Ga naar inhoud

Anna1982Marie : 19 november 2016 : Dr. Hupkens : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

ik ben Anna-Marie , 33 jaar ( nog net ) en mijn borstvergroting staat gepland voor 19 November

Ik heb al even rondgekeken op het forum en zou graag wat foto s willen bekijken want zoals ik bij meerdere van jullie lees zit ook ik met de vraag

Hoeveel cc?? ik twijfel enorm tussen 400 en 400

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Welkom op BF :) 

Als het goed is heb je mail/berichtje gehad bij aanmelding hoe je foto's kan bekijken. Als je de procedure volgt moet het lukken :35: 

Je twijfelt tussen 400 en ? Staat niet zo duidelijk in je tekst. Ik ga ervan uit dat je hebt gepast? Anatomische of ronde protheses gekozen? En bij welke PC ga je? Welke vragen heb je nog meer wellicht kunnen wij op BF misschien deze beantwoorden voor je? Genoeg ladies hier die ervaring hebben.

En de zoekbalk rechtsboven kun je uiteraard ook proberen ;) 

Succes met je voorbereiding xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je bericht! Vind erg leuk om ervaringen te lezen en vooral erkenning vinden.. ben niet de enigste die zo twijfelt 

Mijn PC is Hubkens ..afgelopen weekend consult gehad en hoopte veel antwoorden te krijgen maar stond binnen 7 min alweer buiten 

De reden dat ik denk ik bij hem blijf is dat ik ook veel positieve reacties lees en uiteindelijk gaat het mij om het resultaat 

Hij zei dat hij tot 500 plaatst ik heb een 3d eerder gehad met 400 maar was erg ontevreden over formaat en volume aan de voorkant dus dacht dan maar meer cc s .. hupkens zei zullen we dan maar 500 doen? Je zegt het maar ..toen ik aangaf wel van grote borsten te houden maar het niet zo moet zijn eerst borst dan vrouw zei hij nou dat zie je dan wel bij 500 waarop ik begon te twijfelen ..vervolgens zei hij dan maar 450 doen? Voordat ik het wist stond ik buiten ..

K wil graag de goede keus maken haha 

Zoals het nu staat 450 cc rond hp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, 

Ik heb even je topics samengevoegd en gelijk je titel aangepast, in dit topic kun je nu ook verder al je updates en na je operatie ook je verslag neerzetten,en heb je alles netjes bij elkaar staan, en blijft het overzichtelijk.

Als je niet helemaal zeker bent van hoeveel cc je wilt, en je hebt toch nog steeds vragen dan zou ik gewoon nogmaals op consult gaan, want je wilt toch graag zeker van je zaak zijn,en niet achteraf spijt hebben dat je de verkeerde keuze hebt gemaakt,want dat gebeurt regelmatig en dat is zo zonde, het kost een hoop geld, en je moet daarna wel tevreden zijn toch?

Ik neem aan dat je in Vlaardingen word geopereerd,als het toevallig Amstelveen is dan hoor ik dat wel van je, tag me dan maar even dan pas ik het aan.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Anna1982Marie:

hoihoi ik word in amstelveen geopereerd en ga idd van te voren nogmaals een afspraak maken! Thanxx

Heb het aangepast voor je, Mooi, want je moet dadelijk niet met twijfel de operatie ingaan, ben benieuwd waar je op uit gaat komen,en laat je niet de deur uit kijken, gewoon al je vragen stellen, het gaat hier niet om een kleding stuk wat je kunt ruilen als de maat niet goed is ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5 oktober 2016 om 22:23 zei Anna1982Marie:

Dankjewel voor je bericht! Vind erg leuk om ervaringen te lezen en vooral erkenning vinden.. ben niet de enigste die zo twijfelt 

Mijn PC is Hubkens ..afgelopen weekend consult gehad en hoopte veel antwoorden te krijgen maar stond binnen 7 min alweer buiten 

De reden dat ik denk ik bij hem blijf is dat ik ook veel positieve reacties lees en uiteindelijk gaat het mij om het resultaat 

Hij zei dat hij tot 500 plaatst ik heb een 3d eerder gehad met 400 maar was erg ontevreden over formaat en volume aan de voorkant dus dacht dan maar meer cc s .. hupkens zei zullen we dan maar 500 doen? Je zegt het maar ..toen ik aangaf wel van grote borsten te houden maar het niet zo moet zijn eerst borst dan vrouw zei hij nou dat zie je dan wel bij 500 waarop ik begon te twijfelen ..vervolgens zei hij dan maar 450 doen? Voordat ik het wist stond ik buiten ..

K wil graag de goede keus maken haha 

Zoals het nu staat 450 cc rond hp

Binnen 7 minuten al... Wow! En in die tijd passen en beslissen :19: Persoonlijk voor mij een reden om zeker weer een consult in te plannen en alsnog al mijn vragen bij hem neer te leggen. En als hij hier weer doorheen raast en je weer met vragen naar huis stuurt...bij iemand anders een consult nemen.

Succes bij je beslissing xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik ook erg benieuwd naar! Ik word 12 nov geopereerd door Dr Hupkens en er gaat 550 cc in. Moet eerlijk zeggen dat ik de laatste dagen erg zenuwachtig ben omdat ik bang ben dat het grote lelijke ballonnen gaan worden... dus ik lees ff mee! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen 3D laten maken... ben gewoon uitgegaan van voorbeeld foto's online en de mening van Dr Hupkens. Diana zelf raadde mij max 450 cc aan maar ik vond de protheses niet de gewenste maat dus ben om advies gaan vragen bij Hupkens. 

Mijn voorsituatie: ik ben 176 cm lang, 63 kilo en ik heb nu 75B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎8‎-‎10‎-‎2016 om 21:11 zei Anna1982Marie:

hoihoi

Ik ben op zoek naar meiden die door dr hupkens geopereerd zijn   ik lees veel 350 375 maar zijn er hier ook meiden die 450 500 cc geplaatst hebben gekregen? Ben zooo benieuwd naar zijn werk Alvast bedankt 

Hoi! Ik ben door Hupkens geopereerd.. 400 cc. Tot nu toe erg tevreden, alleen herstel gaat minder snel dan ik verwacht had. Beetje onderschat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha super 

Ik ben ook benieuwd naar wat je ervan vind .. ik vind vooral belangrijk dat ze bij mij niet te dicht op elkaar komen te staan 

Ik ga binnenkort langs om de 3d s te maken ben benieuwd of ik echt verschil ga zien tussen 450 en 500cc 

Vorige x 3d van 400cc gehad maar aan het voorgezicht viel deze me nogal tegen denk ook aan hoe die gemaakt was 

 

Nou succes iig

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Anna1982Marie:

Ow dat is minder ook dual plane? En jij hebt 400cc? Heb je ook evt foto? 

Ja, dual plane! Heb cohesive II.. Ik nog niet echt foto's nog. Ik heb die borstband om (martelband heb ik gelezen) waardoor er veel meer spanning en druk op komt te staan, voornamelijk op hechtingen. Durf die bh nog niet uit te trekken.

Heb je al een consult met Hupkens gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎10‎-‎10‎-‎2016 om 12:14 zei Boobs16:

Ik heb geen 3D laten maken... ben gewoon uitgegaan van voorbeeld foto's online en de mening van Dr Hupkens. Diana zelf raadde mij max 450 cc aan maar ik vond de protheses niet de gewenste maat dus ben om advies gaan vragen bij Hupkens. 

Mijn voorsituatie: ik ben 176 cm lang, 63 kilo en ik heb nu 75B

Diana had bij mij aangegeven dat 400 cc echt de max zou zijn. Hupkens zei 'perfect in verhouding, niks meer aan doen'. Na de operatie zei hij dat het erg lastig was ze er in te krijgen. 'lelijke ballonnen' hangt ook af van hoe geplaatst en welke protheses + eigen lichaamsvet/vetpercentage etc. Heb meiden voorbij zien komen met 500 cc en die waren supermooi! Zag je helemaal niets van die rand van de prothese.

Ik ben 1.75 m en gemiddeld 65 kg. Ik sport 4-5 dagen fanatiek in de week (krachttraining). Had een A cup. Bij mij meer spier dan vet. Vet al helemaal weinig op dat stukje tussen je borsten en nek. Wilde dus niet dat je die randen zou zien en dat het wel natuurlijk bleef :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei B1991:

Ja, dual plane! Heb cohesive II.. Ik nog niet echt foto's nog. Ik heb die borstband om (martelband heb ik gelezen) waardoor er veel meer spanning en druk op komt te staan, voornamelijk op hechtingen. Durf die bh nog niet uit te trekken.

Heb je al een consult met Hupkens gehad?

Ow oke.. nog een vraagje waarom heb jij cohesive 2 ? Ik heb idd consult gehad en niet echt als heel prettig ervaren. Ik stond binnen paar minuten weer buiten. Naderhand een nieuwe factuut met cohesive 2 siliconen terwijl ik daar niets over gehoord had we hebben daar niks over besproken . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat Cohesive II gedeelte vond ik lastig en begreep ik in eerste instantie niet zo. Veel meiden krijgen gewoon die Cohesive I. II is steviger en minder kans op kapselvorming. Zeker mensen die minder vet hebben. Zie je die randen ook minder. Dit is advies van de arts geweest, niet van Diana. Diana heeft er niets over gezegd. Als Hupkens dat aangeeft zou ik hem daar in vertrouwen.. Ik had heel veel twijfels in het begin door alle negatieve recensies die ik gelezen heb. Ben meerdere meiden tegengekomen in de gym en die waren allemaal door Hupkens geopereerd en heel bij met het resultaat. Diana is zelf ook door hem geopereerd!

Dat er niets over is besproken kan ik me wel iets voorstellen.. Bij mij ging er wat fout bij de planning van de kliniek (amstelveen), stond er niet op voor die dag. Diana belde ze en kon horen wat ze zei, nou die was behoorlijk pissed. Heeft wel geregeld dat ik die dag geopereerd zou worden. Toen ik geopereerd was hadden ze die dag ook consults daar, heel die wachtkamer over en overvol. E.e.a. liep uit en was beetje chaotisch, waardoor ik bijna zonder recept de deur uit liep. Achteraf bleek dat ik die borstband nodig had, maar ben daar zonder de deur uit gegaan. 2 dagen daarna in Barendrecht geweest, werd netjes opgelost.

Ben je er al uit of je het door hem en via hen gaat laten uitvoeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei B1991:

Dat Cohesive II gedeelte vond ik lastig en begreep ik in eerste instantie niet zo. Veel meiden krijgen gewoon die Cohesive I. II is steviger en minder kans op kapselvorming. Zeker mensen die minder vet hebben. Zie je die randen ook minder. Dit is advies van de arts geweest, niet van Diana. Diana heeft er niets over gezegd. Als Hupkens dat aangeeft zou ik hem daar in vertrouwen.. Ik had heel veel twijfels in het begin door alle negatieve recensies die ik gelezen heb. Ben meerdere meiden tegengekomen in de gym en die waren allemaal door Hupkens geopereerd en heel bij met het resultaat. Diana is zelf ook door hem geopereerd!

Dat er niets over is besproken kan ik me wel iets voorstellen.. Bij mij ging er wat fout bij de planning van de kliniek (amstelveen), stond er niet op voor die dag. Diana belde ze en kon horen wat ze zei, nou die was behoorlijk pissed. Heeft wel geregeld dat ik die dag geopereerd zou worden. Toen ik geopereerd was hadden ze die dag ook consults daar, heel die wachtkamer over en overvol. E.e.a. liep uit en was beetje chaotisch, waardoor ik bijna zonder recept de deur uit liep. Achteraf bleek dat ik die borstband nodig had, maar ben daar zonder de deur uit gegaan. 2 dagen daarna in Barendrecht geweest, werd netjes opgelost.

Ben je er al uit of je het door hem en via hen gaat laten uitvoeren?

Hoi 

Ja ik laat me sowieso door hem opereren ik heb ook veel goeds gelezen ik heb ook liever straks n mooi resultaat als veel praatjes vooraf en minder resultaat ..alleen lag er op moment van mijn consult een prothese van 450cc. We hebben tijdens dat consult besloten om voor 450 te gaan en toen ik dus later op mijn 2e factuur 300 meer zag staan en cohesive 2 kreeg ik er vragen over omdat er niet over gesproken was 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei B1991:

Dat Cohesive II gedeelte vond ik lastig en begreep ik in eerste instantie niet zo. Veel meiden krijgen gewoon die Cohesive I. II is steviger en minder kans op kapselvorming. Zeker mensen die minder vet hebben. Zie je die randen ook minder. Dit is advies van de arts geweest, niet van Diana. Diana heeft er niets over gezegd. Als Hupkens dat aangeeft zou ik hem daar in vertrouwen.. Ik had heel veel twijfels in het begin door alle negatieve recensies die ik gelezen heb. Ben meerdere meiden tegengekomen in de gym en die waren allemaal door Hupkens geopereerd en heel bij met het resultaat. Diana is zelf ook door hem geopereerd!

Dat er niets over is besproken kan ik me wel iets voorstellen.. Bij mij ging er wat fout bij de planning van de kliniek (amstelveen), stond er niet op voor die dag. Diana belde ze en kon horen wat ze zei, nou die was behoorlijk pissed. Heeft wel geregeld dat ik die dag geopereerd zou worden. Toen ik geopereerd was hadden ze die dag ook consults daar, heel die wachtkamer over en overvol. E.e.a. liep uit en was beetje chaotisch, waardoor ik bijna zonder recept de deur uit liep. Achteraf bleek dat ik die borstband nodig had, maar ben daar zonder de deur uit gegaan. 2 dagen daarna in Barendrecht geweest, werd netjes opgelost.

Ben je er al uit of je het door hem en via hen gaat laten uitvoeren?

Ik ben trouwens 168 en 59 a 60 kg wel wat dunnere huid door 3 zwangerschappen 

Ook ik sport aantal x pw

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei B1991:

Diana had bij mij aangegeven dat 400 cc echt de max zou zijn. Hupkens zei 'perfect in verhouding, niks meer aan doen'. Na de operatie zei hij dat het erg lastig was ze er in te krijgen. 'lelijke ballonnen' hangt ook af van hoe geplaatst en welke protheses + eigen lichaamsvet/vetpercentage etc. Heb meiden voorbij zien komen met 500 cc en die waren supermooi! Zag je helemaal niets van die rand van de prothese.

Ik ben 1.75 m en gemiddeld 65 kg. Ik sport 4-5 dagen fanatiek in de week (krachttraining). Had een A cup. Bij mij meer spier dan vet. Vet al helemaal weinig op dat stukje tussen je borsten en nek. Wilde dus niet dat je die randen zou zien en dat het wel natuurlijk bleef :)

Ja ik heb wel dezelfde wensen ong denk ik. Wil ook niet die randen zien. Ik heb vandaag dus de 3D scan gehad met 550 cc en nog eens met 550 cc gepast en het voelde echt super! De 3D foto vind ik ook heel mooi en de medewerkster van DG vond het ook prima in verhouding. Ik blijf dus bij het aantal cc's en ga nu aftellen tot 12 nov, echt zin in! 

 

Over dat cohesive gel II heb ik vandaag ook ff navraag gedaan, schijnt idd steviger te zijn. Hupkens heeft dat tijdens het consult aangeraden en mij ook het verschil laten voelen. Ik heb er een goed gevoel bij. 

Ik hoop dat jouw herstel toch nog wat mee gaat vallen.. in ieder geval veel sterkte nog! Ben je er wel super blij mee zoals verwacht? Haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.