Ga naar inhoud

Wondje wilt niet dicht


Luvharderstylesz

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

31-8 ben ik geholpen aan een borstvergroting. Nu ben ik twee weken geleden bij de arts terug geweest om de knoopjes van de hechtingen eruit te laten knippen. Maar helaas moest ik vorige week weer terug omdat ze het niet aan de binnenkant hadden weg gehaald. Nu ben ik van de week 2 x bij het wondje wat bloed verloren. Ongeveer een druppel. Toen heb ik het ziekenhuis gebeld maar volgens de telefoniste was dit normaal. Nu één week verder en nog wilt er geen korst op komen. De telefoniste adviseerde toen om de wond droog te houden, maar de gaasjes plakken daardoor tegen de wond en bij het douche doet het nog zeer om ze eraf te halen. Nu is mijn vraag hadden jullie dit ook? Hoe lang duurde het voordat het bij jullie dicht was? En hoe hebben jullie het toen verzorgd? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Normaal worden alleen de knoopjes afgeknipt, en de rest moet uit zichzelf oplossen,maar heel soms gebeurt dat niet en dan probeert het lichaam dit naar buiten te werken.

Als je er voorzichtig met een gaasje langs gaat, heb je dan het idee dat je ergens achter blijft hangen? Zo ja dan is dit nog een hechting, en die lost of verder op, of als je durft mag je proberen om met een ontsmet pincet er heel voorzichtig aan te trekken, heel vaak komt het ineens mee naar buiten, maar als je weerstand voelt, er verder vanaf blijven!!

Verder zou ik dan het wondje spoelen onder de douche, goed droog deppen, en een steriel gaas erop.

Wat je kunt doen is aan pc of huisarts een recept vragen voor of vette gazen, maar beter is nog Mesistran, dit zijn gazen gedrenkt in medicinale honing, en werken helend en zijn antibacterieel.

In sommige gevallen schrijven ze ook wel eens antibiotica creme voor ( fucidin) maar moet je even vragen aan pc welke voorkeur hij heeft.

Hou even goed in de gaten dat het niet rood gaat worden eromheen en of dat er geen troep uit gaat komen, of dat je koorts krijgt, dan moet je gelijk bellen en moet het gezien worden.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...
Op 25-9-2016 om 15:51, Luvharderstylesz zei:

Hallo allemaal,

31-8 ben ik geholpen aan een borstvergroting. Nu ben ik twee weken geleden bij de arts terug geweest om de knoopjes van de hechtingen eruit te laten knippen. Maar helaas moest ik vorige week weer terug omdat ze het niet aan de binnenkant hadden weg gehaald. Nu ben ik van de week 2 x bij het wondje wat bloed verloren. Ongeveer een druppel. Toen heb ik het ziekenhuis gebeld maar volgens de telefoniste was dit normaal. Nu één week verder en nog wilt er geen korst op komen. De telefoniste adviseerde toen om de wond droog te houden, maar de gaasjes plakken daardoor tegen de wond en bij het douche doet het nog zeer om ze eraf te halen. Nu is mijn vraag hadden jullie dit ook? Hoe lang duurde het voordat het bij jullie dicht was? En hoe hebben jullie het toen verzorgd? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoii @Luvharderstylesz ik heb precies hetzelfde op het moment. Het is heel herkenbaar. Bij mij komt het door een bacterie waardoor er teveel wondvocht en een ontsteking in mijn borst zat. Nu antibiotica en de wond geneesd. Het is alleen zo raar zoals het er nu uit ziet. Het lijkt te stollen en er komt een beetje wit in. Ook steekt het iets uit bij mij, maar kwa grootte zelfde als jou.

 

Hoelang duurde dit bij jou? En heb jij het al die tijd afgedekt? Ik weet niet zo goed hoe ik het moet behandelen of genezen, aan de droge lucht laten drogen maar het blijft zo vochtig.

Misschien weet jij dat ook? @Desert-Rose

 

groetjes Yvon nu 3 weken PO

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.