Ga naar inhoud

JoonLara : 31 oktober 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Dag Dames, 

ik overweeg een borstvergroting maar heb hier en daar nog twijfels. Ik had altijd een volle C cup maar na mijn bevalling 3 jaar geleden en recent 7 kilo afgevallen is er weinig over behalve lege thee zakjes. Ik ben 6 juli wezen "passen" bij Frans Straten 425-450 Cc  Het ziet er prachtig uit. Maar wil over een jaar of 1,5 uiterlijk nog een kindje. Maar als ik daarna pas een vergroting wil ben ik vanaf nu 3 à 4 jaar verder (voor de kleine wat zelfstandig is) Volgens Frans zakt de prothese niet omdat ik achter de spier wil, de huid kan wat uitrekken. Lastig soms keuzes maken.. Groetjes Joon

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

@JoonLara

Hoi meis,

Oh dat is al lekker snel,en iedereen vind het altijd wel spannend hoor, dat hoort er een beetje bij.

Ik heb je topics even samengevoegd, en de titel iets aangepast, zodat die meer lijkt op de andere in deze categorie.

Nu lekker af gaan tellen, je voorbereidingen treffen en voor je het weet heb je mooie boobs.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij @JoonLara spannend dan ben je net voor mij aan de beurt ik ga 1 nov ik heb ook een lege b haha en krijg 375 cc rond moderate plus profile ... Kunnen we langzaam aftellen albast veel succes groetjes Mandy 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei xroxanax:

Hoi! Het is inderdaad heel spannend allemaal! Ik word 1 nov geopereerd door dr straten. Ik krijg 400 of 425cc ben helaas weer aan het twijfelen gegaan haha 

Ik snap nog niet helemaal goed hoe dit forum precies werkt haha. Maar "denk" dat ik zo goed reageer. 

Ohh ik twijfel ook vaak. Ik heb 2 live voorbeelden mijn nichtje en collega hebben beiden 450cc en ze zijn echt mooi!! Ik heb gepast en 425 of 450 heeft hij opgeschreven. Bekijkt ter plekke wat het word. Ik wil ook niet te klein dat t niet opvalt want betaal d'r genoeg voor. Dit is mijn "pasfoto" vind het wat vertekend beeld ivm wit shirt maar goed ik zal m even toevoegen. 

Waar twijfel jij tussen dan? 

 Xx 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei JoonLara:

Ik snap nog niet helemaal goed hoe dit forum precies werkt haha. Maar "denk" dat ik zo goed reageer. 

Ohh ik twijfel ook vaak. Ik heb 2 live voorbeelden mijn nichtje en collega hebben beiden 450cc en ze zijn echt mooi!! Ik heb gepast en 425 of 450 heeft hij opgeschreven. Bekijkt ter plekke wat het word. Ik wil ook niet te klein dat t niet opvalt want betaal d'r genoeg voor. Dit is mijn "pasfoto" vind het wat vertekend beeld ivm wit shirt maar goed ik zal m even toevoegen. 

Waar twijfel jij tussen dan? 

 Xx 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Deze maat staat je heel goed! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei xxLucathxx:

Ik krijg ronde high profile dual plane, 400 en 450 cc. Ik heb nu een grote b/ hele kleine c...

Oke, oh erg ik weet dat high profile enz niet eens. Erg!! Ik kijk even op mijn factuur haha.  Maar t word dus 400 of 450 Cc bij jou? Ik heb een lege C zeg maar, vreselijk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei JoonLara:

Oke, oh erg ik weet dat high profile enz niet eens. Erg!! Ik kijk even op mijn factuur haha.  Maar t word dus 400 of 450 Cc bij jou? Ik heb een lege C zeg maar, vreselijk! 

Ik heb dit staan: Siltex high profile cohesive Mentor rond. :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei JoonLara:

Oke, oh erg ik weet dat high profile enz niet eens. Erg!! Ik kijk even op mijn factuur haha.  Maar t word dus 400 of 450 Cc bij jou? Ik heb een lege C zeg maar, vreselijk! 

Ja bij mij zijn ze ook leeg...vreselijk en hangen...zo lelijk,  de linker borst krijgt 400 en de rechter 450 zijn niet gelijk daarom...

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei xxLucathxx:

Ja bij mij zijn ze ook leeg...vreselijk en hangen...zo lelijk,  de linker borst krijgt 400 en de rechter 450 zijn niet gelijk daarom...

Ohh duidelijk. Fijn dan zijn ze daarna ook mooi gelijk. 

Ik heb net gereageerd op mezelf haha. Kun je dat zien? Ik wou even zeggen wat ik op m'n factuur had staan :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei JoonLara:

Ohh duidelijk. Fijn dan zijn ze daarna ook mooi gelijk. 

Ik heb net gereageerd op mezelf haha. Kun je dat zien? Ik wou even zeggen wat ik op m'n factuur had staan :) 

Ja las het net haha ik heb precies hetzelfde staan, leuk ja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op maandag word ik geopereerd. Jammer dat niemand hier ook die dag word geholpen ! Wel leuk iig 1 dag later! Kunnen we elkaar op de hoogte houden :)

ik ga 2,5 wk niet werken daarna heeeeeeeel rustig aan. Heb zittend werk. Ben nagelstyliste en werk voornamelijk met een elektrische vijl. Heb extra tijd ingepland voor m'n klanten en doe de eerste 3dgn dat ik werk maar 2klanten per dag. Daarna weekend en dan die week. (Week 4 dan) ga ik 4 klanten ongeveer per dag doen verdeeld over 6 dgn met 2 uur per klant. Dus kan rustig aan doen :)

heb jij de sport bh ook al in huis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei JoonLara:

Ik snap nog niet helemaal goed hoe dit forum precies werkt haha. Maar "denk" dat ik zo goed reageer. 

Ohh ik twijfel ook vaak. Ik heb 2 live voorbeelden mijn nichtje en collega hebben beiden 450cc en ze zijn echt mooi!! Ik heb gepast en 425 of 450 heeft hij opgeschreven. Bekijkt ter plekke wat het word. Ik wil ook niet te klein dat t niet opvalt want betaal d'r genoeg voor. Dit is mijn "pasfoto" vind het wat vertekend beeld ivm wit shirt maar goed ik zal m even toevoegen. 

Waar twijfel jij tussen dan? 

 Xx 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw deze maat staat je heel mooi! Ik twijfelde eerst tussen 375 en 400 toen heb ik de knoop doorgehakt en dacht ik, ik die 400! Maar nu denk ik of misschien toch 425 haha maar ben bang dat het te groot wordt. Wil graag een D en overal een bh kunnen score en hier niet stad en land voor hoeven afzoeken. Haha . 

Welke maat zijn jouw vriendinnen op uitgekomen? En wat was hun voor situatie? 

Pff zo moeilijk allemaal haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei xroxanax:

Wauw deze maat staat je heel mooi! Ik twijfelde eerst tussen 375 en 400 toen heb ik de knoop doorgehakt en dacht ik, ik die 400! Maar nu denk ik of misschien toch 425 haha maar ben bang dat het te groot wordt. Wil graag een D en overal een bh kunnen score en hier niet stad en land voor hoeven afzoeken. Haha . 

Welke maat zijn jouw vriendinnen op uitgekomen? En wat was hun voor situatie? 

Pff zo moeilijk allemaal haha

Dank je!! Mijn nichtje had een beetje hoe ik ze nu heb (75B) en m'n vriendin had een A cup. Beide hebben nu een dubbel D/E, maar écht niet too much. Echte borsten in E zijn veel groter dan "nep" In kleding valt zoveel weg vind ik. Zij kopen hun bh's bij primark. Heel mooi en goedkoop dus daar vooral heen gaan!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Gabi:

Spannend meid! Ik wordt 12dec door Frans geopereerd. Ik krijg een lift en als het goed is 400cc. Ik twijfel soms ook of ik niet groter wil. Krijg jij ook een lift, omdat je aan gaf dat ze hangen?

 

Ik krijg geen lift, wanneer krijg je dat dan eigenlijk ?? Spannend he!! Nog even geduld nog voor je. Ik heb afgelopen vrijdag m'n factuur betaald hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.