Ga naar inhoud

Kusjj_liinda : 24 december 2016 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Ik ben linda 25 jaar moeder van 2 meisjes! ik ben kapster en vroeg me af of er misschien meer waren? en hoe het ging wanneer ze weer aan het werk moesten 

Morgen heb ik mijn consult bij dr hupkens ik ben super benieuwd hoe dat zal zijn! weet niet zo goed wat ik kan verwachten! en dan 24-12 m'n operatie super spannend! ik denk 450cc dp maar afwachten wat de arts morgen zelf gaat zeggen!  

Ik vind het leuk om hier mee te lezen en te kijken hoe andere hun ervaringen zijn met de operatie en bij dr. hupkens! 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Ik heb je titel even aangepast ( maar weet je zeker dat je in Vlaardingen word geholpen,of is het toch Amstelveen ?)en gelijk je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je verder dus al je updates, vragen en ook na je operatie je verslag neerzetten.

Spannend hoor, schrijf al je vragen op, want een pc kan je daar beter antwoord op geven dan DG, hij is de deskundige daarin.

Via de zoekbalk rechtsboven kun je ook heel veel informatie vinden, zowel over de pc als over wanneer weer aan het werk kunnen.

succes met je consult.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meis, dat is ook niet echt fijn om te horen, wat een teleurstelling,deze andere arts zegt me helemaal niets.

Maar was je zelf van plan om af te vallen, of was het echt dat Hupkens dat zei, want het is wel zo, als je zelf nog af wilt vallen, dat het verstandig is om dit te doen voor een bv, anders heb je kans dat er snel rimpelvorming optreedt, maar als hij het heeft geopperd dan vind ik het ronduit beledigend.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker grote teleurstelling Nee heb de arts niet eens gesproken dat is gewoon een eis van hem! ik kan ook nog niet zoveel vinden over de andere arts maandag nieuw gesprek en afwachten hoe m'n gevoel dan is anders ga ik niet verder bij diana Gabriels vind de service daar erg slecht 

Thanks voor je berichtje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou sorry hoor ,ik vind dit onvoorstelbaar. en over die andere pc, bij DG gebeurt het regelmatig dat er ineens een andere pc werkt, meestal zegt ze daarbij dat hij een tijd in het buitenland heeft gewerkt en dat er daarom weinig is te vinden over de arts.

Ik denk dat als ik in jouw schoenen zou staan dat ik gelijk naar een andere pc zou gaan,er zijn genoeg goede,waar ook de nazorg beter is geregeld, denk dan aan Dr. Straten, rechtstreeks via zijn eigen kliniek Heyendael, Dr. Nio, OLVG west A'dam, deze laatste heb je wel een verwijskaart nodig want het is een ziekenhuis.

En zo zijn er nog wel een aantal.

denk er maar eens over na meis.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Kusjj_liinda:

Ik vind het ook echt raar geregeld zo inderdaad!  ik ga er nog eens goed over nadenken want het is wel m'n lichaam!  ik ga dr nio ook eens opzoeken bedankt!

Ja precies meis, ik heb al zoveel rare dingen gehoord daar, en nu dit weer, is toch belachelijk, kom je voor een bv, en dan moet je eerst 10 kg afvallen, en dan heb je ook nog niet eens de pc zelf gesproken. Idd maar eens verder kijken.

Nio moet je via zoekbalk even op OLVG of SLAZ kijken, komen er heel veel topics

Als je eventueel wilt dat ik je datum even weghaal dan hoor ik het wel van je.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid.. ik moet zeggen dat dit weer een typisch gevalletje 'Diana gabriels' is hoor.. Er is daar altijd wel wat helaas...

Als je op dr. Nio wilt zoeken via de zoekbalk, moet je even zoeken op 'olvg' en op 'parkkliniek' Onze zoekbalk is namelijk eigenwijs en wil alleen zoekopdrachten zoeken die vier letters of meer hebben.... ;) 
Dus als je op de klinieken zoekt waar ie werkt, dan kom je de verhalen over hem wel tegen.

Lees anders eens de rubriek 'operatieverslagen', dan kun je zelf beoordelen waar jij goede verhalen over leest :) 

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Kusjj_liinda:

Oké net in Barendrecht geweest werd gelijk weer naar huis gestuurd omdat dokter hupkens mij niet wou opereren en eerst 10kilo moest afvallen nou een nieuwe afspraak staan bij dr. schellekens ofzo? maar eens informatie daar over zoeken dus mochten er dames ervaring hebben met deze arts?? 

Zo dat is ronduit grof, niemand heeft het recht om over jou lichaam te beslissen dus kop op en borst vooruit en hup naar een andere en betere pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.