Ga naar inhoud

Hoi! Overweeg BV @ Velthuis, 1.78m, 61kg, interesse in foto's van vergelijkbaar resultaat en ervaringen op de lange termijn :)


Noom

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Zal me even voorstellen. Ik ben Noom, 23 jaar oud en ik ben aan het nadenken over een borstvergroting. Ik heb nu cup 75a, maar ik ben 1,78 en heb redelijk wat heupen en billen en vind mijn borsten niet in verhouding met de rest. EN ik denk dat ik me een stuk zelfverzekerder en vrouwelijker zou voelen met war grotere borsten.

Ik wil graag een zo natuurlijk mogelijk resultaat en niet al te grote borsten, dus van 75a naar een beschaafde 75c ofzo.. Dus waarschijnlijk moet ik, ook omdat ik wel slank ben, anatomische implantaten, wss dual plane (maar weet mog niet zo veel dus geen idee). Maar ik ben heel benieuwd of er hier dames zijn met een vergelijkbare lichaamsbouw en wat zij gedaan hebben en hoe dat eruit ziet!

Ook zou ik graag wat horen van dames die al een tijd een BV hebben. Hoe voelen de borsten aan? Worden ze echt zacht uiteindelijk (anatomische)? En wat zijn de effecten op het lichaam op de langere termijn en blijven ze mooi enzo? O:)

Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties! :)

xx Noom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.