Ga naar inhoud

Angel22 : 21 juli 2010 : Dokter Laban : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik ben 22 jaar jong, 58kg en 1.67m

Op 21 juli jl. (2010) heb ik mijn borsten laten vergroten bij de Bergman Kliniek in Bilthoven.

280 CC Achter de spier (dual plane) ronde prothese, via de borstplooi. Van 75 A/AA naar ?

Ik heb geen last gehad van erge pijn, het enigste vervelende gevoel vond ik wanneer ik vanuit ligstand rechtop moest komen of andersom. De eerste 2 dagen zijn even vervelend, ook omdat je erg afhankelijk bent van anderen (hulp emt uit bed komen, broodje smeren etc. Vanaf dag 3 ging het als zoveel beter! Ik ben ook niet blauw o.i.d. geweest.

Volgende week woensdag draag ik de sportbeha/korset voor het laatst en dan mag ik eindelijk beha's gaan shoppen.. Heel erg benieuwd op wat voor maat ik uitkom.

P.s. Ik vind dat mijn boobies er op de na-foto veel kleiner uitzien dan in het echt.. ik zal kijken of ik spoedig nieuwe foto's kan maken en erop zetten, dit geeft een beetje een vertekend beeld!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.