Ga naar inhoud

Wordt het ooit zacht?


Aanbevolen berichten

Ik ben nu 4 weken weken po na een bv dual plane geplaatst.  Ik kan alles weer zonder een centje pijn. Ze blijven alleen zo ontzettend hard! Ja als ik rechtop sta voel ik mijn eigen borstweefsel en dat is zacht. Maar als ik beweeg bots ik steeds met mijn bovenarmen tegen mijn borsten aan. Ze bewegen niet mee en zitten wat dat betreft soms echt in de weg.  Kan ik ze ooit naar elkaar duwen bijvoorbeeld? Als ik op mijn zij lig kan ik echt niet een beetje naar voren draaien want ze zijn gewoon echt te hard.  Als ik op mijn rug lig is het helemaal erg dan voelen ze keihard aan.  Tijdens de sex vind ik dat erg ongemakkelijk.  Hoop ook echt dat dat nog minder gaat worden. Wat zijn jullie ervaringen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Hm.. je doet alles weer 4 weken po? Is dit ook wat jouw pc aangeeft, dat dat kan?
Vaak wordt er namelijk toch een herstelperiode van 6 weken aangehouden, waarin je bepaalde dingen niet mag.. Ook sex in die tijd is beter met sportbh.. Er moet namelijk een laagje (Kapsel) gevormd worden om je prothesen, zodat ze goed op hun plek komen te zitten. Als er scheurtjes in ontstaan, kan er in een later stadium kapselcontractie optreden..

Het zachter worden is echt een proces, dat zeker tot een jaar po duurt! Onderschat dat niet.
Ga ook niet te veel duwen in je borsten en zeker niet masseren in dit stadium. Dat mag echt pas ná de eerste 6 weken. Je beschadigd anders het kapsel

Ik zal je topic ook even verplaatsen naar het vragenhoekje, aangezien het daar hoort :) 

Even geduld dus nog, en je nog even aan de adviezen houden...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh sorry, had ff niet in de gaten dat je pur prothesen had en waarschijnlijk geopereerd bent door van Onselen.

Het zachter worden van Pur prothesen duurt over het algemeen langer dan dat van siliconen! Pas na een half jaar schijnen die echt zachter te gaan worden (Maar dat heb ik alleen van verhalen, want heb zelf geen pur)
Het er tegenaan botsen met je armen wordt daarna ook langzaam minder.. Dat heeft ook toch echt zijn tijd nodig, ookal wordt er gezegd dat het herstel maar 3 weken duurt ;) 
Het uiteindelijke resultaat is pas echt voelbaar en zichtbaar na een jaar, ook bij pur prothesen.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik ben mij er van bewust dat de 3 weken herstel puur gaat over het weer alles kunnen doen. Is mij ook gezegd dat je pas na een maand of 6 een beetje weet wat het eind resultaat gaat zijn.  Maar vroeg mij gewoon af of het überhaupt zo zacht gaat worden dat ze weer echt kunnen bewegen zeg maar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.