Ga naar inhoud

Herstel na borstverkleining


Aanbevolen berichten

Hallo ik vier weken geleden een borstverkleining gekregen ivm klachten van schouders en nek. Ik heb een vraag heb heel veel last als ik iets doe van gespannen borsten en veel last van mijn ribben onder mijn borsten. Wie heeft hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gespannen borsten heb ik ook een aantal weken gehad en nu is het nogsteeds weleens onder mijn ribben wat gevoelig als ik veel gedaan heb. Nu heb ik dat bijna niet meer, maar de eerste weken had ik dat zeker ook! Ik zou proberen een beetje rustig aan te doen als je merkt dat het komt door bepaalde bewegingen die je maakt (voor zover dat kan natuurlijk). Mij werd aangeraden ook niet de eerste weken m'n armen helemaal omhoog te doen maar echt rustig aan te doen en kijken wat je lichaam aan kan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het nog geen week geleden. Maar ik heb al wel begrepen des te meer je doet met je armen des te meer last je krijgt. Alles is nog volop aan het helen van binnen. Beterschap meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 5 weken geleden geopereerd. Ik heb geen last meer van gespannen borsten maar wel last van mijn ribben. Ik had gedacht dat ik nu al meer kon doen met mijn armen zonder last van te hebben maar het is niet zo. 

Doe rustig aan en luister naar je lichaam. Groet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.