Ga naar inhoud

Tika : 22 december 2010 : Dr. Borg : Roosendaal


Aanbevolen berichten

HoiHoi,

Ik ben Tika 35 jaar, getrouwd, zoontje van 10

Werk als nagelstyliste & voedings ass

17 jaar geleden bv gehad ivm a-symmetrie (links 220cc, rechts 300cc)

Nu zodanig kapselvormig dat wissel nodig=. Helaas moet ook ik de prothese nu zelf betalen...

Aantal x bij dr borg geweest in Zhuis te Roosendaal

Voel me daar zeer op mn gemak, wat toch wel het allerbelangrijkste is denk ik

Was ook al eens in Amphia geweest, maar had niet zoon klik met die arts daar...Die legde me meer wat op dan dat ik advies kreeg..

Maar goed, eindelijk is er (na 2 jaar) een datum 29 dec!

Vind het echt suuuper spannend, maar ook best eng hoor.

Omdat mijn huid door veeeel af te vallen (50 kilo) en de leeftijd (35) best op& uitgerekt is, kreeg ik het advies om naar 450 ccc te gaan. Heb nu een kleine c, en dat zou een volle D worden. Nou das ongeveer 2 cupmaten zeg maar. Best kittig, want voor mij hoeft dat niet zo nodig!

Ik wil gewoon geen pijn en "normale" borsten!!! Mijn postuur kan het wel hebben denk ik, want ondanks die -50 kilo weeg ik nog 80kg en ben 1.76 en heb flinke hupkes :)

Dus na een tijdje wikken en wegen, toch maar besloten om dr voor te gaan, want eerlijk = eerlijk...het kan er alleen maar mooier op worden!?

Ga nog wel 1 keer terug naar dr borg om protheses te "passen" om mn eigen onzekerheid over de grootte te doen verdwijnen.

Heeft iemand van jullie een soort gelijke ervaring? Daar ben ik zooo benieuwd naar.

Tegen de tijd dat de operatie wat dichterbij komt zal ik voor foto's plaatsen.

Hou jullie op de hoogte, ok!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tika,

Welkom hier! :D

Word nog wel even aftellen voor je, maar wens je alvast ook veel lees- en postplezier op het forum. Heb je titel even wat aangepast voor de uniformiteit van het forum.

Waarschijnlijk kun je ook niet zoveel minder cc's nemen denk ik, want als je veel bent afgevallen moet die lege ruimte natuurlijk worden opgevuld, anders krijg je te veel veloverschot. Ofwel moet er zoals Butterfly al zegt misschien een lift gebeuren, maar snap dat je niet zit te wachten op de littekens. Maar eens extra gaan passen kan nooit kwaad, al is het maar voor jezelf gerust te stellen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi! Ik lees net dat je voor dezelfde arts als ik hebt gekozen. Ben net 3 weken geleden geopereerd en het resultaat is super! Had ook meteen ee goed goed bij dr borg en dat is heel belangrijk. Leen je vraag over rond of anatomisch kan ik niet beantwoorden, naar mijn weten hebben ze in het ziekenhuis alleen maar anatomisch, geen idee hoor... Succes met alle overwegingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tika,

Ik heb het advies gevolgd van m'n pc en heb anatomische gekregen, ronde voor de spier was voor mij niet mogelijk omdat ik daarvoor te weinig bedekking had, zou je randen gezien hebben, ben ook niet bang voor draaien, de huidige anatomische met ruwe wanden draaien minder makkelijk en ben nu 7 maanden po en alles is nog steeds goed, dus ga ervan uit dat dat zo wel blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haloa,

Heb dus voor de zekerheid nog een afspraak (12 okt) om wat protheses te gaan passen.

Dan moet ik toch echt definitief een keuze maken...

Zoals ik al zei, liever ga ik helemaal niet dus dat maakt mn keuze miss nog moeilijker.

Wel; fijn om jullie reacties en ervaringen te lezen :35:

Heb ondertussen ook al wat foto's gezien, wauw allemaal mooie resultaten :1bouncingboobs:

Thnx for sharing :blush:

Lfs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Moontje,

Duurt idd nog ff maar ben er echt al wel iedere dag mee bezig hoor....

Zie dat jij ook best grote protheses hebt :blush: (mooiiiiii) en dan voor de spier... Was dual plane niet zoon suc6 bij jou?

Gaat dat allemaal goed? Ben je niet bang voor hangers op korte termijn?

Wil ook het liefst voor de spier, lijkt me stuk minder pijnlijk.

Zal zowieso wel pijnlijk zijn, want oude protheses zitten lekker verkapseld, dus moet een en ander gehakt worden :wacko:

Lfs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Tika,

Ja klopt,heb in cijfertjes nogal grote prothesen ja,maar in echie valt het reuze mee hoor :blush:

nee ik ben niet echt bang voor hangers eigenlijk,heb een huid als een olifant en ik verlang juist naar wat hang,maar alles blijft stevig op zijn plekkie(tot nu toe).

mocht je benieuwd zijn naar mijn foto,s geef je maar een gilletje en dan geef ik je me link,kan je even kijken :)

ja ik geloof het meteen als je zegt er elke dag mee bezig te zijn,je wilt van de pijn af en mooiere boobs uiteraard,en het is zoiezo spannend,net als een eerste bv,vond ik dan toch.

spannend joh!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tika,

Spannende tijd is er voor je aangebroken. Goed laten voorlichten en ervaringsverhalen brengen je een heel eind op weg....................

Ik heb ook enorme last gehad van kapselcontractie maar had toen nog de "verouderde" versie aan prothese's 180cc. Rond en glad. Ik heb toen in 2005 een hersteloperatie gehad en anatomisch 300cc gekregen voor de spier. Werd nog net op de valreep vergoed door het ziekenfonds. Dezelfde maand ben ik zwanger geworden dus eigenlijk nog niet hersteld van de operatie. Alles is ondanks dat ik ook nog eens 2 maten groeide soepel gebleven en gaan last van draaiende prothese's.

Vorig jaar wilde ik toch voor nog groter gaan maar werd mij ook een lift geadviseerd.

Dus heb ik een lift met 495cc aan anatomische prothese's achter de spier gekregen. Alles voelt nu ook weer goed en soepel aan en geen last van draaiende prothese's.

Ik hoop dat je iets aan mijn verhaal hebt........

Groetjes,

Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hallo Lieve allemaal,

Deze week gaa het dan echt gebeuren,,,

De wissel staat gepland op woensdag 22 december rrrrrrr

Vind t knettereng !!! Moet 1 nachtje blijven dus ga ik op mijn verjaardag weer naar huis, met mn nieuwe verjaardags kadootje(s) haha :1bouncingboobs:

Ga jullie wel op de hoogte houden en voor ik zo naar mn mandje ga, eersat ff VOOR foto's maken

Tot snel!

Liefs :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tika,

Yeahaah! :43: Je bent al aan de beurt, een weekje vroeger dan eerst gepland zo te zien! Zal je titel effe aanpassen! Nog maar een paar nachtjes slapen in je favoriete houding, profiteer er van! :101:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HoiHoi,

Ben dr weeeeer... Gisteren thuis gekomen (op mn verjaardag...), lekker rustigaan gedaan want was best nog beetje wappie. :79:

Ik schijn niet uit de narcose te willen komen, dus was in deeeeeep sleep...Kreeg van allerlei troep ingespoten om weer op aardbolletje te komen, daar ben ik goed ziek van gewees :99: t...dus veel geslapen, uurtje of 18 ... :190::190::190:

Gelukkig voel ik me nu weer stukken beter en laat me lekker vertroetelen door manlief :33: Die heeft net mn haartjes gewassen, dus ben weer fris en fruitig.

Het resultaat van mn boobies is voor mij, nu al boven verwachting, maar nu is alles natuurlijk strak ingetaped , ben benieuwd naar t verloop en eindresultaat :1bouncingboobs:

Heb gelukkig nog VOOR foto's gemaakt (wat een confrontatie zeg, brrrr...zo had ik het zelf nooit zo gezien)

1e bv was omdat ik maar 1 volgroeide borst had en meer dan cupmaat verschil... er ging wel L+R implantaat in L 230 cc en R 300 cc ROND

Loop der jaren was ik mega aangekomen, zwanger geweest en mega afgevallen...Nou dat is dus ook geen suc6 voor je boobs, en ook niet voor de implantaten!

Vervorming, verschuiving en verkapseling tot en met...

NU: L 395 cc R 425 cc

Heb gisteren ook al foto gemaakt :125:

Kan iemand mij vertellen hoe ik foto's achter een ww krijg? Dan zet ik ze er morgen op....

Nu weer ff tijd voor rust... :60:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mirjam,

In Amphia (ignatius breda) ben in destijds geholpen door dr van de peppel...Maar die is nu met pensioen

Dus kwam ik bij dr vd bosch terecht, daar voelde ik me niet zo happy bij..Zodoende op zoek naar andere pc

En kwam ik terecht bij dr Borg in Roosendaal, die had ooit eens een moedervlek in mn gezicht weggehaald en dat had hij zoooo mooi perfect gedaan !!!

Ik hoop dat je vraag zo beantwoord is...?

Lfs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 dec = 4e dag na operatie...

Gisteren een pijnlijke dag gehad, pfieuw en vandaag lijkt het niet veel beter te gaan...

Ontzettend slecht geslapen en die tube grip zit ook behoorlijk te irriteren!

Vanmorgen mochten mn nieuwe vriendinnetjes dan ook ff een uurtje los hoor :1bouncingboobs:

Dah was fijn! Lekker gebadderd (heeeeeeel voorzichtig tuuk)

Schoon traningspakje aan en dan knap je toch wel weer ff van op heh ;)

Zit nu weer helemaal ingepakt en de pijn is weer aan het stijgen...dus oorzaak is die tube grip...

Dacht eerst die tape (die moet blijven tot aan 1e controle (5jan) Maar hoelang die tube grip aan moet?

Het drukt ontzettend dus dat zal nodig zijn..... Miss iemand een tip?

Durf m nog niet uit te laten namelijk.

Pijn wordt ook verzacht door het telkens ff bewonderen, wat zijn ze mooi vol... :56:

Hopelijk slinken ze niet teveel meer nu, hihi...

Heb ondertussen ook de voor & na foto's in de galerij gezet.

Oja, wanneer ga ik die sportbh dragen???

Kusssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tika,

Had je nog niet gefeliciteerd, dus bij deze!!! :64: Heb je foto's ook net gezien, mag je echt trots op zijn hoor, ziet er al heel mooi uit en wat een verschil met eerst ook, ze zijn echt mooi vol! :123: Zul je vast wel heel blij mee zijn!

Als je echt zo'n last hebt van die tube grip, zou ik gewoon je sportbh dragen, de meesten krijgen direct een sportbh om.

Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi tika,

ben je al een beetje gwend aan je nieuwe boobs?...jeetje ik lees net je verslagje..dat je zo enorm ziek geweest bent en zooooo ver weg .....( precies wat ik nou juist zo doodeng vind) ...vervelend dat je zon last hebt van je tube grip .....is de pijn al inmiddels wat minder? ....nou ik heb bij je fotos gespiekt enje mag trots zijn hoor zien er goed uit deze dames......wens je een voorspoedig herstel

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.