Ga naar inhoud

Voorstel ronde


Aanbevolen berichten

@Miss-happy

Hoi meis,

En gefeliciteerd met je nw boobs, zal waarschijnlijk al een enorme last van je schouders af zijn.

Er zijn redelijk wat meiden die de afgelopen tijd een bvk hebben gehad,en het is dan altijd fijn als je elkaars herstel bij kunt houden.

Zou je misschien kunnen vertellen wanneer je precies geopereerd bent, en waar en door wie, dan kan ik dat in de titel vermelden, en is het voor andere ook makkelijk als ze ervaringen willen lezen van jouw pc.

Ik heb al wel vast je topic verhuisd naar de categorie operatie verslagen borstverkleining,hier kun je ook als je dat leuk vind jouw verslag neerzetten.tevens vind je in deze categorie nog meer verslagen,wellicht leuk om te lezen.

Doe lekker rustig aan, en ik wens je een goed herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-10-2016 om 01:23 zei Miss-happy:

Hallo allemaal!

ik ben 23 jaar, studeer nog en werk daar naast.

Ik heb me aangemeld bij dit forum omdat ik nu 15 dagen geleden een borstverkleining heb gehad. Graag wil ik de herstel van andere bij houden en de andere ook informeren over mijn eigen herstel.

Lieve groetjes

Hallo,

Hoe voel je jezelf? Alles goed verlopen bij je? Blij met je nieuwe Boops? Ik ben bijna 4 weken geleden geopereerd en ga aankomende week voor het eerst weer proberen een paar uurtjes te werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.