Ga naar inhoud

Twijfel voor borstlifting


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

Ik heb geen ervaring met dr. Nolens.

 

Ik ben ook bij Plovier geweest en het was het echt meer dan waard. Veel mensen kijken op tegen de littekens, maar het valt echt wel mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Elvira123:

Ik heb geen ervaring met dr. Nolens.

 

Ik ben ook bij Plovier geweest en het was het echt meer dan waard. Veel mensen kijken op tegen de littekens, maar het valt echt wel mee!

Ben je anders tevreden over het resultaat? Brussel is voor mij wat ver.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tietien

Ik ben nog wat te kort po om te zeggen dat ik tevreden ben.... Moet nog geduld hebben. Volgende week mogen m'n pleisters eraf dus dat is wel ff spannend weer. Erg benieuwd hoe het eruit gaat zien. Hoop goed en mooi natuurlijk maar nog ff spannend. En ze zitten nu nog heel erg hoog, dus model zit er ook nog niet echt in vrees ik... Je hebt altijd het idee dat het bij andere sneller gaat en sneller mooi is. Maar denk dat dat maar n idee is, althans dat hoop ik toch. En na de foto's van @Elvira123 gezien te hebben was mijn vrees voor de littekens en stuk minder moet ik zeggen! Die zien er echt super uit. En naar mijn gevoel ook veel sneller, zoals ik al zei... 

Dus na volgende week kan ik zeggen en laten zien hoe t met mijn littekens staat. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 29-9-2016 om 13:19 zei Tietien:

Ben je anders tevreden over het resultaat? Brussel is voor mij wat ver.

 

Ik ben meer dan tevreden over het resultaat! Ik zou het zo nog een keer doen!

Ik moest 3 en half uur reizen voor Plovier.. Maar dat is het echt waard.. Ik bedoel het gaat wel om boobs die 10 tot 15 jaar aan je lichaam zitten.. het is niet een nieuw koffiezetapparaat ofzo.. Ik zou ongeacht hoe lang de reis is altijd voor de beste kiezen.. Dat was Plovier voor mij, no doubt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.