Ga naar inhoud

double bubble ???


Aanbevolen berichten

Hey girls,

Ook een berichtje hier van mij. Ik ben na de prothesewissel 14 april jl. niet gelukkig met de dual plane plaatsing. Allereerst was ik diepongelukkig ermee omdat het er heel naar uit zag toen eenmaal de tape was verwijdert, toen ik wat verder was ging het wel weer. Ik vond de vorm mooier en mooier worden en de gedachte aan opnieuw een operatie maakte me ziek...

Maar nu? Nu kijk ik niet tevreden naar m'n borsten. Ik zie heel duidelijk de spier op mijn borst liggen en de puntjes die hangen wanneer ik voorover buk, vond ik eerst schattig, maar vind ik nu een verschrikking. Ik ben overduidelijk niet happy met m'n borsten meer sinds de prothesewissel. Ik spreek m'n arts binnenkort en zal zien wat hij ervan zegt.

Heeft iemand anders dit ook zo ervaren? Dat de vorm zo tegenvalt? De spieren zo duidelijk zichtbaar zijn?

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Pat, wat een verassing! Ik las regelmatig dat je zo gelukkig was.

Ik kan je vertellen dat ik ook niet tevreden ben, maar dat ik denk dat het niet mooier kan worden. In eerste BV waren de protheses al niet goed geplaatst en volgens mij kun je niet zo heel veel repareren achteraf. Ik had ze aanvankelijk helemaal onder de spier overigens (maar merk weinig verschil met dual plane)

Van Dr van Selms heb ik wel begrepen dat plaatsing voor de spier altijd mogelijk ik. Leek me een goede optie, had namelijk liever leuk meezakkende borsten als die ik nu heb. waar aan 1 kant toch wat vel overheen hangt. Mijn pc wilder er echter niet aan, te weinig weefsel bovenop.

De kans op rimpeling schatte hij heel hoog in, maar weet niet wat erger is, want ik vind mijn met spieractiviteit meebewegende borsten ook niet fijn. Ik denk zelfs dat de ene teveel in de spier blijf "hangen" ahw.

Trouwens.... als ik voorover buk zie je ook nog lege puntjes, als ik op mijn zij lig, zit er ook leeg vel. Heel byzonder vind ik het hoor, ik Had een goede C-cup tijdens borstvoeding geven en toch heb ik kennelijk meer vel over inmiddels.

Anyway, ik moet voor 6 maands controle later het jaar en ben nog aan het bedenken of ik er wat mee wil. Mijn enige optie is wat huid rond de tepel weghalen, want grotere prothese wil ik echt niet.

Wat zou voor jou nog een optie zijn dan? Zou je bereid zijn nog een operatie te ondergaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

Ik herken veel van wat je schrijft. Ik spreek Van Selms overigens vandaag al om te bezien of een heroperatie mogelijk is, het hoe en wanneer etc. Het zal wel voor de spier worden weer. Ik heb dus ook dat mijn spier zo zichtbaar is en je die ziet meebewegen bij alles wat ik doen. De protheses blijven te hoog zitten, er is geen 'zak' te zien. Maar het ergste vind ik van opzij de bobbel en als ik naar voren buig, dat tuutje...? baal daar het meeste van.

Als ik voor een heropetaie in aanmerking kom wil ik het bij voorkeur zsm. Voor het nieuwe jaar klaar zijn?. Aan de andere kant, ben ik er ook nog niet helemaal klaar voor. (Moet ook vrij kunnen krijgen). Anders maar begin volgend jaar. Zal ook moeten bezien wanneer er plek is. Blijft wel balen hoor, weer opnieuw. Aan de andere kant, als bij mij de afeweging moet worden, of de randen zien, of dit? Dan maar de randen? (Bij mij kwam dus dat na de 1e bv na 11 jaar steeds meer de randen zichtbaar werden... Vandaar ook oa dual plane...

Groetjes en ik laat je vanavond weten hoe of wat...

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit dit topic nou te lezen en schrik er eigenlijk wel een beetje van :o , ik heb nl. ook onder 1 borst een soort van rand. Ik dacht dat het kwam door het litteken, het zit zeg maar tussen het litteken en de borstplooi. Ik dacht dat de protheses nog verder moesten indalen maar ben nu 4 maanden po en er veranderd weinig meer eigenlijk. Ik heb ze achter de spier en nu lees ik hier dat ze dan vastzitten en niet meer indalen? Het is nu nog niet zo heel erg opvallend maar wat doet het over een tijdje? Ik begin m nu toch wel een beetje te knijpen eerlijk gezegd.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Booby, dat hoeft helemaal niet aan de hand te zijn hoor!

Ik heb in het begin van dit topic een foto staan van hoe het bij mij was, min of meer een "rimpel".

Als het minder aanwezig was geweest, had ik er prima mee kunnen leven.

Dusse... niet zomaar zorgen maken hoor. Plaats anders een foto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Oh hèhè eindelijk hetzelfde probleem gevonden dit heb ik dus ook , ben wel pas 1 week p.o maar heb bij niemand nog borsten zoals ik gezien , heb altijd E cup gehad na zwangerschappen was er enkel vel over dus kreeg ik 310 cc anatomisch heel leuk en wel maar bovenkant van borst nog heel dik van zwelling en vanaf de tepel naar beneden loopt t recht naar beneden zonder bolling alleen een leeg vel

En als ik voorover hang zie je zo een hang vel en als ik m'n sport bh aantrek moet ik nog steeds m'n borst erin tillen omdat er anders een stuk huid eronderdoor komt wat ik met m'n hangborsten ook had er zit totaL geen ronding in de onderkant en er moet een wonder gebeuren wil dat over een half jaar ineens mooi vol worden want volgens de pc komt dat allemaal nog goed terwijl m'n borst nu alleen maar kleiner lijkt te worden laat stAan mooi voller . Ben zo niet happy :-( denk dat ze verkeerde cc inschatting heeft gemaakt of ik had hoge profiel moeten krijgen ipv medium ik weet t niet maar als t zo blijft hangen haal ik de prothese er liever helemAal uit :-( . Maar weten jullie hoe dit probleem heet is dit ook double bubble als er nog teveel huid overblijft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lillibit, ik vind dat moeilijk te beoordelen zonder een foto te kunnen zien

Maar daar staat tegenover, dat wat jij hebt bij 1 week po nog absoluut kan voorkomen... Normaal gesproken zou niemand hier iets aan kunnen laten doen, voordat je 6 weken po bent. Als tegen die tijd niets veranderd is, dan zou je waarschijnlijk (moeilijk te beoordelen, maar uit je verhaal opmakende...) wel kunnen spreken van een double bubble, denk ik. Maar pin me er niet op vast....

Wacht het nog even af, want echt, het duurt langer dan 1 week, voor alles op zn plaats zit. Geef het minimaal 6 weken!

En misschien kun je wat foto's plaatsen, dat beoordeelt gemakkelijker :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tanx voor jullie antwoord , best boobie had. Of een foTo geplaatst waarop je had geantwoord dat het. Og moeilijk te bepalen was maar heb die foto's weggehaald omdat ik ze openbaar had gezet en wilde liever met ww of vrienden moet nog uitzoeken hoe dat moet en Miss sporty zei nog dat het op een double bouble leek . Ik moet ook echt wachten ben alleen bang dat de pc Miss strax zegt want ja nu is het te laat ofzo . Ik ga proberen niet meer druk om te maken want slaap er nu al zo slecht van @ Kim heb ze dual plane laten zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm ligt het nu aan mij, of is jouw tekst een beetje door elkaar hierboven hihi.

Ik snap wel wat je bedoelt en nu herinner ik me de foto ook weer!

Als je hulp nodig hebt, bij het aanmaken van het album, dan kom een keer 's avonds online. Zet jij je foto's online en zet ik ze, als het je niet lukt, om naar prive album, enkel voor vriendinnen. :)

Ik vond het echter geen double bubble he, als ik het me goed herinner?

Probeer niet te snel te panikeren. Je bent nog maar kort po :)

Miss sport spreekt vanuit haar eigen situatie, omdat zij dit nog steeds had, na 6 maanden :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.