Ga naar inhoud

M1993 : oktober 2016 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Over drie weken staat mijn operatie gepland! Ik ben ongeveer 1.68 en weeg 52 kilo. De pc adviseerde mij tussen de 215cc en 295 cc Mentor dual plane anatomisch. Op de dag van de operatie gaat hij kijken wat het mooist is. Ik heb gepast met een aantal maten maar heb nog niet echt een beeld van het eindresultaat. Het belangrijkste vind ik dat ze niet te groot worden en dat het heel natuurlijk blijft zodat niet opvalt dat ze niet (helemaal) echt zijn. Ik heb nu een kleine 70A en ben heel benieuwd naar het resultaat van meiden die ongeveer dezelfde hoeveelheid cc hebben. Ik hoop dat ik hier meiden vind die dit met mij willen delen.

Bedankt alvast!!!:blush:

Groetjes M

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi m spannend he wachten duurt altijd lang .., ik vond het ook lastig om te kiezen heb. De arts laten kiezen hij zal het beste weten wat bij je past waar ga je ? 

Gr Mandy 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Mandy,

Ben bij meerdere klinieken op gesprek geweest. Helaas vaak afgewezen ivm wat extra aandacht die ik nodig heb tijdens de narcose. Daarom nu uitgekomen bij het CWZ. Wel een heel goed gevoel over de arts dus denk idd dat ik het gewoon maar aan hem moet overlaten. Waar heb jij het laten doen?

Groetjes M:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ao dat is dan balen dan je zelf niet kunt kiezen bij wie je gaat ... Ik zelf ga 1 nov bij heyendeal ik krijg 375 cc rond plus profile 

gr Mandy 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Bibi'ke,

Leuk dat je me volgt! 295 cc anatomisch is bij mij echt het maximum, groter past gewoon niet. Inderdaad slim om bij verschillende pc's op gesprek te gaan. Kun je ook een beetje de betrouwbaarheid van het verhaal vaststellen, heb ik ook gedaan. Heb je zelf al een datum in gedachte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 6-10-2016 om 14:33 zei M1993:

Hallo allemaal,

Over drie weken staat mijn operatie gepland! Ik ben ongeveer 1.68 en weeg 52 kilo. De pc adviseerde mij tussen de 215cc en 295 cc Mentor dual plane anatomisch. Op de dag van de operatie gaat hij kijken wat het mooist is. Ik heb gepast met een aantal maten maar heb nog niet echt een beeld van het eindresultaat. Het belangrijkste vind ik dat ze niet te groot worden en dat het heel natuurlijk blijft zodat niet opvalt dat ze niet (helemaal) echt zijn. Ik heb nu een kleine 70A en ben heel benieuwd naar het resultaat van meiden die ongeveer dezelfde hoeveelheid cc hebben. Ik hoop dat ik hier meiden vind die dit met mij willen delen.

Bedankt alvast!!!:blush:

Groetjes M

 

Hoi meis,

Wanneer word je precies geopereerd en waar en door wie, dan kan ik je titel aanpassen,en is het voor andere ook fijn om jouw ervaring te lezen met jouw pc.

Ik heb al wel vast je topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu verder al je updates, en als je het leuk vind je operatie verslag neerzetten.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Heey @M1993 wat is jouw voorsituatie,  ben erg benieuwd.  Denk dat jij nog smaller bent dan ik omdat jouw max lager ligt. En ik zou ook erg graag jouw foto's willen zien:) en graag weten waar je nu op zit qua bh maat. 

Mijn voorsituatie is 1,62 en 50 kilo.  Ik draag nu een 70a maar die staat helemaal open haaha. 

Ik wordt 9 januari geopereerd bij nio en ik krijg 410cc van motiva.  (motiva omdat de andere merken te breed zijn). 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jobje:

Heey @M1993 wat is jouw voorsituatie,  ben erg benieuwd.  Denk dat jij nog smaller bent dan ik omdat jouw max lager ligt. En ik zou ook erg graag jouw foto's willen zien:) en graag weten waar je nu op zit qua bh maat. 

Mijn voorsituatie is 1,62 en 50 kilo.  Ik draag nu een 70a maar die staat helemaal open haaha. 

Ik wordt 9 januari geopereerd bij nio en ik krijg 410cc van motiva.  (motiva omdat de andere merken te breed zijn). 

Xxx

Hee Jobje,

Mijn voorsituatie was 70A, maar zelfs dat was het eigenlijk nieteens. Ben bij meerdere klinieken op gesprek geweest en daar adviseerden ze 330/350cc. Heb nu 225cc medium profile voor de spier. Mijn wens was om op een C cup uit te komen. Heb werkelijk geen idee waar ik op was uitgekomen met 330 of 350cc en hoe ze dat erin hadden willen stoppen, want zit nu met 225cc al op een C cup.:21: Ben in een aantal lingeriewinkels geweest en het is niemand opgevallen, precies wat ik heel graag wilde. Ze moesten goed bij mijn lichaam passen zodat de verhoudingen klopte, maar wilde niet dat mensen zouden zien dat ze niet echt zijn.

Ik heb hier geen foto's op staan, maar als je wil kan ik er wel een paar sturen via pb.

9 januari schiet al op! Kan je lekker aftellen!!

Laat t me even weten via pb als je foto's wil zien.

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.