Ga naar inhoud

Vervormde linkerborst bij aanspannen


Famke

Aanbevolen berichten

Aan de plastisch chirurgen die hier actief zijn, heb ik de volgende vragen:

Eind mei ben ik geopereerd, ik heb een prothesewissel gehad en ben van 260 cc naar 430 cc gegaan.

Het herstel ging goed en er zijn geen complicaties geweest.

Sinds een aantal weken kan ik de borstspieren weer optimaal gebruiken, maar bij het aanspannen van de borstspieren vervormd de linkerborst helemaal. Het is alsof de spier de prothese in zijn geheel naar de buitenkant van het lichaam duwt. Meerdere foto's hiervan kunt u vinden in de galerij.

Daarnaast vallen er zowel links als rechts plooien in de borsten. Voor de operatie was dit alleen rechts, nu beiderzijds.

De protheses voelen zacht aan, zijn soepel en bij ontspannen borstspieren zie de borsten er mooi uit (met uitzondering van de plooien).

Waarom trekt de prothese zo raar weg bij het aanspannen van de borstspier?

Waarom aan één kant?

Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

En wat is hiervan de oplossing om dit weer 'normaal' te krijgen?

Waarom vallen er plooien in de borsten?

Bedankt voor uw aandacht en uw antwoorden,

Famke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Aan de plastisch chirurgen die hier actief zijn, heb ik de volgende vragen:

Eind mei ben ik geopereerd, ik heb een prothesewissel gehad en ben van 260 cc naar 430 cc gegaan.

Het herstel ging goed en er zijn geen complicaties geweest.

Sinds een aantal weken kan ik de borstspieren weer optimaal gebruiken, maar bij het aanspannen van de borstspieren vervormd de linkerborst helemaal. Het is alsof de spier de prothese in zijn geheel naar de buitenkant van het lichaam duwt. Meerdere foto's hiervan kunt u vinden in de galerij.

Daarnaast vallen er zowel links als rechts plooien in de borsten. Voor de operatie was dit alleen rechts, nu beiderzijds.

De protheses voelen zacht aan, zijn soepel en bij ontspannen borstspieren zie de borsten er mooi uit (met uitzondering van de plooien).

Waarom trekt de prothese zo raar weg bij het aanspannen van de borstspier?

Waarom aan één kant?

Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

En wat is hiervan de oplossing om dit weer 'normaal' te krijgen?

Waarom vallen er plooien in de borsten?

Bedankt voor uw aandacht en uw antwoorden,

Famke

hey famke,

ik ben al een tijdje niet meer op het forum geweest,maar was benieuwd hoe het nu is met de "vervorming"bij aanspanning van je borstspier.ben je bij je pc geweest?

liefs wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet ook foto's laten zien van de situatie voor de ingreep,hoe waren je borsten voor de protheses. Verder moet je zeggen welke protheses er precies inzitten, en wat zat er eerst in.Weet je gegevens van de operatie , dan ook vermelden.Dit is zeer lastig probleem,. Je moet uiteraard ten eerste bij je eigen PC te rade gaan, die heeft je geopereerd, weat zegt hij ervan?Sterkte Dr van Selms, w.selms@slaz.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.