Ga naar inhoud

Naar omgeving; open over bv of juist gesloten/geheim?


Guusje78

Aanbevolen berichten

Hoi Leedies,

Ik vroeg me af hoe jullie zijn en willen gaan reageren naar jullie omgeving? Vrienden, familie, werk, sporten, etc. Gaan of zijn jullie hierin open en eerlijk dat je een bv hebt gehad of gaat krijgen of doen jullie een beetje stiekem? Ik twijfel.. Wil er op zich niet over liegen maar het heeft bij sommige toch iets "beschamends" ofzo. Begrijpen jullie me? Wil er eigenlijk niet over liegen maar ook niet aan de grote klok hangen. Op het werk zal ik open moeten zijn lijkt me. Kan slechts liegen over waarom ik 3 weken vrij wil. Hoe doen jullie dat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het op mijn werk gewoon aan diegene gemeld die bepaald wat ik doe, zodat er rekening mee gehouden wordt. Verder alleen tegen mensen die dichtbij me staan, vrienden, familie etc. Ik heb op mijn werk wel duidelijk gemeld dat ik niet wil dat het tegen iedereen wordt doorverteld, omdat er meestal nogal geroddeld wordt. En daar heb ik echt geen zin in :P

Ik snap wel wat je bedoeld hoor, mensen 'vinden' er altijd iets van en dat is soms heel vervelend. Zo van 'oh zij heeft neptieten', negatieve ondertoon. Maar dan denk ik, kijk hoe goed ik er nu uit zie! Ik heb niks om me voor  te schamen. Ben nu kei blij hoe ik eruit zie : ) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Sunday, September 18, 2016 om 12:17 zei mmile:

Ik heb het op mijn werk gewoon aan diegene gemeld die bepaald wat ik doe, zodat er rekening mee gehouden wordt. Verder alleen tegen mensen die dichtbij me staan, vrienden, familie etc. Ik heb op mijn werk wel duidelijk gemeld dat ik niet wil dat het tegen iedereen wordt doorverteld, omdat er meestal nogal geroddeld wordt. En daar heb ik echt geen zin in :P

Ik snap wel wat je bedoeld hoor, mensen 'vinden' er altijd iets van en dat is soms heel vervelend. Zo van 'oh zij heeft neptieten', negatieve ondertoon. Maar dan denk ik, kijk hoe goed ik er nu uit zie! Ik heb niks om me voor  te schamen. Ben nu kei blij hoe ik eruit zie : ) 

Groot gelijk! Ze zijn ook echt heel mooi geworden! Hoop dat die van mij dat ik ook worden. Ik persoonlijk hou ook niet zo heel erg van duidelijke "nep"borsten maar dat is ieder voor zich. Ik hoop dat ik hele natuurlijke krijg die niet meteen opvallen. Toch wil ik er eerlijk over zijn maar het ook niet aan de grote klok hangen. We zien wel. Moet deze week het gesprek maar eens aangaan bij mijn leidinggevende. Hopelijk krijg ik gewoon drie weken vrij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.