Ga naar inhoud

ButterflyXXX : consult : 10 aug. 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ in Groningen bij .


Gast butterflyxxx

Aanbevolen berichten

Gast butterflyxxx

hallo,

ik ben een 17 jarig meisje en loop al een tijdje met het idee een bv te laten uitvoeren.

dit omdat ik mij zeer onzeker voel met mijn 'borsten', want zo kan je het eigenlijk niet noemen.

ik durf amper naar het zwembad/strand te gaan omdat ik mij dan in een bikini moet hijsen, want ik draag altijd een bh met vulling,

op vakantie heb ik daar minder moeite mee want die mensen zie je toch nooit terug.

gister heb ik een consult gehad bij het accz in groningen bij drs. van onselen.

ik ga nog verder kijken bij andere klinieken, want wil graag een goede keuze maken.

ik hoop dat jullie nog goede tips hebben qua kliniek rondom groningen,

en hoop over een tijdje een operatie verslag te kunnen plaatsen.

butterflyxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Butterfly........

Welkom hier!!

Ben je je gewoon alvast aan het orienteren op klienieken, want moet je niet wachten tot je 18 jaar bent. Kom je uit belgie of uit nederland?? Anders zou je eens de operatie verslagen van de andere meiden kunnen lezen. Heel veel meiden zijn volgens mij echt te spreken over dr. de Meyere en dr. de Hondt.... Ik heb zelf 1 sept pas mijn eerste consult maar ik doe het in Nederland.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast butterflyxxx

hey manon,

ik kom uit nederland.

de meeste klinieken opereren inderdaad niet onder de 18,

maar ik heb weinig tot geen borstgroei & mijn ouders zijn het er mee eens.

dat veranderd al een hele hoop.

ja ik ben nu aan het oriënteren op klinieken, wil namelijk geen foute keuze maken uiteindelijk.

de operatie verslagen zijn inderdaad erg handig,

heb het al meerdere malen doorgelezen en heb daarna besloten me ook te registreren,

want je kan er veel kennis uit halen en ook vooral lezen hoe het na de bv gaat mbt pijn etc.

oke 1sept, dat duurt niet lang meer!

jij komt uit belgië ? of nederland?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi Butterfly

Welkom :)

of je nu 17 bent of al 18,het is in elk geval duidelijk dat je dan idd geen borstgroei meer krijgt/hebt.

en ik kan me goed voorstellen dat je je zelf in een berg dingen schaamd en zelfs dingen laat daardoor.

lees je goed in en verzamel zo veel mogelijk info,je hebt nog alle tijd omdat je nog jong bent.

ik hoop dat je er een beetje uitkomt en snel een consult kan plannen...

sucses! B)

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.