Ga naar inhoud

Borstlift/verkleining nog steeds te groot


Aanbevolen berichten

Afgelopen maandag heb ik een borstlift/verkleining gehad. Ik had 75e/f en was na jaren van grote hangende borsten toe aan een een mooi setje ietsje kleiner. Ik heb ook elke keer tegen de arts gezegd dat ik ze ook echt kleiner wilde en niet alleen liften. Bij het 1e consult wilde ik c cup, maar dat had ik daarna bijgesteld tot d cup ivm mijn bouw en lengte. Nu 4 dagen na de operatie heb ik een sportbeha 80e aan:-(. De eerste 3 dagen had ik 75e aan maar die zat te strak qua onderband en cupmaat. Voor de operatie had ik in de winkel dezelfde sportbeha gepast maat 75f (die overigens toen ook erg krap viel). Ik weet dat je de eerste tijd niet veel kan zeggen over het uiteindelijke resultaat maar ik kan me niet voorstellen dat ik over een tijdje 75d aan kan (wat ik zou graag zou willen):-(.Voor de operatie paste ik de 75e behas van prima donna en ik zie dus eigenlijk nu weinig verschil in de maat sportbh die ik nu aan heb. De vorm is echt wel heel anders geworden door de lift maar ik wilde dus wel heel graag ook maatje kleiner. De arts vertelde na de operatie dat er aan elke kant 200gram weg is gehaald. Ik weet niet of dat alleen huid was of ook weefsel. Met 200gram minder aan elke kant zou ik tzt toch wel een maatje kleiner aan moeten kunnen? Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met soortgelijk 'probleem'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Ik heb zelf geen ervaring met een bvk, maar je bent pas een paar dagen po, er zit nu nog zoveel vocht, en ook je weefsel moet zich nog helemaal gaan vormen, dus ik zou me nu nog niet teveel zorgen maken, want er gaat echt nog zoveel veranderen.

Nu vallen de maten van een sport bh ook heel anders dan die van een gewone bh,dus ik zou echt nog even afwachten hoe het over een paar weken is.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.