Ga naar inhoud

Sport bh


EHjohanna

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei EHjohanna:

Hoi ... ik heb een vraag .. ik ben nu 20 dagen po ... mijn borsten zijn echt nog kei hard en m'n rechter voel ik de hele tijd ... ( vocht )

als ik wakker wordt dan staan de striemen in m'n borst van de bh... mag ik de bandjes wat losser doen ? 

Ja hoor, de schouderbandjes mogen iets losser dat is geen probleem,  en als de band te strak zit even een tussenstukje kopen.

Maar is je maat dan nog wel goed?misschien heb je toch een grotere maat nodig.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ,ja dat is ook een idee, goed drinken en dan vooral water en brandnetelthee, dit helpt om het vocht af te drijven,

Wat ook goed helpt is verse ananas.

Maar al je zoveel striemen hebt zou je eens kunnen kijken of je een reserve bh erbij kunt kopen, en die hoeft niet duur te zijn, kijk bijv even voor de Hema unpadded Heavy sport,

Of anders de Triumph Tri Action work out, want inderdaad bij de Anna kan geen tussenstukje.en de Anna valt heel klein.en vind hem vrij strak zitten bij je .

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eerst ook de Carefixx Anna.. Maar vond deze totaal geen steun bieden en bij mij irriteerde de stof van de bh onwijs op mijn borsten! Ik heb bij de Hunkemöller een level 3 sport bh gekocht en deze vind ik veel prettiger.. Heb ook het idee dat sinds ik deze draag (nu een week) het vocht veel sneller afneemt en mijn borsten iedere dag iets zachter aanvoelen :)..

succes met shoppen morgen!

Groetjes Gab

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi .. ik heb de bh van de Hema gekocht 75c moet wel nog tussenstukje tussen want de band is iets te strak 

en heb bij hunkermuller de sportbh level 3 gekocht .. 80c zit fijner als de care fix...

zit allemaal wat steviger naar m'n gevoel... hopelijk heb ik er baat bij ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi gab... nou ik heb m dus nu ff aan en vind m toch beetje strak .  Duwt m'n borsten beetje plat , weet niet of dat goed is . Maar de verkoopster zei dat t goed was ... anders ruil ik m maandag ff voor 80 d ... maar m'n herstel gaat goed . Vind m'n borsten nog erg gezwollen en voelt beurs aan... rechterkant meer last als links .. ben een ernorme stresskip :) dus bij alles wat ik voel denk ik .. ojee wat is dat ?? Maar ben pas 3  weken po ... en hoe gaat het met jou ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei EHjohanna:

Hi gab... nou ik heb m dus nu ff aan en vind m toch beetje strak .  Duwt m'n borsten beetje plat , weet niet of dat goed is . Maar de verkoopster zei dat t goed was ... anders ruil ik m maandag ff voor 80 d ... maar m'n herstel gaat goed . Vind m'n borsten nog erg gezwollen en voelt beurs aan... rechterkant meer last als links .. ben een ernorme stresskip :) dus bij alles wat ik voel denk ik .. ojee wat is dat ?? Maar ben pas 3  weken po ... en hoe gaat het met jou ?

Ja het is ook even wennen de bh.. Bij mij zat hij ook strak.. Merk nu de zwelling wat minder word hij iets losser gaat zitten.. En merk na een aantal uur als ik de bh aan heb (bijv na douche) dat de borsten iets meer zakken in de bh dan zit hij ook lekkerder dan net dicht geritst.. Ik ben 29/9 geopereerd dus ook 3 wkn po.. Gaat opzich goed, de ochtenden nog wat stijf en als ik teveel doe komt dat "stijve" gevoel weer wat terug.. Verder zijn ze bij mij ook nog vrij hard van het vocht.. Zonder bh zijn het bij mij nog net 2 opgeplakte ballen haha Vind ze ook niet heel groot.. Dus hoop dat dat ploppen waar jij het overhad in je andere topic bij mij ook nog gaat gebeuren:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-10-2016 om 15:36 zei EHjohanna:

Bij deze bh kan volgens mij geen tussenstukje ? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Die heb ik ook!! Super fijne bh.. Bij mij was alles ook heel heel strak en zwelling.. Advies was om 3x daags Arnica druppels te doen. Helpt goed! Net een week bezig, maar wordt al minder. Kun je bij Kruidvat kopen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag voor het eerst gewerkt ... pfff ik heb rustig aan gedaan maar heb nu toch wel veel last van m'n rechter borst ... morgen maar heel rustig aan doen .. grrr ik wou dat die rechter net zo goed ging als links ... en m'n nieuwe sport bh level 3  drukt echt m'n borsten beetje plat ... hoort dat ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.