Ga naar inhoud

Wanneer weer een goed gevoel?


Gast CupF4life

Aanbevolen berichten

Hallo dames! 

Even een snel vraagje.

wanneer voelde jullie je eigen weer helemaal goed dat je je borsten zeg maar niet echt meer voel en heel de tijd in de gate houd dat alles heel normaal voel zegmaar? En ook qua bh dragen? Mij lukt het maar een paar uurtjes om mijn bh te dragen. Daarna trek ik gelijk mijn operatie sport bh weer aan. Is dit raar? Ik hoor graag jullie ervaring ik ben nu 6 weken en 2 dagen PO heb 375CC HP Dual Plane Chirurg is Kevin Peters xxxxx Bettyboob1993

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai :) 

In het begin zijn ze best nog hard en nog niet helemaal gedaald. Ik had ook best harde ballen na de herstel weken en heb overdag mijn lingerie opgebouwd en na het werk mijn sportbh aangedaan. Mijn boobs vonden dit toch wel prettiger. Uiteindelijk de sportbh lang aangehad totdat ze zachter waren...dan zit je lingerie/beugelbh ook veel lekkerder ;) Pffff nadenken maar volgens mij pas bij 3/4 maanden dat ik echt mijn dure lingerie kon verdragen..al waren ze niet zo zacht als nu!! Is bij iedereen anders dus gewoon aanvoelen wanneer jouw boobs er ready voor zijn.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.