Ga naar inhoud

ervaringen over lingeriesite


Vlinder

Aanbevolen berichten

heeft iemand ervaring met deze site?

http://www.uwantisel...on=home&lang=NL

Ik zou graag zon bustier willen bestellen,maar twijfel over de maat,ik heb dus 38 ,maar wel een behoorlijke cupmaat nu,zou ik dan een L moeten nemen?

Ook hoorde ik dat bij ruiling je de kosten moet betalen van het retour sturen,dus ik wil er zkr van zijn dat ik de goeie maat bestel.

Graag jullie ervaringen over deze site.rolleyes.gif126.gif131.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

vlg mij heeft meloentje daar ook wat van besteld (zag ik bij haar foto's staan)

Klopt Jen heb paar sexy kleding van die site, maar zal niet voor de 2de x bestellen,

Op zich klantvriendelijk, snelle levering, binnen paar dagen je geld retour van dingen die je niet past,

maar idd zoals Vlinder zegt: de voorwaardens is niet leuk, 5 euro eraf per retour verstuurde artikel

dus stel je past 4 dingen niet dan heb je die 20 euro weggegooid!! :angry:

En meeste dingen zijn voor mij te groot vooral de rokjes, jurkjes (mt S = M)

en die monokini ook te lang ma ja ben ook maar inimini :wacko::wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja na de vakantie eentje bestellen,nu geen tijd meer voor,grrr.jammer.Ben zo bang dat ze voor geen meter zitten haha,dat me tepels er bovenuit steken,dus ik hoop nog steeds op een berichtje van iemand die dr eentje besteld heeft...:rolleyes:

Klopt Vlinder je tepels komen eruit en je tiet flapt elke keer eruit als je ff voorover buigt :blink::blush:

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

pabo.be of pabo.nl

hetzelfde probleem, retours is betalend, enkel als je een totaal verkeerd pakket ontvangen hebt kun je het terug sturen.

Ik heb er wel iets met voorgehad:

had 2 badbakken die verkeerd besteld waren na de BV van mijn vrouw geretourneerd met de poging om deze te ruilen met een tijdelijke actie

Deze waren al een jaar oud en mijn vrouw haar borsten paste er niet meer in dus nooit gedragen, wat blijkt, bij retour hadden ze haar badpakken weggesmeten dus nu ben ik ze kwijt, ipv een berichtje te sturen en de huidige badpakken terug te sturen met de melding dat oude artikelen niet kunnen omgeruild worden ! nee 2 badpakken kwijt en niets aan te doen, Pabo doet alsof hun neus bloed !!!

Service??? nee dacht het niet !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier mijn monokini vandaan. Heb ze toen eerst gemailt hoe ze vielen en had binnen 2 uurtjes antwoord. Ik vind ze erg klantvriendelijk en snel. En de spullen daar zijn zó leuk!

Gelukkig heb ik niets retour hoeven sturen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heb geen ervaring met deze site :blush:

Vind online toch wel rot hoor om te bestellen.

Laatst een leuke bh besteld nou mooi toch een maat te klein, gelukkig viel het niet erg op :P

En heb ik er een leuk weekendje aan over gehouden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi Maris heeft je te kleine setje toch nog deugd gedaan,dan baal je minder he omdat het te klein is :5:

Vlinder,ja dat is waar ik ook dat gaastruitje zou bestellen,kreeg een raar niet normaal nederlands geschreven mail terug,had het al meteen gehad ermee.dacht laat maar

ben wel mega jaloers op je nieuwe jumpsuite,die je hier helaas amper aan kan,koud weer,brrr en in portugal had ik gehoopt er tegen het lijf te lopen,nou niet 1 !!!!

show je je jumpsuit nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gewoon bij toeval he die jumpsuite,op de trug weg naar Nl,lol.

Mja zal een foto maken,heb m nog nie aangehad hoor,weet nie of ik wel zo leuk vind,gaan we weer,haha,maar ja voor dat geld kon ik m nie laten liggen joh..

ik ga morgen wel even aan de slag met me camera,ok?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.