Ga naar inhoud

Ik vind m'n borsten te groot na bv


Aanbevolen berichten

Hoi dames 

ik ben bijna 7.5 week po

heb 300 cc dp gekregen. M'n voor situatie was 75a/b

maar vandaag even een bh wezen kopen ... 75 d ... en daarin lijken ze mega groot :( 

schrok me helemaal kapot toen ik in de spiegel keek .. zat ook niet echt lekker met die beugel ... 

ik hoop zo dat het allemaal wat kleiner word .. ik heb veel gewerkt afgelopen weekend en daarna z'n m'n borsten gezwollen .. te veel gedaan en dan heb ik de volgende dag last..

maar ik lees vaak dat iedereen ze achteraf te klein vind .. ben ik de enigste die ze veel te groot vind ? Gaat er nog wat veranderen ? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei EHjohanna:

Hoi dames 

ik ben bijna 7.5 week po

heb 300 cc dp gekregen. M'n voor situatie was 75a/b

maar vandaag even een bh wezen kopen ... 75 d ... en daarin lijken ze mega groot :( 

schrok me helemaal kapot toen ik in de spiegel keek .. zat ook niet echt lekker met die beugel ... 

ik hoop zo dat het allemaal wat kleiner word .. ik heb veel gewerkt afgelopen weekend en daarna z'n m'n borsten gezwollen .. te veel gedaan en dan heb ik de volgende dag last..

maar ik lees vaak dat iedereen ze achteraf te klein vind .. ben ik de enigste die ze veel te groot vind ? Gaat er nog wat veranderen ? X

Hoi, 

Misschien moet je het even de tijd geven dat het idd nog zwelling kan zijn en misschien is het ook wennen? Vond je ze ook al te groot toen je nog geen bh aanhad? Snap best als je ziet dat je een d hebt dat je denkt oh wat groot, maar siliconenborsten ogen een maatje kleiner. Ik hoop dat je er zelf nog tevreden mee gaat worden!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Zou best mogelijk kunnen zijn dat jij ze te groot vindt maar voor nu is dat eigenlijk nog niet te zeggen. Los van het feit dat ze gezwollen zijn van het werk ( wat ik dus ook herken :155:, had opblaastieten hihi) , zitten ze nog best strak in hun vel. Zou dus gas terug nemen want je vochthuishouding moet ook goed herstellen. Je weefsel moet zich ook nog herstellen en zachter worden en daar door vormen je borsten zich. Je zal ook merken dat bh's dan beter gaan zitten. Je zou gerust nog een leuke sportbh kunnen kopen of bh zonder beugel totdat je boobs in balans zijn. En zou zeker niet letten op de lingeriematen hoor want "onze boobs" vallen nou eenmaal in grote maten.

Geef het nog tijd en geduld want wat je nu ziet is echt niet je eindresultaat ;) En daarboven in je koppie moet de boel ook nog eens registreren dat je van plat naar een volle boezem bent gegaan.. Wat een proces he..tieten!!

En ik vindt ze niet te klein/groot maar zou best maatje meer wensen :P Ze wennen snel hoor en al helemaal als ze zachter worden en eigen zijn. Mja..Ik heb ze ook een tijdje. Dusssss wacht het nog maar even af!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor jullie reaktie .. ja ik werk in de horeca en na zaterdag is t echt n maat meer geworden .. heb zaterdag echt te veel gedaan ( weinig personeel ) heb werkelijk 15 uur op m'n benen gestaan en keihard gewerkt ... en daar heb ik nu last van :( maar ik weet ook wel dat het lang duurt maar ik ben er nog niet echt blij mee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@EHjohanna ja weet je, je borsten geven al aan dat je teveel heb gedaan en dat vertraagt de boel. Je huid staat waarschijnlijk strak van het vocht. Je controle zal vast goed verlopen maar je mag wel liever zijn voor je boobs ;) Hoe meer rust je ze geeft, hoe sneller je herstel! 

Pagina 4 is wellicht interresant om te lezen mbt vocht. 

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi brownie ik heb t gelezen ... klopt ook wel van dat vocht na inspanning ... maar heb echt 4 weken vrij gehad .. maar nu toch echt vol aant werk.. eigen bedrijf .. kan echt niet anders.. probeer echt m'n rust te nemen als t kan ... maar ik ben doodongelukkig als ik in de spiegel kijk ... wilde geen grote borsten ... en ik vind ze echt mega groot .. m'n omgeving vind ze prachtig .. maar vind t heel erg om te zeggen maar ik heb er zo vreselijk lang over nagedacht en na 25 jaar de knoop doorgehakt om het wel te doen .. maar ik kan er maar niet aan wennen .. draag wijde truien en sjaals .. om het te verbergen .. hoop zo dat ik net als iedereen er blij mee ga worden .. heb alleen maar n sportbh aan omdat een normale bh het nog groter maakt ... vind mezelf zo'n zeikerd ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey, nou je bent geen zeikerd en zeker niet de eerste die gelijk juicht na een BV. Er zijn er genoeg voor jouw geweest die niet gelijk tevreden waren en moeite hadden met het accepteren van de boobs. Zeker in de eerste maanden als ze nog niet het resultaat zien/voelen wat ze hadden verwacht. Dit kost tijd en iedereen beleeft dit op zijn manier! Gelukkig lees ik na enige tijd altijd fijne berichten dus kop op! Straks ga jij ook los met de boobs :) 

Xx

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
Op 23-11-2016 om 21:25 zei EHjohanna:

Komt goed hoor ! 

Zit nu ook niet lekker in m'n vel... veel werkstress 

ben erg gespannen de laatste tijd en dat doet m'n herstel ook geen goed ... 

maar komt goed xx

Probeer hulp te vragen uit je omgeving. Zoveel stress is echt niet goed hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi wat erg dat je zo geschrokken bent.

Ik ben morgen aan de beurt voor mijn bv en heb allleen maar idioten  dromen over mega ballonnen en stuiterballen...

Nu na al die maanden verder ben je tevreden? Ik krijg 400cc hp DP van DR Nio. van een AA/A cup naar een volle c kleine d hoop ik.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi kim ... lees je bericht nu pas .. ben je al geopereerd ? Ik heb 19 juli een gesprek met grabrietz .. 

ik ben inmiddels gewent aan mijn borsten... maar heb al vanaf dag 1 last van mijn rechterborst .. die voelt gewoon niet goed .. niet echt pijn maar als ik op mijn rug lig dan is die borst gespannen en voelt niet prettig .. linker borst voel ik helemaal niet .. maar slapen zonder bh is nog steeds niet fijn .. ik voel die t borst altijd .. maar het probleem dar ik had dat ze te groot zijn is er niet meer .. hoop snel van je te horen hoe je operatie is gegaan ... liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.