Ga naar inhoud

2girls : 25 januari 2017 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik zal me even voorstellen. ik ben moeder van 2 kinderen en ben al nooit tevreden geweest over mijn borsten. maar na me 2e zwangerschap en afvallen is er totaal niks meer van over bij mij.. eindelijk na al die jaren de stap genomen om een borstvergroting te nemen.

Jeetje wat vond ik me consult spannend! samen met me man er heen geweest naar bergman clinic bilthoven. Fijn gesprek gehad en we hebben een mooie maat gekozen,  Ik wilde wel dat het natuurlijk oogt bij mijn figuur.ben 1.76 en weeg 69 kilo.ik krijg 2 verschillende maten omdat mijn borsten ongelijk zijn. er word 385cc en 365cc dual plane rond geplaatst. zal uiteindelijk een mooie d cup gaan worden, zo benieuwd! me operatie staat gepland op 25 januari. nu al zenuwachtig ;) vooral over hoe het erna gaat omdat ik ook de zorg heb over 2 kleine kinderen, de eerste week zal mijn man en familie proberen zoveel mogelijk te helpen maar daarna zal het toch meer op mij aan gaan komen.en zal ik dus zeer creatief moeten worden om zelf goed te kunnen rusten.

Leuk dit forum, zo kan ik een beetje mee lezen en informatie inwinnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, welkom,

Fijn dat je de stap hebt genomen,en dat je zo fijn consult hebt gehad.

Na de operatie gelden er een aantal regels waar je je de eerste 6 weken aan moet houden, mits je pc iets anders verteld, dan moet je je aan zijn adviezen houden.

Probeer daarom van te voren zo veel mogelijk voorbereidingen te treffen, want er zijn best we een aantal dingen die je niet mag doen.

Ik heb even je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu al je verdere updates, vragen en na je operatie je verslag neerzetten, welke pc gaat je opereren dan zet ik dat nog even in de titel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ben al aan het puzzelen hoe ik het de eerste paar weken ga doen, gelukkig vrienden en familie die me steunen en willen helpen.  ik word geopereerd door dokter Engeland, als ik het goed heb.

en handig dat ik hier tips en trucs kan lezen voor hoe door te komen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei 2girls:

ja ben al aan het puzzelen hoe ik het de eerste paar weken ga doen, gelukkig vrienden en familie die me steunen en willen helpen.  ik word geopereerd door dokter Engeland, als ik het goed heb.

en handig dat ik hier tips en trucs kan lezen voor hoe door te komen

 

Dank je wel, ik heb de naam van je pc in de titel vermeld, en dokter van Engeland zien we hier wel vaker voorbij komen.

Als je hulp hebt van familie en vrienden dan moet het zeker goed gaan komen, precies, er is hier zoveel informatie te vinden,daar ben je met lezen wel even zoet mee.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom op het forum :)
ik heb zelf afgelopen maandag een operatie gehad bij bergman clinics, echt een hele fijne kliniek om geholpen te worden.
ik kan je wel aanraden om zeker in het begin niet je lichaam te overbelasten, door de pijnstillers kan je ook sneller moe/duf worden en ik had zelf in de middag echt nog een powernap nodig.
alvast veel succes met aftellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.