Ga naar inhoud

Visje : 3 november 2016 : Dr. ? kliniek ?


Aanbevolen berichten

Lieve allemaal,

Ik ben Visje 35 jaar oud en heb 3 november een chirurgische ingreep ondergaan met een Borstlift en een anatomische prothese van 295cc. Ik had een lege C cup ( = b cup?) en hoop dat ik uitkom op een (kleine )D.ik was meteen ontzettend blij met mijn borsten , toen ik uit narcose kwam... Ik vraag me alleen wel af of er toen ook al zwelling was , bij moment van ontwaken of dat dit pas de tweede dag ontstaan is! Merk dat ik erg bezig ben met de grootte! Bang dat ik ze straks toch te klein ga vinden als ze slinken... Hoeveel scheelt dat denken jullie? Heb nu een volle D. Ik zou graag foto's verslagen zien van dag 1 tot aan 6!maanden bijvoorbeeld... Liefst bij mensen met zelfde anatomische cc 295 maat..Ik vind verbazingwekkend wat ze allemaal met chirurgie kunnen doen...Toen ik een jaar of 20 was ben ik extreem veel afgevallen van een E cup naar een lege c....je kunt je voorstellen wat dit met je borsten doet...Ik schaamde me enorm en durfde me naakt nergens meer te vertonen...ik wist dat ik een borstcorrectie moest gaan doen, maar doordat ik het zo moeilijk vond om zo'n tijd niet te kunnen sporten, stelde ik t maar uit... Toen mijn relatie uitging, heeft t toch nog een jaar geduurd deze stap te nemen... Heel lastig om alleen die beslissing te nemen vond  ik...  qua grootte en vorm, bleef ik twijfelen. Ik had ook geen idee van cc... Merk wel dat ik nu bang ben dat ik niet toch beter een slag groter had moeten nemen  ( 320- 345) ik heb wel een smalle atletische bouw.. Maar ben wel 1.72 lang en 60 kg. Kan iemand mij helpen met foto's van voor, tussen en eindresultaat liefst met 295 cc ( en een lift)

Liefs visje 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Visje,

Hopelijk kan je hier veel informatie vinden. Ikzelf kan je niet helpen, maar als het mag volg ik wel even. Hier twijfel om een BV te laten doen en ben ook 1.72groot en 63kg. Ik zie dus graag wat mij eventueel te wachten staat. Ik kom van een grote C, na 2 zwangerschappen en borstvoedingsperiodes, naar een kleine B.
Ik wil graag heel natuurlijk blijven en zeg dus dat ik terug een grote c wil, maar ik vermoed dat dit een kleine D zal worden... Ik vind het wel heel belangrijk toch een beetje decolleté te hebben ondanks een kleiner formaat...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bucket,

Tuurlijk mag je me volgen! Dankjewel voor je bericht... Ik zou je in ieder geval aanraden als je twijfelt tussen twee maten altijd voor de grotere te gaan...

je wordt zo blij als je dat straks ziet dat dat gewoon jou borsten zijn

bij mij ziet het er wel heel natuurlijk uit... 

Iets groter was bij mijn postuur misschien ook net iets te groot geweest maar wel heel sexy

ik hoop dat t slinken dus mee gaat vallen...Dan ben ik helemaal blij! 

Spannend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Gefeliciteerd met je nw boobs.

Over de grote moet je je voorlopig echt nog niet druk maken, je bent net een aantal dagen po,er zit nu heel veel vocht, daarna gaat er nog zoveel veranderen, protheses gaan indalen, en daar is echt geduld voor nodig.

Vergelijken met anderen heeft eigenlijk niet zo veel zin, omdat iedereen een andere voor situatie heeft, dus dat is heel lastig om dan verschil te zien.

Dus echt voor nu alleen even focussen op je herstel.

Doe lekker rustig aan meis.

Ik heb ook even je titel aangepast, maar zou je kunnen vertellen door wie en waar je geholpen bent, kunnen we dat ook nog even in de titel zetten.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! Wat lief!

Wat betekend indalen dan? Dat ze nog kleiner worden? Ja ik vind t zelf ook niet fijn en stom van mezelf dat ik me er zo druk om maak! Maar ben blij met de grootte nu en zou t zo jammer vinden als het een cupmaat kleiner gaat worden...

hoe is het bij jou gegaan dan? Weetje of er verslagen zijn met voor  , tussen en na foto's? 

Ik weet dat ik niet moet vergelijken... Maar ja.. Een beetje doe je dat toch , hihi

Liefsx!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indalen doen alle protheses en dat zorgt er ook voor dat de borsten eigenlijk veranderen van vorm, alles word ronder,de protheses kapselen netjes in, daarom moet je ook de eerste 6 weken je aan bepaalde regels houden zodat je dit proces niet verstoord.

Maak iedere week foto's, zo kun je goed bij houden wat voor verschil er tussen de weken te zien is.

Je zou kunnen zoeken naar foto's met gelijke aantal cc, maar dan moet je ook goed kijken of die meiden, hetzelfde merk/ profiel /cc hebben,want tussen allerlei protheses zit ook verschil.

Maar je zit jezelf alleen maar te stressen meid, en dat moet je niet doen.

Echt geduld is het sleutelwoord.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je uitleg en betrokkenheid! Heel Fijn!

heb t inderdaad maar losgelaten! Ik ben sowiezo al zo blij dat ik me niet meer hoef te schamen ! 

En ze worden vast, alleen nog maar mooier! Rust is wel een ding ja!Uitdaging voor mij!hihi!

Maar ga ervoor, voor t beste resultaat! 

Liefs! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Visje:

Dankjewel voor je uitleg en betrokkenheid! Heel Fijn!

heb t inderdaad maar losgelaten! Ik ben sowiezo al zo blij dat ik me niet meer hoef te schamen ! 

En ze worden vast, alleen nog maar mooier! Rust is wel een ding ja!Uitdaging voor mij!hihi!

Maar ga ervoor, voor t beste resultaat! 

Liefs! X

Graag gedaan hoor meis, 

Precies,je kunt nu al trotser in de spiegel kijken,de schaamte is voorbij, van de zomer een mooie bikini kunnen dragen,lingerie die je niet hoeft op te vullen,daar moet je je op focussen.

En je zult echt zien dat ze iedere week mooier worden,gaat echt helemaal goed komen.

Die uitdaging is voor iedereen lastig, maar wel heel noodzakelijk,en je moet het zo zien, je moet nu verplicht lekker lui zijn, heerlijk toch.

En hou die positieve gedachte vast, je gaat ervoor !! Alles voor de boobies.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.