Ga naar inhoud

1400CC !!!


Vlinder

Aanbevolen berichten

Mja,blijkbaar kan dat daar gewoon,1400CC,en wat is t verschil eigenlijk?

iets meer bolling bovenin,maar dat is na een jaar ook weg...

http://www.realself....303&dr_id=58003

En deze vrouw heeft er zelfs 1600CC inzitten,en nog steeds geen decolete..

http://www.realself....58003&tags=8303

ze had trouwens beter wat aan haar buik kunnen laten doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er niet uit zeg! :20: om te huilen....

Ik snap trouwens die artsen niet die zien dat zelf ook

toch wel dat dit niet mooi,maar gewoon weg lelijk is en inderdaad die buik

kan ook wel een behandeling gebruiken!Pfff dat dit gewoon kan zeg,

"de klant is koning"pffff.

Hoe kom je hier weer aan vlinder?hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind beide borsten echt vreselijk, snap niet dat ze er trots op zijn.

Dit is toch geen reclame???

Wil graag beide borsten twee jaar post op zien, ben benieuwd hoe het met de hang zit.

Want hier zijn ze post op??? aftekeningen op borst of hebben ze hun lang niet gewassen. Dan zijn ze nog niet eens ingedaald slik..

staat er gewoon onder, hahah blond

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL,ja Angela,toch gevonden hihi,ja gewoon op diezelfde site he,staan bomvol met die dingen.1bouncingboobs.gif

Ja ik snap dus ook niet dat dat zomaar allemaal kan ,hier doen ze al moeilijk over 500CC !Bij hun beginnen ze pas met 500CC!

best triest he eigenlijk,maar dr staan ook mooie fotos op gelukkig,voor ieder wat wilt hihi.rolleyes.gif

Ja ik wil ook wel weten hoe ze er over 2 jaar uitzien idd,dat vraag ik mij zowiezo wel af eigenlijk,daar hoor ik nooit iemand over.unsure.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan omdat het saline protheses zijn..

Siliconen mogen alleen van mentor en mcghan (zijn de enige 2 goedgekeurde protheses door het strenge FDA) tot 800cc! in amerika onder strikte voorwaarden (ieder 2 jaar verplichte mri scan en min 21 jaar etc).

Hier kunnen wij tot 1100 cc zonder al die voorwaarden wij zijn dus makkelijk dan daar ;)

Er komen juist vrouwen hier naar toe uit the USA ;)

Vergeet niet dat dit aardige stevige dames zijn als je daar een 500cc prothese in doet zie je niks ;)

In zo een brede borst kan je simpelweg geen prothese plaatsen van maar 13 cm.

Ook is groot daar mooi en een 1000/1400cc prothese niet meer dan normaal ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ja wat een fotos he? Ieder zn wens,maar die ene heeft ze zowat in dr nek zitten,voor was beter,echt zonde.

Maar ja het uiteindelijke resultaat zie je dan ook weer niet he..want er zit nogal wat verschil in 2 weken/2 maanden/een jaar..

ja dat verwijderen..is beetje zonde geweest,zij was dr blijkbaar niet blij mee,ik zou nooit meer zonder kunnen denk ik..dat gata r niet meer uitzien!ph34r.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.