Ga naar inhoud

CherylM : 11 januari 2017 : Dr. van Rappard : Catharina Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik ben Cheryl, 28 jaar en woon in Eindhoven. Oorspronkelijk kom ik uit Belgie maar ik woon hier alweer 8 jaar. Ik ben 10 jaar geleden voor het eerst op een consult geweest voor een borstverkleining, maar ik ben eerst gaan afvallen en naar de fysio gegaan. 

Tien jaar later, en 20 kilo minder, is de situatie weinig verbeterd en heb ik nog steeds een ruime G cup. Dit jaar heb ik dan toch besloten de stap te zetten en alles is gepland! Ik open er nog een apart verslag topic voor. :)

Verder, over mezelf: ik heb een vriend (die al eerder een vriendin heeft bijgestaan met een BVK, komt dat even uit) en ik ben daardoor ook vaak in Leiden te vinden. Ik ben een ontzettende ambivert, ik heb mijn alone time nodig en vul die graag met gamen, lezen, knutselen, random talen kijken en netflix bingen. Daarnaast hou ik ook van chillen met vrienden en familie en laat daarbij de extrovert ook los. Maar ik ben selectief in wie ik in mijn extroverte kringetje laat. 

Verder, voor de kenners, ben ik gek op alles van Blizzard en speel ik (nog steeds) World of Warcraft. Daarnaast ben ik ook gek op kleine indie games zoals the binding of isaac en don't starve. 

Vragen staat vrij, en ik zie jullie nog wel ergens op het forum!

Cheryl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Na lange tijd is het eindelijk zover, op 11 november staat mijn operatie gepland. Ik heb zelf veel aan dit forum gehad toen ik nog in full-on informatie verzamel modus was, dus ik draag graag ook bij met mijn ervaring. 

Ik heb een G cup die heel erg laag hangt. Ik heb er een slecht postuur duur en heb vaak hoofd en nekpijn. Verder vind ik ze niet lelijk, maar ik zou het wel tof vinden als ze kleiner en perky zijn. 

Ik wil graag een grote C/kleine D en ik wordt door Dokter van Rappard geopereerd in het Catharina ziekenhuis in Eindhoven. Ik kan echt aan weinig anders denken, 40+ dagen lijkt nog zooo ver! Maar ik verwacht dat het voorbij vliegt met de feestdagen. 

Ik kijk er erg naar uit maar ik ben ook super nerveus en ik begin lichte OCD verschijnselen te krijgen. :P Ik heb al 15 lijstjes gemaakt, tienduizend dingen opgeschreven, en de dokters gebombardeerd met vragen. 

Het is voor mij alweer sinds mijn elfde geleden dat ik onder narcose ben geweest en in het ziekenhuis heb gelegen. Toen was ik een kind, nu moet ik alles zelf regelen! Er komt zoveel bij kijken joh!

Anyway, tot zover mijn eerste rant. Thanks for reading!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier en goed dat je een beslissing hebt gemaakt om een bvk te gaan doen. Heel spannend allemaal maar hoe eng het ook is het komt goed. Na mijn consulten voor mijn bvk pfff heb weinig geslapen dacht hoe gaan ze worden ?dadelijk is alles eraf dat wil ik ook niet. Maar ik was abnormaal rustig voor ik geopereerd werd en dacht ik leg mijn vertrouwen in hun handen en ik zie wel. Ik ben superblij ook met het resultaat voor mij boven verwachting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, hoi,

Welkom! Zeker een spannende tijd voor je nu. Voor je het weet is het zover vooral met de feestdagen die nu voor de deur staan. Ik ben nog herstellende, helaas heb ik een beetje pech gehad. Maar ik zou het zo weer doen, heb er zeker geen spijt van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb helemaal geen pijn gehad. Als he wakker wordt ben je nog verdoofd en je krijgt om de paar uur pijn medicatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei CherylM:

Ik ben benieuwd! Ik lig nu al wakker 's nachts te piekeren over hoe de pijn gaat voelen als ik weer wakker ben :') 

Ik kreeg voor de ingreep al pijn medicatie. Toen ik wakker werd had ik wel pijn, niet aan de wonden maar meer de borstspieren deden pijn. Een beetje morfine deed wonderen. Daarna maar een paar dagen paracetamol en diclofenac gehad. Zoalang je zelf voldoende rust heb je dan geen pijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
5 uur geleden zei CherylM:

Nog maar 9 nachtjes.... Ik begin 'm al te knijpen!!

Veel succes! Het is zo voorbij, de tijd vliegt! Probeer deze dagen alvast op je rug te slapen om te wennen. Want na de operatie kan je de eerste paar dagen alleen op je rug slapen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna!! 

 

De pijn valt echt 1000% mee. Ik dacht echt dit wordt overleven, maar heb nauwelijks tot geen pijn gehad. Het is meer ongemak. Je gaat ineens heel veel moeten liggen.. de eerste paar dagen werd ik wakker met rug, nek en schouders pijn omdat ik op mijn rug sliep. Na de 4e dag ben ik eraan gewend geraakt. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, het is achter de rug! Ik was echt super nerveus van te voren, heb ook heel lang op anesthesie moeten wachten. Al heeft dat wachten de zenuwen wel wat gestild. 

 

Toen ik naar de operatie kamer werd gereden kwamen ze ze weer helemaal terug. Ik ben niet op bang voor de operatie maar vooral voor de narcose en het bijkomen daaruit. 

 

Ik was zo weg en in een oogwenk was ik op de recovery. Daar kreeg ik wel een paniekaanval en had ik nog wel pijn. Ik lag te trillen in m'n bed en te snel te ademen. Maar ik kreeg al snel extra morfine en een buis met warme lucht onder het deken en toen ging het al snel weer beter en kon ik al lachen. Maar wat had ik een dorst zeg. 

 

Eenmaal op de kamer ging het beter dan ik dacht. Ik was erg beweeglijk en kon makkelijk dingen pakken en naar de wc lopen. Ik dacht om een of andere reden dat het erger zou zijn. Het druk verband helpt wel enorm zeg, en de pijnstillers ook haha. 

 

Ik heb toen nog redelijk drugged up op de morfine in bed gechilled en mijn vriend + beste vriendin zijn toen langs gekomen. Heel fijn maar ik was heel snel heel uitgeput. Die zijn niet te lang gebleven want ik had echt even niets om me heen nodig. 

Ik lig ook op een enkele kamer, heel erg fijn. Wist niet dat ik die luxe zou hebben ^^

 

Straks eindelijk een ontbijtje, ik had gisteren maar 1 beschuitje en 1 sneetje brood op. Dan ook nog een controle van dr van Rappard en hopelijk vandaag naar huis. Ik heb 2 drains waarvan 1 nog net iets teveel heeft afgevoerd, mogelijk moet die van de dokter blijven zitten. We horen het straks! 

 

De pijn valt me reuze mee tot nu toe, al begin ik nu de stijfheid wel een beetje te voelen. Thumbs up dat t goed blijft gaan! 

 

Signing off ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes, alles gaat nog steeds top. Ik mocht de volgende ochtend om 10u naar huis, de drains mochten er ook uit. De eerste nacht heb ik nu achter de rug. 

 

Ik kan nu al deels op mijn zij slapen, ik heb eigenlijk totaal geen pijn. Ik moet mezelf herinneren om voor de zekerheid een paracetamol te nemen de eerste paar dagen. 

 

Ik heb vooral last van de narcose. Ik was vanochtend heel misselijk en ik heb moeite met opstaan. Maar vanmiddag heb ik met hulp gedouched en heb ik een wandeling naar de supermarkt gemaakt. En drie keer een dutje gedaan. 

 

Lichamelijk gaat het dus belachelijk goed, ik had niet verwacht dat het zo goed ging. Ik heb alleen wat blauwe plekken nu. De narcose naweeën zijn het moeilijkst. 

 

En emotioneel had ik vandaag ook wel een lastig moment. Het is toch wel een grote verandering en ik was even in de war. Maar dat komt ook wel weer goed. Ik vond ze niet lelijk dus ik mis ze wel, maar het gewicht wat weg is, is een hele opluchting. ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn he, die last van je schouders! Gefeliciteerd met je nieuwe Boobs!! De narcose kan inderdaad heel vervelend zijn. Wat goed helpt is detox thee, je kunt die ook zelf maken met oa gember, dat werkt ook goed tegen de misselijkheid. Heel veel beterschap en een voorspoedig herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@mmmaaike: Het gaat echt helemaal prima. Vandaag controle gehad en de hechtingen zijn eruit. Maandag ga ik weer aan het werk. Ik ben alleen nog wel sneller moe, maar verder gaat het helemaal goed. Ik heb nog geen echte rugpijn gehad zoals ik vroeger snel had, is ook niet gek want er is 1,1 kg tiet weggehaald. ^^ 

Verder hebben m'n vrienden samen gelegd als verassing en heb ik een hunkemoller bon van 150 eu gekregen <3 Dat wordt shoppen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.