Ga naar inhoud

BVG na een BVK


Missyx5

Aanbevolen berichten

Hallo,

Na een aantal jaren terug een borstverkleining te hebben gehad overweeg ik nu een borstvergroting.

Klinkt misschien raar..

Maar doordat ik nu 2 kindjes heb is 'de boel' slapper geworden en al heb ik van BH maat een D en soms zelf E,
maar ze zijn niet vol meer. Qua breedte van de borst heb ik een D/E maar ik mis nu de volume.

De vergroting zal gepaard zijn met een lift waarschijnlijk.

Ik heb me net aangemeld op dit forum en zou graag mee willen lezen en kijken bij mensen die hier ervaring mee hebben.

Groetjes..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis en welkom,

Heb het hier op het forum nog niet vaak voorbij zien komen, maar ik kan me wel voorstellen dat als je nu het volume mist, wat natuurlijk soms kan gebeuren na een zwangerschap, dat je toch heel graag een bv wilt laten doen.

Ik weet niet of je al ergens op consult bent geweest, anders kun je eens een afspraak maken bij Dr. Nio, heel vaak kan het bij hem zonder lift,  en kan hij de borsten mooi opvullen met alleen protheses. .Hij zit in het OLVG in Amsterdam, en je hebt daar wel een verwijskaart voor nodig.

Dus ik zou eens beginnen met een consult en advies aan hem gaan vragen, en dan eens kijken wat hij je aan gaat raden.

Succes.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.