Ga naar inhoud

Ervaringen dr demeyere


Elly12

Aanbevolen berichten

Hoi meiden! 

Ik word volgende maand door dr demeyere geopereerd. Ik heb nu een kleine b en ik krijg 290cc voor de spier. Ik vind hem een heel aardige man en ben er echt bij op mijn gemak maar toch blijven er nog steeds twijfels. Ik stond vorige week zelfs op het punt om de ingreep af te bellen...ik ben echt zoooooo bang dat er iets misloopt en dat ik dood zal gaan van de napijn, ik heb nogal een lage pijngrens :( zijn hier mensen die ook door hem geopereerd zijn en mij wat moed kunnen inspreken? Ik zou ook graag wat "demeyere boobies" zien, waar vind ik die?(ben net nieuw op dit forum) als er negatieve ervaringen zijn met dr demeyere twijfel niet om ze ook te plaatsen. Dankjewel alvast !! 

Groetjes elly xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis en welkom,

Ik begrijp je angst en natuurlijk heb je na de operatie pijn, dat zal niemand ontkennen, maar het is door de pijnstilling behoorlijk goed onder controle te houden,je krijgt een recept mee voor pijnstilling en mocht dit niet afdoende zijn kun je altijd een extra recept voor iets sterkers vragen, dus laat je daardoor niet weerhouden, de eerste 3 tot 5 dagen is het soms op je tanden bijten,maar als je alle ervaringen leest zul je zien, dat iedereen achteraf zegt,dat ze blij zijn dat ze de operatie hebben gedaan, en de pijn eigenlijk heel snel vergeten zijn.

Natuurlijk is het een behoorlijke operatie die je niet moet onderschatten, maar als jij je daarna aan de regels houd,komt het goed, echt waar.

Hou voor ogen dat je dadelijk mooie boobs hebt, weer een gevulde bh, bikini, truitjes die ineens een stuk leuker en mooier staan, en je trots in de spiegel kunt kijken.

Via de zoekbalk rechts boven kun je alle ervaringen van meiden vinden die door hem geholpen zijn en dan zul je zien dat het eigenlijk alleen maar positieve ervaringen zijn.

Bij aanmelding heb je een prive bericht gehad,zie envelopje rechts boven, en daarin staat alles precies uitgelegd hoe je foto's kunt zien, zelf een prive album aan kunt maken etc, dus lees dat bericht even goed door.

En meis maak je niet al te druk, het gaat echt allemaal goed komen,en vertrouw gewoon op Dr. DeMeyere.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desert-Rose:

Hoi meis en welkom,

Ik begrijp je angst en natuurlijk heb je na de operatie pijn, dat zal niemand ontkennen, maar het is door de pijnstilling behoorlijk goed onder controle te houden,je krijgt een recept mee voor pijnstilling en mocht dit niet afdoende zijn kun je altijd een extra recept voor iets sterkers vragen, dus laat je daardoor niet weerhouden, de eerste 3 tot 5 dagen is het soms op je tanden bijten,maar als je alle ervaringen leest zul je zien, dat iedereen achteraf zegt,dat ze blij zijn dat ze de operatie hebben gedaan, en de pijn eigenlijk heel snel vergeten zijn.

Natuurlijk is het een behoorlijke operatie die je niet moet onderschatten, maar als jij je daarna aan de regels houd,komt het goed, echt waar.

Hou voor ogen dat je dadelijk mooie boobs hebt, weer een gevulde bh, bikini, truitjes die ineens een stuk leuker en mooier staan, en je trots in de spiegel kunt kijken.

Via de zoekbalk rechts boven kun je alle ervaringen van meiden vinden die door hem geholpen zijn en dan zul je zien dat het eigenlijk alleen maar positieve ervaringen zijn.

Bij aanmelding heb je een prive bericht gehad,zie envelopje rechts boven, en daarin staat alles precies uitgelegd hoe je foto's kunt zien, zelf een prive album aan kunt maken etc, dus lees dat bericht even goed door.

En meis maak je niet al te druk, het gaat echt allemaal goed komen,en vertrouw gewoon op Dr. DeMeyere.

xx

 

 

Oh wat lief van je om te antwoorden! heeft me toch al wat gerust gesteld, danjewel!!! :) 

groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Elly12:

Oh wat lief van je om te antwoorden! heeft me toch al wat gerust gesteld, danjewel!!! :) 

groetjes xx

Graag gedaan hoor meis, je kunt beter je angsten uit spreken,als dat je er mee rond blijft lopen, en we zijn hier op het forum om elkaar te steunen en te adviseren voor zover onze kennis reikt.

En weet je een borstvergroting is ook heel erg spannend,en we zijn allemaal toch wel een beetje nerveus voor wat komen gaat, maar zowel voor, tijdens er erna word er zo goed voor je gezorgd in de kliniek,en als er iets is, kun je ook altijd contact opnemen met Dr. DeMeyere, dus ga je lekker verheugen, alle voorbereidingen treffen, en voor je het weet is het zover,en dan moet je alles maar over je heen laten komen.

Verder kun je ook altijd met vragen hier terecht.

Volgend jaar met mooie boobs in bikini op het strand, van die gedachte wordt je toch nu al helemaal blij :)

Lees anders ook eens dit topic, zij is pas geholpen door Dr. DeMeyere.

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zag nu dit topic pas, nadat ik op je andere topic gereageerd had..

Demeyere gebruikt een soort roes, niet echt een zware narcose.. Ik vond dat zelf heel prettig bij hem!!

En de napijn, je gaat bij een prothese voor de spier, echt niet dood van de pijn hihi. Je voelt het wel, en je moet je pijnstillers goed slikken, maar daarmee is het ook goed te doen!!
Wel opletten, zoals ik in je andere topic aangaf, met wat je wel en niet mag.. Bij voor de spier zal het niet- tillen niet heel relevant zijn, maar met de andere dingen moet je toch wel rekening houden.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.