een borstvergroting, ik werk zelf als verpleegkundige op plastische chirurgie in het EMC. Op deze afdeling worden alleen patienten geholpen voor de echt "broodnodige" medische plastische chirurgie. Hier heb ik als proffesional dus al wel met regelmaat borstvergrotingen zien langskomen... maar toch je eigen lijf is anders..

Ik heb de knoop dus doorgehakt: ik wil boobies, na lang zoeken e.d ben ik uiteindelijk uitgekomen bij de boerhaave kliniek in amsterdam (ik vond mijn eigen afdeling of een plastisch chirurg die ik persoonlijk ken een beetje te dicht bij). Vrijdag 30 juli op consult geweest.. haha en toen was ik al zoo zenuwachtig.. het consult verliep heel prettig en dr vd weij had het volgende plan: Natrelle/mc ghan 410 MF 255cc op de spier. Ik heb nu een aatje... en ik mocht niet in maten denken maar ik hoop uit te komen op een Ctje. en nu twijfel ik wel hoor: is 255cc niet te groot/te klein?? (ook al heb ik dat strakke hemdje aangehad enzo.. ik twijfel toch!

stoppen met roken gaat super! dus hopen dat ik het volhoud.. 1 september is D-day, tot die tijd heb ik voorpret op dit forum! geweldig al die verhalen!

Zijn er toevallig meiden die ook op 1 sept geopereerd worden? of door dr. vd weij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elianne,

Welkom! :D

Gefeliciteerd met je operatiedatum, das al bijna, spannend! Je bent verpleegkundige op de plastische chirurgieafdeling, dan weet je er ook vast alles al vanaf, wel anders als je zelf op de operatietafel moet plaatsnemen kan ik me voorstellen!

Komt wel goed hoor met die 255 cc, heb zelf 200 cc gehad en ben van een 70A/AA naar 70C gegaan.

Heb je titel een klein beetje aangepast, om het forum een beetje uniform te houden.

Liefs, :54: