Ga naar inhoud

een maand p o.en zeurende pijn in mijn rechterborst


Gast beccie

Aanbevolen berichten

lieve meiden,

ik ben een maand geleden geopereerd door plovier.van een aa naar een volle c cup 400cc achter de spier,

in begin had ik de gebruikelijke kwalen,zoals iedereen,de linkerborst had ik veel last van ,de rechter niet.

nou ben ik na drie weken weer gaan autorijden(onderhands sturen) af en toe toch iets verder uitreiken met je armen.maar sinds twee weken doet mijn rechterborst echt pijn.twee weken geleden op een zaterdag toen was ik al twee weken po. kreeg ik opeens s avonds ontzettende steken in mijn rechterborst.ok dacht ik nu begint hij te herstellen.de linkerkant is nog wel ongevoelig aan de onderkant,maar geeft geen zeurende pijn meer af.

nu ben ik afgelopen week op maandag naar Zeeland geweest,iets meer getild als normaal(maar echt niet boven 10 kilo)zoals koelbox enz.

nou ging ik s avonds naar bed,en werd me wakker op mijn zij rechterkant met een PIJN,in een reflex ging ik meteen rechtop zitten en toen was het net of mijn rechterborst afscheurde zo n gevoel poeh, later ben ik weer gaan liggen,en wel netjes op mijn rug blijven liggen.maar ik blijf die zeurende pijn houden aan de rechterborst,echt aan de zijkant tot de tepel.

hebben nog meer meiden deze pijn na langere tijd gehad?

ik maak me nu best zorgen,of er mischien kapselcontractie aan onstaan is ,omdat kapselproces zou kunnen zijn verstoord?

of gewoon teveel gedaan,en nu gas terug?

mijn borsten zijn ook nog steeds hard,en net alsof nog niet alle vocht weg is, onderkant is ongevoelig,en zitten nog vrij hoog.

hoop dat iemand me advies kan geven of geruststellen.

liefs beccie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Rebecca,

Dit is zo herkenbaar. Ik had super veel last van mijn linkerborst. Dacht ook dat het helemaal niet goed was. Ik ben nu 9 weken po en sinds een week of 2 heb ik geen pijn meer.

Wel is het nog steeds zo dat ik niet zonder bh kan slapen, want als ik dit doe wordt ik de volgende dag wakker met een zeurende pijn in mijn borsten.

Ook heb ik heel veel last gehad van mijn tepel. Wat nu pas minder begint te worden. Dus het is heel normaal dat het allemaal pijnlijk is, maar geloof me het wordt beter!!!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat al wat minder geworden is.

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Ik heb niet helemaal hetzelfde zoals je beschrijft ;)

Ik ben morgen 6 weken PO en sinds een weekje heb ik last van zeurende borsten, dan weer links een steekjes dan weer rechts en ga zo maar door!

Ik maakte me hier ook zorgen om want het lijkt nu ook alsof ze niet meer zachter worden!

Gelukkig heeft eef me verteld dat 6 weken een basisherstel is. Kortom er is nog een lange weg te gaan voordat je boobies helemaal hun plaatsje hebben gevonden ^_^

Maak je dus niet druk meid!

Doe lekker rustig aan en wanneer je lichaam aangeeft dat het even niet meer gaat geef jezelf dan een dagje rust!

Komt wel goed ^_^

Ik dacht zelf na 6 weken is alles gezakt, zacht en weer pijnvrij, helaas heb ik het op dat gebied onderschat ^_^

Geef je lichaam lekker de tijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.