Ga naar inhoud

Alle Dhr Janssen uit Oisterwijk ervaringen bij elkaar gezocht


fayenne1982

Aanbevolen berichten

Graag zou ik alle ervaringen van borstvergroting  en borstlift bij elkaar in dit topic  willen krijgen van dames die bij Dhr Janssen te Oisterwijk  zijn geweest zowel positief als negatieve omdat ik zelf ook bij hem ben geweest en het resultaat  niet naar afspraak en wens is.

Ben heel benieuwd  wat er naar boven komt.

Liefs fayenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Jeeetje! Heftig Mann :(.

Ik heb je vraag niet goed gelezen, ik ben wel in die kliniek geopereerd maar door andere arts. Heeft dus niks met elkaar te maken.

 

Take care meid!

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Ashleym:

Hier ook positief! 

Ik ga is even lezen wat er gebeurd is bij jou, toch wel erg benieuwd nu. :blink:

 

8 minuten geleden zei Ashleym:

Jeeetje! Heftig Mann :(.

Ik heb je vraag niet goed gelezen, ik ben wel in die kliniek geopereerd maar door andere arts. Heeft dus niks met elkaar te maken.

 

Take care meid!

Liefs.

Ik wilde het al zeggen haha.. Jij bent geopereerd door Dokter Peters.. Wel in de kliniek van die clown, maar niet door de clown zelf ;) 
Heb dus je eerste bericht ff verborgen, zodat niemand verkeerd leest als ie maar half leest :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Ashleym:

@best_boobie ben blond toch, dan mag het soms ahhah!

Maar pfff.. krijg gewoon tranen in m'n ogen. Dit verhaal moet op de tv komen joh!

haha oke dan, omdat je blond bent (en dikke tieten hebt ;) )

Maar dit soort praktijken zouden gestopt moeten worden idd.. maarja.... dat is niet zo eenvoudig helaas.. Zouden er veel gesloten zijn ondertussen, als het makkelijk ging.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.