Ga naar inhoud

xroxanax : 1 november 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ik zou 400 en 450cc, maar wil 50cc meer dus 450 en 500 maar wrsch wordt dat te breed dat je die randen ziet dus ik ga maar van hun kunde uit...en denk dat het gewoon dat eerste wordt...maar hopelijk worden ze niet te klein maar wil ook geen suuupergrote....als ze maar een beetje gelijk worden qua grootte omdat ze nu niet gelijk zijn. de linker is groter....Haha jaaah we zijn allemaal gelijk wat dat betreft. ik twijfelde eerst ook niet zo erg maar sinds ik bij dit forum ben en zoveel erover lees, begon ik te twijfelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Heel herkenbaar hahaha 

ja volg je gevoel en probeer los te laten wat andere er van vinden. Je moet natuurlijk wel op de professionaliteit van Frans vertrouwen, wat niet kan, kan niet. Maar hij zal het wel proberen is mijn ervaring. Hij was meer een voorstander van de 400 maar heeft naar mijn wens geluisterd. Heb daarin wel kenbaar gemaakt dat ik idd geen randen wilde zien of voelen. 

En 425 is echt niet klein tenminste bij mij nu niet, en aangezien dat de grootste maat dan bij jou 450 is, is dat hoe ze eruit gaan zien. dus daar hoef je niet bang voor te zijn komt helemaal goed! 

En lijkt me inderdaad heel lastig als je borsten ongelijk zijn, ik zou dan zelf inderdaad ook de angst hebben dat, dat niet goed komt. Maar ook daarin zal ons Franske het allemaal wel weten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag de dag na de operatie al douchen. Je hebt speciale plijsters op die mogen gewoon nat worden, als ze maar niet te nat wordend 

mij heb de dag zelf en de dag erna het meeste pijn gehad. Kon bijna niks meer. Heb extra medicatie gekregen en dan is het heel goed te houden. Je voelt het wel natuurlijk maar prima te doen. De ochtende vind ik het zwaarst wanneer je lang gelegen hebt en dan weer omhoog moet komen. De druk is dan wat verergerd, maar trekt naar even ook weer bij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.