Ga naar inhoud

Saeissing : 19 november 2016 : Dr. Hupkens : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal  

19 nov ben ik geopereerd door dhr hupkens in Amstelveen.  Op is goed verlopen en de pijn is sinds gisteren middag goed te doen zonder pijnstilling

gelukkig kon in afgelopen nacht weer in bed slapen en kon ik zelfstandig uit bed komen zonder hulp en pijn.

 

nu heb ik nog even wat stomme vraagjes waaraan ik helemaal niet gedacht heb.

hoe doen jullie en wanneer weer gewonene bovenkleding aan ?  Nu ik gewoon op de bank zit heb de sportbroek en een vest aan ben beetje bang om een T-shirt aan te doen.

ik ben helemaal geen binnenzitter en zou graag even een rondje buiten willen doen ookal is dit maar 5 min wanneer zijn jullie weer naar buiten gegaan ?

 

gr saeissin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!

En van harte gefeliciteerd met je boobies!!

Mag ik vragen of je in kliniek Amstelveen geopereerd bent of in MFIV? Dan pas ik dat dadelijk nog verder aan in je topictitel, zodat anderen misschien ook iets hebben aan jouw ervaring :)

Wat betreft je vraagjes.. Zolang jij een t-shirt aan kunt aantrekken met je ellebogen niet hoger dan je schouders, dan is er niks aan de hand.. Maar een van de adviezen die hier op het forum gelden (gebaseerd op alle adviezen van pc's gedeeld door 2 ;)  en daar het gemiddelde van) is dat je je ellebogen niet hoger mag heffen dan je schouders.
Verder mag je geen zwaardere huishoudelijke taken doen, zoals stofzuigen, dweilen, ramen zemen, strijken enz.

Een stukje wandelen, maar wel goed luisteren naar je eigen lichaam (moe is moe!!) is geen probleem hoor, maar zorg dat je jezelf niet overbelast. Je hebt net een narcose en een zware operatie achter de rug en dus zal je lichaam alle energie nodig hebben om te herstellen. De wonden in je borsten zie je van de buitenkant niet, maar ze zitten er wel ;) 

Verder de eerste weken niet meer dan 2 kg tillen, ook slecht voor je boobs :) 

Een goed herstel meid!! En als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust in dit topic :35:

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op Tuesday, November 22, 2016 om 15:42 zei Saeissing:

Hallo allemaal  

19 nov ben ik geopereerd door dhr hupkens in Amstelveen.  Op is goed verlopen en de pijn is sinds gisteren middag goed te doen zonder pijnstilling

gelukkig kon in afgelopen nacht weer in bed slapen en kon ik zelfstandig uit bed komen zonder hulp en pijn.

 

nu heb ik nog even wat stomme vraagjes waaraan ik helemaal niet gedacht heb.

hoe doen jullie en wanneer weer gewonene bovenkleding aan ?  Nu ik gewoon op de bank zit heb de sportbroek en een vest aan ben beetje bang om een T-shirt aan te doen.

ik ben helemaal geen binnenzitter en zou graag even een rondje buiten willen doen ookal is dit maar 5 min wanneer zijn jullie weer naar buiten gegaan ?

 

gr saeissin

Hoihoi wilde je even laten weten dat m'n consult met hupkens net goed verlopen is ! Waarschijnlijk geneest dit vanzelf er hoeft iig niets aan gedaan te worden 

Ik superblij 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.