Ga naar inhoud

zwelliing borst na liggen op zij


Aanbevolen berichten

Ik ben nu 5 weken post op en nog steeds kan ik niet op mijn linker zij slapen omdat mijn linker borst dan iets gaat zwellen...Vanaf het begin is de linker wat meer gezwollen geweest dan rechts. Het duurde ook echt een maand voordat de zwelling links weg was. Rechts duurde twee weken. Hij is ook net iets trager qua indalen dan de rechter. Verder is het een mooie zachte borst hoor. Dus niets afwijkends. Maar nu nog steeds kan ik niet op mijn linker zij liggen want dan heb ik direct wat last van zwelling in die borst. Ik heb een middagdut van een drie kwartier gedaan op mijn linker zij op de bank. En jawel hoor, de linker borst is weer wat gezwollen. Zichtbaar gezwollen. Tegen de avond trekt het dan langzaam aan weg.

Herkent iemand dit? En hoe lang gaat het nog duren voordat ik weer normaal op mijn zij kan slapen zonder zwelling...???

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.