Ga naar inhoud

Alissa : 5 augustus 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Gast Alissa

Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

5-8 s´morgens 6:00 uur binnen gegaan papier werk inorde gemaakt 6:20 mocht ik op de kamer moest mij uitkleden en er werden foto´s gemaakt kreeg een zet pil die ik moest opsteken joepie.

Nog even moeten wachten en toen zijn ze mij komen halen nog even een afscheidskusje en daar gaan we.

In operatie zaal aangekomen werdt er mooi op mij getekent naaldje in mij gestoken 1ste keer ging dit mis ai ai nog eens proberen toen wel ader gevonden.

Ze hebben eerst de rechter borst gedaan en toen de linker hoe ik dit weet laatste meegevoeld wel niet echt pijn of zo alleen een trekkend gevoel toen ze aan het hechten waren aan de linker borst en zo.

Toen werdt ik wat gewassen daar en werdt de BH gepast dit is dus een 75C sport BH dan even moeten helpen op het ander bed werdt toen weg gereden naar recovery.

Dus conclusie de operatie is zeer goed mee gevallen vond het wel spannend dat ik mee kon luisteren op het laatste volgens hun was ik snel bij positieve heb op de recovery mij papieren kunnen lezen was een rustige patiënt.

Werd na een tijd je naar de kamer gebracht was toen ongeveer 8 of 9 uur was nog wat suf heb daarna nog een uurtje geslapen.

Hebben mij verschillende keren iets te drinken gebracht 1x cola voor wat suiker binnen te krijgen.

Eerst zeggen ze dat ik vroeg mag vertrekken en dan zeggen ze dat de dokter nog langs gaat komen maar dat die in operatie is dus nu tot 12uur wachten. Uiteindelijk dokter niet gekomen en mocht dan toch naar huis joepie joepie.

Ben nog even over de markt gegaan in Genk en lekker iets gegeten had honger.

Waar ik last van heb is dat als ik gelegen heb dan recht komen dan werkt de zwaartekracht.

Pijn heb ik niet echt alleen jeuk daar waar gesneden is. Ze zijn alleen nog gespannen en bewegingsvrijheid heb je nog niet.

Even ter info had een 80AA en er is 320cc bij gekomen boven de borstspier via de borstplooi High profile volgens de sport BH heb ik nu een 75C.

Kan iemand mij vertellen hoe lang het duurd voordat mijn borsten weer een beetje soepel aanvoelen en niet zo hard en blijven en zo uit elkaar staan of komt dit doordat ze nog zo hard zijn en gezwollen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Ten eerste gefeliciteerd met je nieuwe boobies :43:

Fijn dat het zo goed is gegaan en wat gek hihi dat je hebt ''gevoelt'' dat ze je linker als laatste deden.

Wanneer je borsten soepel aanvoelen kan wel even duren hoor! Ik ben nu 3 weken PO en ik kan ze al lichtjes kneden en ze voelen steeds zachter. Kortom kan wel even duren hoor! ^_^

En als je borsten nu uitelkaar staan zal dit voor je BV ook zo zijn geweest?

Tenslotte worden je eigen borsten uitvergroot ^_^

Denk trouwens wel dat je op een D gaat uitkomen :D 320 en dan nog boven de spier? met omvang 75 ja moet kunnen denk ik :D

Heel veel beterschap meid, geniet er van :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Alissa,

Welkom en gefeliciteerd!!! :1bouncingboobs: Fijn dat alles goed is meegevallen, wel apart ja, dat je het laatste van het hechten nog hebt gevoeld, gelukkig was het niet pijnlijk! De eerste 3 dagen zijn het moeilijks bij rechtkomen, maar daarna gaat het al veel beter! Laat je maar lekker verwennen en wens je een goed herstel!

Ik zet ook effe je naam bij in je titel, is makkelijker voor degenen die je willen opvolgen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Alissa,

gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Fijn dat de pijn is meegevallen.

Ik ben nu 9 dagen po en ze zijn nog steeds keihard... alleen de bovenkant is al wel wat soepeler maar ze bewegen nog niet. Denk dat het wel een paar weekjes zal duren.

Succes met je herstel!

Liefs boobstobe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Alissa

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs:D

Ik ben sinds kort nieuw hier en zie dat je ook in de wellness kliniek geweest bent?

Ik heb morgen mijn eerste consult alleen zou echt niet weten wat ik ervan moet verwachten.

Mijn operatie staat gepland op 23 september.

Zou je mij wat advies kunnen geven over alles

Zou ik miss je ww mogen dan kan ik even zien hoe het bij jou geworden is?

Welke dokter heb jij gehad?

Veel plezier met je boobs;)

XX Jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hi Alissa!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Apart dat je mee kon luisteren! Vond je het niet eng?

Het lijkt erop dat 't een mooi maat zal worden! Ik hoop ook op ongeveer dezelde maat uit te komen... Ik heb mijn consult op 28 september en operatie op 21 oktober ook bij Dr. Visser bij het WK.

Ik wens je heel veel succes met het herstel! Zou je me ook je ww kunnen sturen wanneer je foto's hebt?

liefs,

Marie

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.