Ga naar inhoud

dr theunis


dvm

Aanbevolen berichten

Hey dvm ik heb ongeveer een 18 jaar geleden een b.v. laten uitvoeren door dr theunis . Ben er heel erg goed mee geweest en nog met mijn prothese . Maar ik wou nu toch voor groter gaan .En door op deze forum terecht te komen en veel gelezen en gezien heb ga ik een bv laten doen door dr plovier omdat hij er ook grotere plaats en geen probleem van maakt dus k ben benieuwd .En dr theunis is echt een bekwame dr die weet wat hij doet . Maar hij zal echt zien naar je lichaamsbouw en zien wat het natuurlijkst en het beste bij je past . k,denk niet dat hij van die hele grote plaatst als je maar een smalle lichaamsbouw hebt . Maar als je niet van die hele grote boobs wil kan ik hem u zeker aanraden .:rolleyes: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei kiri:

Hey dvm ik heb ongeveer een 18 jaar geleden een b.v. laten uitvoeren door dr theunis . Ben er heel erg goed mee geweest en nog met mijn prothese . Maar ik wou nu toch voor groter gaan .En door op deze forum terecht te komen en veel gelezen en gezien heb ga ik een bv laten doen door dr plovier omdat hij er ook grotere plaats en geen probleem van maakt dus k ben benieuwd .En dr theunis is echt een bekwame dr die weet wat hij doet . Maar hij zal echt zien naar je lichaamsbouw en zien wat het natuurlijkst en het beste bij je past . k,denk niet dat hij van die hele grote plaatst als je maar een smalle lichaamsbouw hebt . Maar als je niet van die hele grote boobs wil kan ik hem u zeker aanraden .:rolleyes: 

Fijn om te horen dat u na 18 jaar nog steeds tevreden bent van uw beslissing, dat stelt me op mijn gemak... :) Ik wil inderdaad een natuurlijk resultaat verkrijgen, ben alleen benieuwd wat het in realiteit gaat geven. Binnenkort heb ik een 2e en uitgebreide afspraak... Veel succes bij dr plovier! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei , Happy daar verschiet ik van want voor ik die B.V. had laten doen ken de ik mensen die door hem geopereerd waren en die  zijn toch nog tevreden . Maar ja k denk dat bij elke dr wel eens iets mis gaat het zijn uiteindelijk ook maar mensen .Maar kan me wel voorstellen moest het bij mij zijn dat ik dan mischien ook wel anders er tegenover zou staan .K ben heel blij voor jou dat het deze keer dan wel goed gekomen is . xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.