Ga naar inhoud

Drs. Koeijers


Gast Sann_

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben erg benieuwd naar Drs. Koeijers van de Velthuiskliniek te Enschede. Ik woon zelf in Groningen en Enschede is één van de dichtsbijzijnde klinieken. Vandaar mijn nieuwsgierigheid naar Drs. Koeijers! Ik hoor goede verhalen over hem. Echter, ik kan niet veel foto's vinden van zijn 'werk' (ik heb gezocht op borstenforum .nl). In elk geval, wat zijn jullie ervaringen, resultaten van Drs. Koeijers? Eventueel links naar foto's zou ik heel erg fijn vinden. Foto's geven immers nog een beter beeld van het resultaat.

Liefs,

Sann

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sann,

Mijn ervaring met dr. Koeijers is goed. Zelf ben ik 1 april door hem geopereerd (borstlift met prothese). Het eindresultaat kan ik pas over 2,5 maand zien natuurlijk, maar ik vind het resultaat nu al mooi! De foto's zal ik nog plaatsen, maar ik moet nog even uitvogelen hoe en waar. Ik kom trouwens zelf ook uit de buurt van Groningen. Het is wel jammer dat het zo ver is, maar op zich is het te doen. Je wordt trouwens niet in Enschede geopereerd, maar in Hilversum. In Enschede hebben ze geen operatiekamers. Daar kom je dan wel weer terug voor controle/hechtingen e.d. Als je verder dan 150km vanaf Hilversum woont, krijg je een hotelovernachting vergoed.

groeten,

Kiki

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi San!

Zelf ben ik 29 april geopereerd door dhr. Koeijers! En ik kan niets anders zeggen dat ik heel erg tevreden over hem ben!! ( en dus ook met mijn boobies :blush: )

Het is een hele aardige man, stelt je heel erg gerust...en neemt ook alle tijd voor je tijdens (mijn) consult.

Ik ben dus ook heel erg tevreden over de resultaat... ik vind ze nu al mooi en het oogt gelukkig ook heel natuurlijk (was egt bang dat het twee enorme ballonnen zouden worden!! no offense..)

Maar ik heb zelf ook nog geen foto's...maar die zal ik binnenkort plaatsen ;)

Heb anatomische protheses gekregen...dual plane en 300cc

En idd je ingreep wordt uitgevoerd in Hilversum.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! En veel succes!!

groetjes,

naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Rustige vriendelijke vakkundige man! Hij begrijpt wat de client wil. Ik ben super blij met het resultaat n hij heeft mij onwijs goed geaviseerd.

495CC op de spier anatomisch van b naar DD ik ben super tevreden!

Liefs Milly

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Dit is een oud topic maar misschien zijn er mensen recent bij Drs Koeijers geweest en kunnen mij hun ervaring vertellen. Ik zou graag willen weten of de vergroting ook is geworden zoals afgesproken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook in ben 2 weken geleden geholpen door Koeijers, en ben super tevreden zowel over hem als het resultaat! Hele lieve man die je erg op je gemakt stelt en goed de tijd voor je neemt. In mijn galerij staan foto's van het resultaat tot nu toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.