Ga naar inhoud

Dr. Nio of Dr. Plovier? HELP


Miss91

Aanbevolen berichten

Lieve meiden,

Na een middagje rond te speuren en research ben ik tot de conclusie gekomen dat dr. Nio en dr. Plovier erg goede plastische chirurgen moeten zijn. Ikzelf woon in Nederland ongeveer 2u bij slaz vandaan en 3.5u bij beclinic vandaan, op zich heb ik dat ervoor over hoor maar vind toch beetje eng als er complicaties op zouden treden dat ik zo'n eind moet rijden en dan bedoel ik vooral die 3.5u naar dr. Plovier.

Graag hoor ik de ervaring van jullie met dr. Nio en/of dr. Plovier! Uiteraard zou ik bzelf een beslissing moeten nemen en bij beide op consult moeten, maar een ervaring/mening is altijd prettig om mee te nemen in je eindbesluit.

Ik zie jullie reacties graag tegemoet, mag ook in een privé berichtje.

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss91 nou je hebt wel 2 toppers uitgezocht in zowel vakkundigheid en nazorg. Dus bij beide heren zit je we goed :35: Moeilijke vraag voor Brownie :45: 

Beiden leveren mooie boobs en hebben diverse operatietechnieken in huis. Veel dames komen ook bij hun op consult voor een SO ( second opinion) en re-constructie. Zou een consult plannen bij beide en op je gevoel afgaan. Bij Nio een afspraak plannen in het OLVG west te Amsterdam want Parkkliniek Rotterdam is wat duurder. 

Succes xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG dankjewel voor je reactie! Fijn om te horen dat jij ook positief bent over deze chirurgen. Vakkundig is voor mij een must en de nazorg vind ik ook erg belangrijk. Ik ga morgen sowieso even met beide heren bellen, althans de assistentes haha en kijken wat er mogelijk is met een consult plannen etc. De afspraak bij Nio ga ik inderdaad plannen in Amsterdam aangezien dat goedkoper is, maar ik vind het wel een prettig idee ook dat ik in een ziekenhuis ben mocht er wat mis gaan (uiteraard gaan we daar niet vanuit maar toch:P). Weet jij of het waar is dat ik een verwijzing moet hebben van mijn huisarts om op consult te mogen komen? Ik dacht het wel gezien het een ziekenhuis is? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose jazeker en die krijg ik ook wel denk ik, maar ik ken mn huisarts en die gaat allerlei dingen vragen terwijl ik zoiets heb van dit is wat ik al jaren en wil en bespreek wel met dr Nio over hoe en wat. Maarrr wie weet valt het mee, wordt vervolgd! Erg blij met dit forum. Ps is het nou slaz of olvg? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames @BrownieG en @Desert-Rose , vandaag wat telefoontjes gepleegd en haal straks mijn verwijsbrief op bij de huisarts (hij snapte niet dat ik een verwijsbrief nodig had voor dr Nio aangezien het cosmetisch is, dus ik hoefde niet op consult te komen hij typte het gelijk even voor me). Mijn vraag aan jullie is wat heeft jullie voorkeur qua operatie als je mocht kiezen, het ziekenhuis of de privékliniek. In ieder geval ik heb gebeld met de privékliniek van dr. Nio en maandag bel ik even met OLVG wanneer ik daar terecht zou kunnen. Dit was mn update, zal vanavond eens ff een blogje plaatsen denk ik (als ik durf haha).

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Miss91:

@Desert-Rose jazeker en die krijg ik ook wel denk ik, maar ik ken mn huisarts en die gaat allerlei dingen vragen terwijl ik zoiets heb van dit is wat ik al jaren en wil en bespreek wel met dr Nio over hoe en wat. Maarrr wie weet valt het mee, wordt vervolgd! Erg blij met dit forum. Ps is het nou slaz of olvg? xx

He meis,,ook al is de operatie cosmetisch,en moet je die zelf betalen, heb je een verwijskaart nodig, voor de afhandeling van de verzekering ( consult) 

De privekliniek Park Kliniek Rotterdam is aanzienlijk duurder, betaal je in het OLVG 3100 euro voor een bv betaal je in Park 700 euro meer, ook betaal je daar extra als je protheses boven de 500 cc wilt hebben, en aangezien de behandeling en pc hetzelfde zijn, zou ik dus voor OLVG kiezen, want voor die 700 extra kun je daarna hele mooie setjes lingerie kopen.

En natuurlijk is een prive kliniek luxer, je hebt een eigen kamer, maar hoelang ben je daar, want zodra je je goed voelt na de operatie, ga je naar huis.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

OLVG was vroeger SLAZ ( fusie van 2 ziekenhuizen dacht ik) Ik ben geholpen in Parkkliniek en had geen verwijsbrief nodig. Woon er vlakbij en kreeg een tijdstip om binnen te wandelen in de middag.. Inchecken in m'n housedress ;)  , eigen kamer om jezelf ready te maken en bij te komen ( was zo weg daar) en voor avond eten thuis! En ook met het oog dat als ik complicaties zou hebben dat ik zo kan aankloppen. Achteraf gezien heb ik park  bezocht voor het consult, operatie en controle. Daarna heeft hij mij de wijde wereld ingestuurd :45: 

Maar zou Nio niet in Rdam hebben gezeten dan had ik voor Ams gekozen hoor. Heb dus extra betaald voor het gemak :44:  

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik Ben bij Nio in olvg geopereed, nog elke dag er zo blij mee.. ik zou gewoon lekker bij beide op consult gaan :) en kijken wat je gevoel zegt.

 

ik mocht overigens alleen in een ziekenhuis geopereerd worden omdat ik hoger risico was en klinieken minder apparatuur en opvang hebben 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Desert-Rose:

He meis,,ook al is de operatie cosmetisch,en moet je die zelf betalen, heb je een verwijskaart nodig, voor de afhandeling van de verzekering ( consult) 

De privekliniek Park Kliniek Rotterdam is aanzienlijk duurder, betaal je in het OLVG 3100 euro voor een bv betaal je in Park 700 euro meer, ook betaal je daar extra als je protheses boven de 500 cc wilt hebben, en aangezien de behandeling en pc hetzelfde zijn, zou ik dus voor OLVG kiezen, want voor die 700 extra kun je daarna hele mooie setjes lingerie kopen.

En natuurlijk is een prive kliniek luxer, je hebt een eigen kamer, maar hoelang ben je daar, want zodra je je goed voelt na de operatie, ga je naar huis.

xx

Bedankt voor je uitleg meid, gek dat mn huisarts dat niet weet! Achja het gaat erom dat ik mn verwijsbriefje heb, vond het wel apart hoor ineens dat briefje zo te lezen haha het avontuur is gewoon begonnen. 

Heel lief dat je even meedenkt, altijd fijn! Het verschil is inderdaad wel te merken in je eindbedrag denk ik, dit vind ik niet erg aangezien ik genoeg bij elkaar heb gekregen maar ik gebruik het misschien liever voor de reiskosten (benzine, is toch 2u bij me vandaan) en nieuwe beha's. 

Ik twijfel.. Prive kliniek is luxer en persoonlijker, maar voor het OLVG is ook wat te zeggen gezien ziekenhuis (mocht er wat mis gaan wat ik niet hoop) en het is dezelfde chirurg plus goedkoper.

Wordt vervolgd.. Maandag even bellen met OLVG wanneer ik daar terecht zou kunnen, waren vandaag dicht. Afspraak bij dr. Nio in kliniek laat ik nog even staan, kan ik altijd wisselen naar het OLVG.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei BrownieG:

Hey,

OLVG was vroeger SLAZ ( fusie van 2 ziekenhuizen dacht ik) Ik ben geholpen in Parkkliniek en had geen verwijsbrief nodig. Woon er vlakbij en kreeg een tijdstip om binnen te wandelen in de middag.. Inchecken in m'n housedress ;)  , eigen kamer om jezelf ready te maken en bij te komen ( was zo weg daar) en voor avond eten thuis! En ook met het oog dat als ik complicaties zou hebben dat ik zo kan aankloppen. Achteraf gezien heb ik park  bezocht voor het consult, operatie en controle. Daarna heeft hij mij de wijde wereld ingestuurd :45: 

Maar zou Nio niet in Rdam hebben gezeten dan had ik voor Ams gekozen hoor. Heb dus extra betaald voor het gemak :44:  

Xx

Hoihoi, ik was inderdaad op hun site erachter gekomen dat de 2 ziekenhuizen samen zijn gegaan en nu onder de naam OLVG verder gaan (dr. Nio valt onder OLVG west). 

Ik ben jaloers, wat een luxe zeg dat je er vlakbij woont! Ik moet voor beide 2u rijden, maargoed dat heb ik ervoor over. Bedankt voor je eerlijke uitleg (en ik moest lachen om je housedress opmerking:lol:)! Zo fijn dat er mensen zijn die reageren! Zoals je kunt lezen bij mn berichtje naar Desert-Rose twijfel ik nog waar heen te gaan, wordt vervolgd haha. xx fijne avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Valeria:

Ik Ben bij Nio in olvg geopereed, nog elke dag er zo blij mee.. ik zou gewoon lekker bij beide op consult gaan :) en kijken wat je gevoel zegt.

 

ik mocht overigens alleen in een ziekenhuis geopereerd worden omdat ik hoger risico was en klinieken minder apparatuur en opvang hebben 

Hee Valeria, dankje voor je berichtje. Fijn om te horen dat je er elke dag nog zo blij mee bent, daar doe je het uiteindelijk voor. Kijk zo eventjes op je pagina of ik misschien een foto kan zien, dr. Nio zn werk wil ik natuurlijk goed volgen:P Sowieso ga ik bij beide op consult (heb hierover wat geschreven zojuist in het borstvergroting forum). Mag ik vragen waarom je hoger risico was? Mijn gevoel met mijn gezondheid zegt ook ziekenhuis, maar zoals ik eerder heb gezegd wordt vervolgd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb astma en een soja allergie. Soja allergie kan kruis reactie geven met narcose vloeistof :) vandaar moest er voor mij genoeg achter de hand zijn :) achteraf gaf het idee dat er meer achter de hand is ook stuk geruster gevoel.

 

ik heb foto's in mijn profiel!! Ik ga even zoeken naar wat je geschreven hebt :P

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Valeria Oei dat is vervelend van je astma en soja allergie, gelukkig is alles goed gegaan. Snap dat het je een rustiger gevoel gaf dat je in een ziekenhuis was mocht het toch misgaan! Ik ga zeker even je foto's in je profiel bekijken. Je had het stukje gevonden had ik gemerkt, leuk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.