Ga naar inhoud

Minimaal 240 cc (max 280 cc)


Aanbevolen berichten

Dag dames,

Ik kom net bij dr Tan vandaan.. (en om een lang verhaal kort te houden)

Hij doet er toch geen 300 cc in.. (maar minimaal 240 maximaal 280 cc) Dit gaat niet omdat mijn tepels volgens hem te hoog zijn)

Omdat ik persoonlijk toch van mooie volle borsten hou (Dcup of groter) en dit nu toch graag zou willen..

Vraag ik me af welk cup maat ik ongeveer krijg..

Zijn er dames die me hierbij kunnen helpen.. (kan ik een grote c/ kleine krijgen met minimaal 240 cc???)

Ik heb inmiddels voor foto's in de gallerij geplaatst (hoop echt dat jullie me kunnen helpen)

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje,

Heb net je voor foto's bekeken en wat een mooie vorm borsten heb je :D

Ik weet niet of je ze voor de spier krijgt?

Denk persoonlijk op een volle C/ kleine D met 280 cc :D

Met achter de spier of dual-plane kleine C?

Maar maak vooral aan je arts duidelijk wat je wil!

Ik ben vrij tenger en mijn arts heeft 325 kunnen plaatsen terwijl andere artsen het misschien niet aandurfden ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje,

Heb net je voor foto's bekeken en wat een mooie vorm borsten heb je biggrin.gif

Ik weet niet of je ze voor de spier krijgt?

Denk persoonlijk op een volle C/ kleine D met 280 cc biggrin.gif

Met achter de spier of dual-plane kleine C?

Maar maak vooral aan je arts duidelijk wat je wil!

Ik ben vrij tenger en mijn arts heeft 325 kunnen plaatsen terwijl andere artsen het misschien niet aandurfden wink.gif

Liefs

Ja de vorm van mijn borsten vond hij ook mooi.. ik krijg idd een plaatsing voor de spier...

Vind jij mijn tepels aan de hoge kant? Hij zei dat als hij er meer cc in zou doen, dat het dan veel te bol zou worden aan de bovenkant omdat mijn bosrten al hoog liggen (voelde me haast misvormd)

zou ik jouw foto's mogen zien?

XXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meisje ik vind je tepels niet overdreven hoog hoor!

Ik denk dat je arts wel verstandig doet, met meer cc word het mischien te bol en onnatuurlijk. Als je echt meer cc zou willen kan je ook optie dual-plane aanvragen? :136:

Maar meisje ik zou vertrouwen op je arts hij weet echt wel wat het beste is ;)

Ik stuur je een pbtje :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjwel!!

Ik had je foto's al gezien.. ze zijn werkelijk prachtig!!

53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je foto's ook even bekeken en ik denk dat je met voor de spierplaatsing en 240cc zeker een mooie goede C gaat hebben hoor ! Ik heb zelf 240 achter de spier en zit ook op een C.

Vertrouw op je arts zou ik zeggen, die hebben al meer borsten gezien dan eender wie hier op het forum denk ik, hihi...

Succes meid !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou wijffie, je verhaal zo herkenbaar,

Ik wilde ook minimaal maar dan 350cc en niet minder,

en geinig ben ook op zelfde consulten geweest als jij, en bij mij werd ook gezegd,

max 300cc maar liever 280 cc anders krijg je ballen effect of te zwaar voor je inimini lijfje :blink::wacko:

Nou omdat ik niet teleurgesteld wilde worden achteraf dat ze toch klein zou worden, :122:

Heb ik gewoon meer consulten gedaan en heb er geen spijt van!!

Dus ik zou zeggen ga je orienteren op meer consulten, het zou je verbazen dat je veeeeeeel meer cc`s aankan dan die ene pc zegt :blush:

Ma ja ga gewoon op je gevoel af meis.

Als je echt minimaal D cup wilt, ga op pad zou ik zeggen!

Beter voorkomen dan genezen :rolleyes:

Succes,

Liefs Meloentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

allemaal bedankt voor jullie reacties..

ik ben bij meerdere consulten geweest.. daar niet van maar voel me bij hem gewoon op mij gemak..hij legde ook wel uit waarom het niet zou staan (hij zei duidelijk "je hebt genoeg weefsel daar ligt het niet aan) maar je tepel gaat ook een stuk omhoog en dat wil je niet" dat wil ik natuurlijk niet..

@ charlotte: heb je nu echt een d?? en voorheen had je een a cup?? 126.gif zou ik je foto's mogen zien??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow je heb al ronde borsten en mooi stevig.

Gaat heel mooi worden straks.

Ik denk wel dat als je hier meer dan 300 in gaat doen je inderdaad echt ballen zult krijgen.

Ja of je moet dat niet erg vinden?

Dan zou ik ik inderdaad een pc zoeken die welwillend is ;)

Buffeltje heeft ook 240cc maar is zelfs van een AA naar een C gegaan met achter een spier nog wel.

Kun je nagaan met een voor de spier en een B cup als start ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow je heb al ronde borsten en mooi stevig.

Gaat heel mooi worden straks.

Ik denk wel dat als je hier meer dan 300 in gaat doen je inderdaad echt ballen zult krijgen.

Ja of je moet dat niet erg vinden?

Dan zou ik ik inderdaad een pc zoeken die welwillend is wink.gif

Buffeltje heeft ook 240cc maar is zelfs van een AA naar een C gegaan met achter een spier nog wel.

Kun je nagaan met een voor de spier en een B cup als start wink.gif

Heyy Butterfly,

Bedankt voor je reactie!! Vindt je dat echt69.gif69.gif69.gif (ik hoor dat wel vaker maar voor mijn gevoel zijn ze echt klein)

IK heb ook geen idee welk cupmaat ik uiteindelijk krijg..dat maakt het voor mij nog enger (ik heb de operatie zelf ook in november gepland staan omdat ik doodsbang ben voor de dag zelf(de operatie, drain, narcose, eindresultaat ECHT ALLES!!)

Ik heb de knoop echt doorgehakt en ik wist echt wat ik wilde en het gaat in november gebeuren.. maar hierdoor slaan de twijfels weer toe..

Ik ga de foto's van buffeltje maar bekijken.. er was hier nog een meisje dat voorheen een A cup had en nu met 240cc een D!!Dus wie weet..

pfffffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa inderdaad Buffeltje haar borsten zijn nu echt mooi gevuld!!rolleyes.gif

Ik krijg heel langzaam weer hoop..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marisjuh: Dat is echt lief maar basseer je dat op mijn voor foto's?

Ik hoop zooooo dat het goed uitpakt en dat ik mooie dikke boobs krijg ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

11.gif Dat is echt heel lief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rochella, bedankt voor het compliment :rolleyes: , ze zijn inderdaad gevuld, niet té groot vind ik zelf... Maar heb je de foto's van Isabella al eens bekeken, zag ze net en schrok me een bult (positief hé). Ik denk dat je haar voorbeeld beter kan volgen hoor, denk dat jij hetzelfde zult bereiken met 240cc.

Komt allemaal goed, je vertrekt al met een hoop meer dan ik, ik was plat, nougabollen niks had ik. Maar ja, ik weet door wat en weet dat m'n kindjes er héééééél goed mee geweest zijn :136:

Succes meisie

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

zooo jaaaaaa idd!!! Isabella heeft nu echt prachtige boobs..

maar daarvoor had ze al gevulde boobs.. die van haar lijken zo groot (al voor de bv)unsure.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij hebt mooie ronde gevormde, ik had een soort van theezakjes model (en dat zonder kids die ze leeg hebben gezogen hahaha)

Zoals ik ook al zei, je hebt al een mooie vorm en niet vergeten dat je ook een kleintje bent heh :4:

Denk goed na over welk resultaat je wilt bereiken! Als je de mijne mooi vind met 240 cc dan krijg jij met je ronde borsten helemaal mooie volle :1big_boobs:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik je foto's zag Rochella, dacht ik heel even dat het de foto's van na de operatie waren! Ik vind ze al behoorlijk groot en rond, dus ik denk dat je zeker niet zoveel cc nodig zal hebben voor een mooie D en dan denk ik ook anatomisch omdat je al best veel ronding hebt van jezelf aan de bovenkant. Maar hee, ik ben geen chirurg, laat jezelf uitgebreid voorlichten door zoveel mogelijk deskundigen zou ik zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Butterfly,

Bedankt voor je reactie!! Vindt je dat echt69.gif69.gif69.gif (ik hoor dat wel vaker maar voor mijn gevoel zijn ze echt klein)

IK heb ook geen idee welk cupmaat ik uiteindelijk krijg..dat maakt het voor mij nog eng

pfffffff

Een geruststelling niemand weet wat voor cupmaat ze krijgen ;)

Het blijft een gok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank jullie wel dames... dat doet me weer goedblush.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.