Ga naar inhoud

Borstvergroting 2 verschillende cupmaten


Aanbevolen berichten

Hey dames :)

Ik zit met een aantal vraagjes in verband met borstvergroting. Ik heb al sinds ik borsten heb (en ben nu 19) 2 verschillende borsten qua grootte en vorm. De éne is een grote C/kleine D, de andere een grote B/ kleine C. Het meest storende hieraan is dat de grote borst echt een beetje 'hangt' terwijl de kleine gewoon bol staat, waardoor het verschil echt wel zichtbaar is. Bovendien ben ik over de voorbije 2 jaar een kleine 15 kilo afgevallen, waardoor mijn borsten best wat slapper zijn geworden (en dan vooral de grootste). Mijn vraag is nu: kan ik dit gemakkelijk (en mooi) laten corrigeren met een borstvergroting (en eventueel lifting), houd ik niet een te groot verschil over na de operatie qua vorm en is het dan noodzakelijk/het beste om beiden borsten te laten vergroten? Want mijn grootste borst hoeft voor mij niet echt véél groter.. Iemand ervaringen en tips waar ik dit dan best zou kunnen laten doen (liefst rond het Leuvense maar voor echt goede klinieken wil ik wel iets verder gaan)?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.