Ga naar inhoud

DJ Sylvia : 25 oktober 2016 : Dr. Schiettecattte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

mijn naam is Sylvia en heb vandaag mijn afspraak gehad bij Kliniek Amstelveen bij dr schiettekatte.

het gaat bij mij om een prothesewissel. Heb deze in 2004 laten plaatsen in Belgie, waar ik uiterst tevreden over ben, maar aan al die jaren mAg het wel wat verser en groter.

mijn operatie staat gepland voor 25 oktober as 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, en welkom,

Ja na zoveel jaren zijn de protheses ook meestal ( uitzonderingen daar gelaten ) wel toe aan vervanging, en dan inderdaad gelijk maar even een upgrade naar een maatje meer.

Ik heb gelijk je titel aangepast, aangezien je al een datum hebt, en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je dan dadelijk na je operatie ook je verslag neerzetten als je dat leuk vind.

Nu lekker af gaan tellen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker aftellen nu, nog 20 dagen en dan zijn mijn nieuwe vriendjes er al.

Heb er zin in, maar heb voor volgende week nog een afspraak gepland met de arts. Twijfel heel erg over het aantal cc wat erin kan. Wil ook straks geen spijt hebben van te klein en ook niet te groot.

Wil zo graag weten wat voor cupmaat bv 650 cc en of 800 cc zijn.

 

Hoop dat mensen mij hier kunnen helpen.

 

Thanks alvast xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi ik ben afgelopen maandag geopereerd ,650 cc heb ik nu genomen ,ik vind ze nu opeens erg groot maar dat zal nog veel vocht zijn als ik nu een blouse of mijn badjas aanheb zie je echt borsten dus t mag nog wel iets afzakken haha ,zodra ze helemaal goed zijn als t vocht weg is laat ik je wel even een foto zien groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi ooh ben je inmiddels ook al geopereerd ? En hoeveel cc is t geworden ? En ja bij mij is t wel erg mooi maar vind ze nog wel groot ,iedereen vind het wel mooi bij me lichaam passen, ze zijn in bh heel mooi maar vind ze zelf bloot niet mooi genoeg om foto erop te zetten haha ...heb t iedee dat mijn tepels nog meer uitgerekt zijn maar ja mischien trelt dat nog bij ..ben er in ieder geval heel blij mee voor dat ehp ben ik blij dat ik dat heb .. en jij hoe gaat t met de pijn ? Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.