Ga naar inhoud

Pindakaas : 23 september 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik zal mij even voorstellen, ik ben begin 20 jaar oud. Dit account heb ik aangemaakt om me beter te kunnen oriënteren op een borstvergroting. Al sinds de middelbare school baal ik ervan dat mijn borsten klein zijn gebleven. Ik draag nu 80A of 75B bij ong. 169cm en 61 kilo.

Met een borstvergroting wil ik graag grotere borsten krijgen die mooi bij mijn lichaam passen. (Grote C of kleine D?). Ik heb erg goede ervaringen gelezen over Peter Straten van kliniek Heyendael. Mijn ouders vinden het helaas maar niks dat ik het wil laten doen. Mijn moeder heeft gelezen dat een kwart van de vrouwen na een borstvergroting chronische pijnklachten eraan over houdt. (http://www.ru.nl/@763404/chronische_pijn_na/) Hoe zit dat bij jullie?

Verder ben ik benieuwd naar wat werk van Straten. Op de site van Heyendael is ook wat te vinden maar ik ben ook benieuwd naar begin- en eind cupmaat, hoeveel cc en welke implantaten en techniek gebruikt zijn.

Liefs,

Pindakaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi welkom,

Frans straten bedoel je? 
Ik heb 1 sept mijn consult bij hem en hier op het forum zijn ze vol lof over de man.
Ouders moeten denk ik altijd even aan het idee wennen dat er aan hun kind gefrutseld gaat worden. :huh:
Verder heb ik nog geen ervaringen met rugklachten hihi.

Je kan hier echt heeeel veel info en vragen stellen super fijn! En super lieve meiden ook op het forum erg leuk. Ik zit er ook pas op maar moet toch elke dag even spieken en elke dag kom ik weer andere belangrijken info tegen. Heel fijn als je daalijk zelf op consult gaat.

Veel plezier hier. :D
Liefs koko

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hoi iedereen,

Vandaag heb ik mijn allereerste consult gehad bij Verdonck in de Belgian Breast Clinic. Ik heb op het forum veel positieve ervaringen over hem gelezen. Erg aardige man,  ook nam hij de tijd om alle vragen van mij (en die van mijn moeder) te beantwoorden. Hij adviseerde om ronde prothesen dual plane te plaatsen bij mij. (Zie bovenstaand voorstelberichtje, ik ben 169cm, ongeveer 61 kilo en heb nu 80A/75B, verder ben ik achter niet zo plat als voor). Als allereerst heb ik 250cc gepast, daarna 300 en daarna geloof ik 350. Bij 350 zag ik al aan de blik van mijn moeder dat die laatste hem niet ging worden. Ik mocht geen foto's maken dus ik vind het erg lastig om te gaan bepalen hoeveel cc het gaat worden. Ik weet wel al dat ik voor de Sebbin implantaten wil gaan. Ik kreeg de tip om foto's mee te nemen naar het consult van wat ik mooi vind en dit had ik ook gedaan, maar hier hebben we niet meer naar gekeken. Dit kan ik waarschijnlijk bij een volgend consult nog doen. 

Liefs,

Pindakaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op het forum en heb deze ochtend mijn borstvergroting gehad door Dr. Verdonck in de Belgian Breast Clinic, en ik wilde mijn ervaring graag met jullie delen. Zelf vond ik namelijk alle info/ervaringen/foto’s op het forum heel fijn om te lezen en zien. 

Mijn voorsituatie is een 80A/75B, ik ben 169cm en weeg 61 kilo. (Ik ben begin 20). Ik heb gekozen voor 320cc implantaten van Sebbin met een hoog profiel, dual plane geplaatst. Volgens Verdonck zou dit nog natuurlijk ogen en goed bij mijn lichaam passen, en dat is wat ik wilde.

Om 8.30 moest ik me melden en om 9:15 zou ik geopereerd worden. Volgens mij was ik rond 10:15 alweer ‘wakker’, en hebben we rond 11:30 de kliniek verlaten.

Ik vond het heel erg raar om langzaam weg te vallen in de narcose, het prikte ook wel een beetje in mijn arm. Opeens was ik wakker en mocht ik voelen en zaten er 2 tieten! Snel werd er al verband omheen gedaan en een borstband. Ik voelde me ook een beetje vaag. Daarna mocht ik weer even gaan liggen en uiteindelijk mocht ik me weer aankleden om naar huis te gaan. Dat was wel lastig en ik was blij dat ik een trainingsbroek en blousje met knopen en een vest aanhad!

Ik had wel sinds dat ik wakker was een erg drukkend gevoel en pijn met bewegen. In de auto vond ik de bochten vooral wat pijn doen maar voor de rest gaat het nu (op het drukkende gevoel na) prima met me.

Wel jammer dat er nu 2 weken verband omheen moet (ik wil ze zien!), maar als het eraf is dan zal ik foto’s gaan plaatsen van de voortgang. Na die 2 weken zal ik een sportbh gaan dragen. Ik lees dat de anna carefix heel fijn is. Kan ik dan het beste een M of L bestellen?

 

Liefs,

Pindakaas

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pindakaas hoe gaat het ondertussen met jou?

ik voel mij best goed, heel weinig pijn. Slaap alleen nog niet zo lekker, dat zal nog wel even wennen zijn!

heb ook sinds mijn 4e dag po al een sport bh aan, verband deed teveel pijn! 

Hou jij het vol met je verband?

wanneer is je controle afspraak voor de draadjes?

goed herstel verder! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Pindakaas:

Ik heb steeds minder pijn, slaap nog steeds op mijn rug maar wel al plat sinds een paar dagen. Verband gaat nog wel het zit er nog om. 6 oktober ga ik langs voor de draadjes!

Jij ook een goed herstel!

Ja ik slaap ook plat, doet minder pijn aan men rug!!

Ik ook 6 oktober om 17u30! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haloo allemaal,

Hoe is het nu met jullie ? interessant om te lezen allemaal. Ik ga 7 oktober terug naar Verdonck voor de draadjes. Verband zit er nog redelijk goed om, ben zoo benieuwd hoe ze eruit zien !! :D

Die rugpijn is indd meer aanwezig dan de pijn in m'n borsten, heb sinds vannacht weer zachtjes op mijn zij kunnen slapen :)

Hoe verloopt jullie herstel verder ?

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lizaa:

Haloo allemaal,

Hoe is het nu met jullie ? interessant om te lezen allemaal. Ik ga 7 oktober terug naar Verdonck voor de draadjes. Verband zit er nog redelijk goed om, ben zoo benieuwd hoe ze eruit zien !! :D

Die rugpijn is indd meer aanwezig dan de pijn in m'n borsten, heb sinds vannacht weer zachtjes op mijn zij kunnen slapen :)

Hoe verloopt jullie herstel verder ?

Xx

 

Hoi!

Je hebt nog steeds je verband om!! Wauw! Flink hoor! Ik heb het maar 4 dagen volgehouden, maar ik denk dat ze het echt niet goed hadden omgedaan! Deed zo'n pijn aan mijn ribben en wondjes!!

Heel gek hoor om je borsten voor het eerst te zien! Zeker vaak foto's maken om te vergelijken ;)

Ik slaap ook al lekker op mijn zij!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.