Ga naar inhoud

Fillers - geen resultaat


Gast Jennefer

Aanbevolen berichten

Hoi! 

Ik heb gisteren voor de 3de x mijn lippen laten opvullen met fillers. Was elke keer 1ml (stylage).

Nu na mijn 3de keer zie ik helemaal geen verschil! :-( (Toen ze net gedaan waren waren ze wel groter, maar een paar uren later terug kleiner en zag ik geen verschil meer ten opzichte van er voor...)

Iemand die dit ook al heeft voorgehad?

Voor de meiden met ervaring; Worden ze nog groter of niet?

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hoi Jennifer ik weet niet of het nog relevant is maar misschien kan ik je helpen...

heb je je lippen goed ingesmasseerd na je behandeling? Dat is een tip die ik onder andere meekreeg bij mijn kliniek (dokter Frodo in Amsterdam). Afhankelijk van je lipvorm passen zij de hopeveelheid hyaluronzuur op aan. IK kan me zelfs herinneren dat hij het over de ‘da vinci lipvergroting’ had, wat eigenlijk betekent dat ze een natuurlijk resultaat creëren door te kijken naar de verhoudingen in je gezicht en de staat van je lippen. Het zou zomaar kunnen dat jouw behandelend arts daar geen rekening mee gehouden heeft.

 

Ik zou je adviseren om even bij dokter Frodo langs te gaan, ze doen daar gratis consults. Baat het niet, schaad het niet toch? Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.